www.gielcobben.nl // Photoshop
hallo allemaal ik heb zelf een site gamaakt gielcobben.nl en vind hem best goed gelukt. ik zou het leuk vinden als julie de site beoordeelden... en een eerlijk cijfer wilden geven. de site =
(Mischien flash player nie geinstalleerd ofzo?)
Hij doet het goed echt gave intro! Met welke programma heb je die gemaakt?
Site vind ik ook erg mooi. Ik geef het een 7+ Ik bekeek hem ook met firefox maar ik zie hem prima
In IE wel. Intro zelf gemaakt? Komt me vrij bekend voor :) Site werkt hier niet in Firefox 1.5. Je bent een </object> vergeten in je html code, daarom werkt je flash het niet in firefox.
Alleen nog even zorgen dat ie het in Firefox ook doet! en op de site vind het jammer dat de header niet groot genoeg is? rechts zie je weer t eerste stukje van links. Upload werkt ook niet. Maar design ziet er verder leuk uit :) 7,5 als je header ff goed maakt en Firefox compatible maakt krijg je een 8! Leuke site!
Verkeerde tijdzone, dit is GMT+1 ;)
En verder past de intro niet in de styl van de rest.
En idd zie ik dat ie niet werkt in Firefox ( gelukkig wel in Opera :) ) Een aangepaste phpBB, half vertaald.
Waarom phpBB een minpunt?
Omdat dit inhoud dat je dit forum niet zelf ontwikkeld hebt.
Waarom niet werken in FF een minpunt?
Omdat FF zich aan de standaarden houdt en je dus via FF een redelijke garantie krijgt dat je site in andere browser die zich aan de standaarden houden ook werkt. Van mij een 7 voor de lay-out, maar een totaal van 5 vanwege het PHPBB en het niet werken in FireFox.
Zorg dat je intro het ook in FF doet, zo komen mensen niet snel op je site aangezien FF een steeds groter marktaandeel krijgt
Intro is ook in IE erg traag. Hij moet op deze pc toch nog wel redelijk kunnen draaien.
Waarom heb je de site handeling in het engels, en je nieuwsberichten in het nederlands? Maak een keuze: Of helemaal engels óf helemaal nederlands.
Verder erg fijne site om door te bladeren. Soms iet wat haperig, traag... Maar ik hou altijd van wit/grijs. en een kleurtje!
Super gedaan! Je header met dat gras is niet breed genoeg als ik in IE (ik moet wel ;)) je site bekijk. Beetje zonde. Wel een leuk verfrissend plaatje trouwens.
Voor de rest ziet het er wel behoorlij kgoed uit kwa layout en stoor ik me er totaal niet aan dat je phpBB gebruikt, ik bedoel je hoeft niet alles zelf te onwikkelen als je je er maar pretiig bij voelt.. niewaar? Ik vind persoonlijk de intro veeeeeeeel te langzaam, ook wanneer de intro geskipt word, duurt het te lang voordat je op Doorgaan kan klikken....
Is dit zo'n portal template die je kan downloaden bij PHPbb? Niks mis mee begrijp me niet verkeerd hoor maar vroeg me dit gewoon af?
In iedergeval heel veel suc6 met de site en dat je veel mensen mag helpen met PhotoShop problemen :) Bedankt Steffan :)
In FF krijg ik ook ee blanco scherm. Er staat in de bron <!--[if !IE]> <--> haal dat ff weg...!! dan doet hij het ook in FF
Laat jij eerst maar eens zien dat je het beter kan en dat je normaal Nederlands kunt schrijven.
[qoute]FF werkt idd voor geen meter, verder is het allemaal standaard en dat flash intro heb ik pas ook bij een tut gezien (alleen dan met meerdere kleuren ;))[/quote] @leo
Voor mij is je site niet te zien en ik zie in de broncode dat je met flash werkt. Ik bekijk de site met Firefox.
(Mischien flash player nie geinstalleerd ofzo?)
Hij doet het goed echt gave intro! Met welke programma heb je die gemaakt?
Site vind ik ook erg mooi. Ik geef het een 7+
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Patrick
In IE wel. Intro zelf gemaakt? Komt me vrij bekend voor :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dennis S
Alleen nog even zorgen dat ie het in Firefox ook doet! en op de site vind het jammer dat de header niet groot genoeg is? rechts zie je weer t eerste stukje van links. Upload werkt ook niet. Maar design ziet er verder leuk uit :) 7,5 als je header ff goed maakt en Firefox compatible maakt krijg je een 8!
Quote:
Welcome Gast
Quote:
Don't have an account yet?
You can register for FREE
You can register for FREE
Verkeerde tijdzone, dit is GMT+1 ;)
En verder past de intro niet in de styl van de rest.
En idd zie ik dat ie niet werkt in Firefox ( gelukkig wel in Opera :) )
Waarom phpBB een minpunt?
Omdat dit inhoud dat je dit forum niet zelf ontwikkeld hebt.
Waarom niet werken in FF een minpunt?
Omdat FF zich aan de standaarden houdt en je dus via FF een redelijke garantie krijgt dat je site in andere browser die zich aan de standaarden houden ook werkt.
Zorg dat je intro het ook in FF doet, zo komen mensen niet snel op je site aangezien FF een steeds groter marktaandeel krijgt
Intro is ook in IE erg traag. Hij moet op deze pc toch nog wel redelijk kunnen draaien.
Waarom heb je de site handeling in het engels, en je nieuwsberichten in het nederlands? Maak een keuze: Of helemaal engels óf helemaal nederlands.
Verder erg fijne site om door te bladeren. Soms iet wat haperig, traag... Maar ik hou altijd van wit/grijs. en een kleurtje!
Super gedaan!
Blanco scherm.
Hier ook, in FF
Laadtijd is veel te lang, echt zonde en onnodig maar de site ziet er netjes uit!
Leegscherm (FF 1.5)
http://www.gielcobben.nl/forum/portal.php, de site zonder intro.
Voor de rest ziet het er wel behoorlij kgoed uit kwa layout en stoor ik me er totaal niet aan dat je phpBB gebruikt, ik bedoel je hoeft niet alles zelf te onwikkelen als je je er maar pretiig bij voelt.. niewaar?
Is dit zo'n portal template die je kan downloaden bij PHPbb? Niks mis mee begrijp me niet verkeerd hoor maar vroeg me dit gewoon af?
In iedergeval heel veel suc6 met de site en dat je veel mensen mag helpen met PhotoShop problemen :)
In FF krijg ik ook ee blanco scherm.
www.flashfiles.nl)
Je site:
Leuke header. Voor de rest half 2-talig, dat is wel storend. Alles in tabellen.(ligt natuurlijk aan phpBB).
De footer is wel vrij groot (lengte).
Er is een manier, dat je je intro laad terwijl deze aan het spelen is. Maar dan moet je denk ik niet op dit forum zijn. (www.flashfocus.nl / Je site:
Leuke header. Voor de rest half 2-talig, dat is wel storend. Alles in tabellen.(ligt natuurlijk aan phpBB).
De footer is wel vrij groot (lengte).
FF werkt idd voor geen meter, verder is het allemaal standaart en die flash intro heb ik pas ook bij een tut gezien (alleen dan met meerdere kleuren ;))
die template van phpbb heb ik ergens anders gezien :(. en intro krijg ik helemaal niet te zien.
Laat jij eerst maar eens zien dat je het beter kan en dat je normaal Nederlands kunt schrijven.
[qoute]FF werkt idd voor geen meter, verder is het allemaal standaard en dat flash intro heb ik pas ook bij een tut gezien (alleen dan met meerdere kleuren ;))[/quote]