www.handigesoftware.nl
Even een korte beschrijving van de site:
Op handigesoftware.nl kan je software uploaden (bestaande of zelf geprogrammeerde!) en dat delen met andere internetgebruikers. Het makkelijke is dat je ook een favorietenlijst kan bijhouden! Dus stel je upload al je handige software die op je pc staat naar www.handigesoftware.nl en je computer crashed dan is alles terug te vinden op www.handigesoftware.nl , en hoef je niet meer 100 websites af om alles terug te vinden.
Ik ben benieuwd wat jullie van de site en van het concept vinden.
Tis voor mij een project geweest om toen de tijd PHP beter te leren kennen (ben van beroep programmeur maar pas begonnen met PHP).
Ik hoor graag op en aanmerkingen!
=== edit ===
Ik zie nergens op het forum een software review, dus ik zet (als dit mag en anders moet een mod dit maar weg halen) ik zou graag commentaar willen op een software-pakket wat ik eergister af heb gemaakt genaamd PHPOnlineStats versie 1.2.2 .
Dit is een PHP statistieken programma door mijzelf geschreven. Het is een best uitgebreid statistieken pakket (om goed te kunnen kijken wie,waar,hoe en wanneer etc je website heeft bezocht). Maar het probleem is net als handigesoftware.nl dat ik nooit een leermeester heb gehad......tja wel veel forums (waaronder heel vaak phphulp.nl :D) maar nooit iemand die me code nakeek en zei hey dat moet je anders doen.
Daarom mijn vraag voor wie de moeite wil nemen zou je de code van PHPOnlineStats willen nakijken (globaal) en op en aanmerkingen willen geven? PHPOnlineStats is te downloaden op www.handigesoftware.nl en dan onder "HS Software". Hij is in zowel nederlands als in het engels verkrijgbaar!
Nogmaals als dit niet op het forum hier thuis hoort mag het weggehaald worden ik heb er geen kwade bedoelingen mee!
Alvast bedankt voor jullie moeite!
Groeten,
Ray
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ray
Verder ziet het re wel mooi uit. (scripttechnisch nog niet naar gekeken)