www.handigesoftware.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ray

Ray

29/03/2007 07:24:00
Quote Anchor link
Hij is al een paar maanden online maar ik heb per email nog geen reacties gehad.

Even een korte beschrijving van de site:

Op handigesoftware.nl kan je software uploaden (bestaande of zelf geprogrammeerde!) en dat delen met andere internetgebruikers. Het makkelijke is dat je ook een favorietenlijst kan bijhouden! Dus stel je upload al je handige software die op je pc staat naar www.handigesoftware.nl en je computer crashed dan is alles terug te vinden op www.handigesoftware.nl , en hoef je niet meer 100 websites af om alles terug te vinden.

Ik ben benieuwd wat jullie van de site en van het concept vinden.

Tis voor mij een project geweest om toen de tijd PHP beter te leren kennen (ben van beroep programmeur maar pas begonnen met PHP).

Ik hoor graag op en aanmerkingen!

=== edit ===
Ik zie nergens op het forum een software review, dus ik zet (als dit mag en anders moet een mod dit maar weg halen) ik zou graag commentaar willen op een software-pakket wat ik eergister af heb gemaakt genaamd PHPOnlineStats versie 1.2.2 .

Dit is een PHP statistieken programma door mijzelf geschreven. Het is een best uitgebreid statistieken pakket (om goed te kunnen kijken wie,waar,hoe en wanneer etc je website heeft bezocht). Maar het probleem is net als handigesoftware.nl dat ik nooit een leermeester heb gehad......tja wel veel forums (waaronder heel vaak phphulp.nl :D) maar nooit iemand die me code nakeek en zei hey dat moet je anders doen.

Daarom mijn vraag voor wie de moeite wil nemen zou je de code van PHPOnlineStats willen nakijken (globaal) en op en aanmerkingen willen geven? PHPOnlineStats is te downloaden op www.handigesoftware.nl en dan onder "HS Software". Hij is in zowel nederlands als in het engels verkrijgbaar!

Nogmaals als dit niet op het forum hier thuis hoort mag het weggehaald worden ik heb er geen kwade bedoelingen mee!

Alvast bedankt voor jullie moeite!

Groeten,

Ray
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ray

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 23:11:16

Robert Deiman

Robert Deiman

29/03/2007 08:46:00
Quote Anchor link
Website ziet er leuk uit, maar allejezus wat is dat onlinestats gedeelte groot. Dat zou met gemak kleiner kunnen volgens mij. (even ter vergelijking. Ik heb een fotogallery generator die voor de admin mogelijkheden bied om alles aan te passen, gemakkelijk te installeren is en wat ook meteen de fotogallery is, van in totaal 5Kb. Jij zit met je script op ongeveer 40, dat zijn alleen de code en css bestanden, afbeeldingen en doc zijn niet meegerekend.)
Verder ziet het re wel mooi uit. (scripttechnisch nog niet naar gekeken)

Ray

Ray

29/03/2007 09:10:00
Quote Anchor link
Ik denk dat mijn fout zit in het steeds aanroepen van de SQL query's.

Ik denk dat daar een hoop te verbeteren is, in de zin van dat ik vaak het zelfde script aanroep. Dit kan misschien beter in een Array zodat ik de Array vaker gebruik ipv de sql hier elke keer mee te belasten.

Iig bedankt voor je commentaar, daar kan ik teminste iets mee!

Arend a

Arend a

29/03/2007 10:04:00
Quote Anchor link
Je site navigeert niet lekker. Je zegt dat je nu alles makkelijk kan vinden op een site, maar met die rare catagorieen en enorme zoeklijsten (komop! Er kunnen meer dan 10 records op een scherm. Maak records gewoon een regel hoog, dat scheelt een hoop klikwerk).

Als je zo moeten blijven navigeren ben ik in elk geval niet van de partij.

Ray

Ray

29/03/2007 10:08:00
Quote Anchor link
Ok daar zit wat in Arend....daar ligt dus een groot verbeterpunt voor me.

Heb jij misschien een idee hoe ik het zou moeten indelen?
Ik kan me voorstellen voor een bezoeker dat het nu onoverzichtelijk is, maar het probleem zit hem in dat ik alles zelf heb gemaakt en niemand anders input heeft gegeven, vandaar ook dit topic.

Ik zal is gaan nadenken hoe ik de categorien kan gaan versimpelen.

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

29/03/2007 10:13:00
Quote Anchor link
leuke opzet, maar ik hoeverre wordt het gebruikt of denk je dat het gebruikt wordt? Ik heb bijvoorbeeld gewoon op mijn externe schijfje alle software staan die ik nodig heb en om de zoveel tijd download ik daar even de nieuwste versies van. Want stel je hebt geen internet. Hoe kun je dan op jou site komen. Het ziet er allemaal leuk uit en netjes maar het gebruik ervan betwijfel ik. Er zijn namelijk al velen van dit soort systemen.

ArendJan

ArendJan

29/03/2007 10:17:00
Quote Anchor link
Zet die layout wat professioneler op... en verder denk ik dat dit concept niet nieuw genoeg meer is om echt succes te oogsten i.v.h. met andere torrents e.d.... verder, hoe check je of de software die je aanbied op de site legaal is?

Ray

Ray

29/03/2007 10:25:00
Quote Anchor link
Ik heb zelf een aantal VM's hier staan waar ik de software op test. Het ging mij er eerst hoofdzakelijk om dat wanneer ik vaak op programmeer fora's kom, dan zie ik dat een hoop mensen handige scripts/software hebben ontwikkeld maar hier voor de rest niks mee doen. En dan bedoel ik met doen dat ze het niet ergens op het internet hebben gedeelt.

Daarom was mijn opzet voor handigesoftware.nl 1 centraal punt voor programmeurs die hun development kunnen sharen, maar ik heb dat uitbereid naar alle software (ook bestaande). Maargoed misschien moet ik het klein houden en alleen voor programmeurs houden die hun development daarop kwijt kunnen zowel scripts als complete software.

Jullie reactie?

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

29/03/2007 10:28:00
Quote Anchor link
zoiets ken ik als sourceforge

Ray

Ray

29/03/2007 10:30:00
Quote Anchor link
Maar dat is engels gerelateerd (zitten wel veel nederlanders) maar zou het niet wat zijn om een nederlandse sharepoint op te zetten?

GaMer B

GaMer B

29/03/2007 10:31:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 29.03.2007 10:28:
zoiets ken ik als sourceforge

Je slaat de spijker op z'n kop.

29/03/2007 10:48:00
Quote Anchor link
Zeg je nu dat de bestanden e.d. worden gedownload en geupload naar jouw eigen server. Dom naar mijn idee;
- copyright, auteursrechten, licenties
- actuele versie?

Ray

Ray

16/05/2007 08:02:00
Quote Anchor link
Zo hier even een update.

Ik kreeg vaak als commentaar dat de site on overzichelijk was.

Dus had een besluit genomen en heb een standaard maar erg simpele template bedacht (beetje gekeken naar blog templates) en heb alles versimpeld.

Nu heb je alle software onder 1 grote lijst en kan je gewoon een verzoek indienen als je bepaalde software nog niet op de site ziet staan.

Als enige wil ik nog bij elke software een detail knop gaan maken , dat wanneer je daarop klikt er een ruimte wordt open geschoven onder de titel waar dan een beschrijving op staat en nog wat verdere info.

Voor de rest denk ik dat hij er nu zeer gebruiksvriendelijk uit ziet.

Gaarne commentaar wat misschien nog verbetert kan worden.

Groeten,

Ray
[email protected]

16/05/2007 08:09:00
Quote Anchor link
Is nu inderdaad wel overzichtelijk. Ziet er gewoon strak en overzichtelijk uit.

Maar ik blijf bij mijn mening; hoe ga jij verantwoorden dat software op jouw server staat zonder voorafgaande toestemming van de auteurs. Dat software gratis gebruikt mag worden wil nog niet zeggen dat je het gratis mag verspreiden.

Hoe weet ik dat ik bij jouw de meest actuele versie heb?

Ray

Ray

16/05/2007 08:13:00
Quote Anchor link
Dit blijft idd de grootste overweging waar ik nog steeds mee zit te stoeien.

Kijk als iets freeware is dan mag je het voorzover ik weet gewoon gratis publiceren.

De andere die shareware zijn...tja ik bedoel denk dat 80% daar geen moeite mee heeft...zodra dat wel is wordt dat onderdeel verwijderd van de site.

Dan heb je idd nog 1 heel belangrijk punt en dat is de laatste versie. Hier heb ik echter nog geen oplossing voor......ik wil wel bij de details die nog gemaakt moeten worden een link naar de website van de developers zodat je toch de mogelijkheid hebt de laatste versie te downloaden op hun eigen site.

Ik heb echt heel lang overwogen om alleen een link te plaatsen...maarja wat heeft de site dan voor extra waarde???

Ik blijf dit een lastig punt vinden......en ben er nog steeds niet over uit.

16/05/2007 08:58:00
Quote Anchor link
Als je een linkt plaatst naar een directe download locatie ben je zo klaar;
voorbeeldje
Zo hoef je meteen geen aparte versies voor te plaatsen.

Ray

Ray

16/05/2007 09:07:00
Quote Anchor link
hmm dat is idd geen slechte oplossing!!! Zal is kijken wat ik kan gaan aanpassen....zal eerst alle software sites die op hs staan nalopen.

Thx voor het meedenken!!!

Robert Deiman

Robert Deiman

16/05/2007 09:52:00
Quote Anchor link
Ga ook eens kijken naar categorisering van de applicaties, je hebt nu alles door elkaar staan dat is niet overzichtelijk.

Misschien is het ook wel mooi om even wat meer info over een programma'tje te geven. (beetje stijl van tucows of download.com)

Ray

Ray

16/05/2007 10:13:00
Quote Anchor link
categorisering had ik juist gedaan en dat vonden een hoop juist on ovberzichtelijk...dus ik had multimedia, systeemsoftware etc etc.....

Maar misschien kan ik het als optie erin bouwen.

Meer info over de programma's komt in orde! Ga ik deze week aan werken!

Jorn Engelbart

Jorn Engelbart

16/05/2007 13:01:00
Quote Anchor link
Ziet er leuk uit enz.

Maar als ik iets nodig heb en ik heb geen idee hoe het heet of zo. Kun je hier niks vinden omdat er van het ding dat je gaat downloaden geen beschrijving oid bij staat. (of ik moet er heel erg naast kijke :P)

Gr.
Jorn

Ponzi

Ponzi

16/05/2007 14:02:00
Quote Anchor link
Eerste indruk: WordPress template :-) !

Maar dat is niet belangrijk. Ik vind het wel een leuke site, overzichtelijk, logisch, ... doe zo verder zou ik zeggen.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.