www.helpjepc.tk

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »
Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

01/04/2007 12:17:00
Quote Anchor link
willen jullie even kijken naar http://www.helpjepc.tk het is een computer helpforum. Als je wil kan je je direct registreren, voor hulp of voor hulp te bieden.

Kritieken zijn van harte welkom.

Groetjes,

Jeroen Spaans

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 18:38:38

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/04/2007 12:26:00
Quote Anchor link
Je lay-out is in ieder geval in CSS, dus de manier waarop je het aanpakt is goed. Ik mis nog wat grafische elementen om de boel een beetje op te leuken.

Kijkend in je broncode kom ik dit tegen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
img src="Logo Help je pc.gif"

spaties in bestandsnamen zijn af te raden op het web. Maak er liever underscores van.

Paul K

Paul K

01/04/2007 12:31:00
Quote Anchor link
of doe het zo
Code (php)
1
img src="Logo%20Help%20je%20pc.gif"

Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

01/04/2007 12:33:00
Quote Anchor link
ok bedankt voor de tip

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

01/04/2007 12:37:00
Quote Anchor link
Als me muis beweeg op je website krijg ik ontiegelijk veel errors...

"menuitem1 has no properties
[Break on this error] var shutdiv =eval('menuitem'+i+'.thediv');"

Verder vind ik het wel een mooie en rustige website:)

Edit:
en je forum is niet valid.. ruim 100 errors...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh

Luke Banning

Luke Banning

01/04/2007 12:38:00
Quote Anchor link
Paul v/d Knaap schreef op 01.04.2007 12:31:
of doe het zo
img src="Logo%20Help%20je%20pc.gif"

Nee, gewoon underscores...
Ook dat is niet aan te raden want het is exact hetzelfde als een spatie
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luke Banning

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

01/04/2007 12:40:00
Quote Anchor link
Dat design ken ik. Het is een van de dreamweaver templates. gebruik ik zelf ook
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/04/2007 12:45:00
Quote Anchor link
Aah, nee he! Wie plaatst er nou een template voor een site-review?

GaMer B

GaMer B

01/04/2007 12:46:00
Quote Anchor link
Klaasjan Boven schreef op 01.04.2007 12:40:
Dat design ken ik. Het is een van de dreamweaver templates. gebruik ik zelf ook

Wilde ik nèt een opmerking over maken. Het is dus een dreamweaver template en verder is er niet veel spectaculairs over te zeggen.

Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

01/04/2007 12:46:00
Quote Anchor link
mebus schreef op 01.04.2007 12:37:
Als me muis beweeg op je website krijg ik ontiegelijk veel errors...

"menuitem1 has no properties
[Break on this error] var shutdiv =eval('menuitem'+i+'.thediv');"

Verder vind ik het wel een mooie en rustige website:)

Edit:
en je forum is niet valid.. ruim 100 errors...

Kan je voor mij de errors van het forum effe geven want bij mij doet die et gewoon.

GaMer B

GaMer B

01/04/2007 12:48:00
Quote Anchor link
Oh met plezier:
Code (php)
1
2
menuitem1 has no properties
    var shutdiv =eval('menuitem'+i+'.thediv');

En de volgende keer gewoon een eigen site maken, oke?

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

01/04/2007 12:53:00
Quote Anchor link
Die errors kreeg ik op al je pagina's...

Vincent

Vincent

01/04/2007 13:44:00

Jelmer -

Jelmer -

01/04/2007 13:56:00
Quote Anchor link
Van deze pagina naar deze pagina, 1 muisklik maar een hele lading layout-veranderingen.

En over het algemeen is het een goed gebruik altijd ergens op een vaste plaats (meestal bovenaan) een logo of titel van je site te zetten, in jouw geval dus 'Help Je PC'.

Verder zijn er volgens mij nog wat problemen met forumlieren zoals 'registreren'. Hier kan ik bijvoorbeeld als gebriukersnaam een enkele quote opgeven, zonder problemen en accepteert hij e-mailadressen als 'asdasd' ook gewoon.

Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

01/04/2007 18:17:00
Quote Anchor link
Als ik ergens nie goed in ben is het een site design maken dus wie kan me helpen???

Thomas

Thomas

01/04/2007 18:29:00
Quote Anchor link
tekst is niet selecteerbaar, veel errors, funpic, en het laad niet snel. Neem als gratis host dhost.info, php, mysql ftp, gratis, en makkelijk, zonder reclame.

Edit:

wel een gaaf ledensysteem, met dat forum. Stel dat ik je help met een layout, krijg ik dan een kopie van dat ledensysteem?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thomas

Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

01/04/2007 18:50:00
Quote Anchor link
Thomas schreef op 01.04.2007 18:29:
tekst is niet selecteerbaar, veel errors, funpic, en het laad niet snel. Neem als gratis host dhost.info, php, mysql ftp, gratis, en makkelijk, zonder reclame.

Edit:

wel een gaaf ledensysteem, met dat forum. Stel dat ik je help met een layout, krijg ik dan een kopie van dat ledensysteem?

Als je voor mij het layout maakt krijg je van mij het ledensysteem samen met het forum.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.