www.herjan.flappie.nl
Ik heb een website gemaakt. Plz geef commentaar, dan kan ik hem verbeteren en trots zijn (als mensen tenminste positief reageren :P)
De layout... nouja, dat wat de layout moet voorstellen is geen layout.
Een dubbel menu, vind ik ook vrij dubbelzinnig. En ik ben ook nergens PHP tegen gekomen, dus de vraag of je hier goed zit laat ik voorlopig nog even open :) Bah..
Leuke site welke zeker dynamisch en in beweging is.
Heb je gastenboek getekend en na een lange tijd kwam er toch eindelijk muziek dus dat loopt nog niet helemaal denk ik.
Suc6 hoor!!!
Groet, lissy Hey Herjan :-)
Die muziek komt doordat ik de muziek laad van externe servers, anders gebruikt het veel van m'n stream. Ik zoek op download website's gewoon de muziek op, en die zet ik dan op de achtergrond, met de URL van de muziek.
Ik zoek ook nog steeds een handige manier om een leuke lay-out te maken, dus tips zijn van harte welkom. Mail maar naar [email protected]
en dan gewoon alle plaatjes neerdumpen? of in een tabel ovzo?? :S EDIT: was het streepje vergeten tussen good en tutorials
Ik heb de php een btje verstopt :P Bij "Verhaal" heb ik php gebruikt.
Voor de rest zou ik zeggen: Laat je inspireren, los de echte problemen op, en weet waar je je materiaal vandaan kan halen. Als ik je gastenboek wil bekijken, laad hij in een vaag frame in een hoekje boven je zijmenu.
Staat er toevallig in dat frame dat je browser geen javascript ondersteunt of dat er een fout in mijn script zit?
Deze programma's stellen je instaat om zelf heel mooi grafisch werk te maken.
Er zijn bij Yahoo diverse Workshops die je kan volgen om zelf vaardig te worden met bijv. PSP.
Suc6
Groet, lissy @ Herjan : designen is net als php'en een vak en tja daar gaat wat tijd in zitten. Gebruik je een grafisch programma niet professioneel dan kan je overwegen om i.p.v. het dure Photo Shop het minder dure programma Paint Shop Pro aan te schaffen.
Edit
Offtopic:
Dit is dus geen edit :P Hey Jelmer, zulke links had ik nu ook nodig... Vooral die 1e... Ik had hem al een keer gezien, maar kon hem niet meer vinden...
Achtergrond geluid kan je misschien beter standaard uitzetten, je doet er veel van je bezoekers er geen dienst mee vrees ik. Beste Herjan, een gaaf begin voor een site, goed gevult, veel informatie. Dingen qua ontwerp die je nog kan leren, maar rome is niet in één dag gebouwd.
Een dubbel menu, vind ik ook vrij dubbelzinnig. En ik ben ook nergens PHP tegen gekomen, dus de vraag of je hier goed zit laat ik voorlopig nog even open :)
Heb je gastenboek getekend en na een lange tijd kwam er toch eindelijk muziek dus dat loopt nog niet helemaal denk ik.
Suc6 hoor!!!
Groet, lissy
lissy:
Hey Herjan :-)
Suc6 hoor!!!
Groet, lissy
Suc6 hoor!!!
Groet, lissy
Die muziek komt doordat ik de muziek laad van externe servers, anders gebruikt het veel van m'n stream. Ik zoek op download website's gewoon de muziek op, en die zet ik dan op de achtergrond, met de URL van de muziek.
Peter:
Ik zoek ook nog steeds een handige manier om een leuke lay-out te maken, dus tips zijn van harte welkom. Mail maar naar [email protected]
Photoshop :->
Peter:
Photoshop :->
en dan gewoon alle plaatjes neerdumpen? of in een tabel ovzo?? :S
Dankjewel!
www.good-tutorials.com
Zoeiets heet slicen! Zeer simpel: Gewijzigd op 28/09/2005 17:48:00 door vdleije .
Gewijzigd op 28/09/2005 17:49:00 door vdleije .
Peter:
En ik ben ook nergens PHP tegen gekomen, dus de vraag of je hier goed zit laat ik voorlopig nog even open :)
Ik heb de php een btje verstopt :P Bij "Verhaal" heb ik php gebruikt.
VET! :)
Voor de rest zou ik zeggen: Laat je inspireren, los de echte problemen op, en weet waar je je materiaal vandaan kan halen.
Jelmer:
Als ik je gastenboek wil bekijken, laad hij in een vaag frame in een hoekje boven je zijmenu.
Staat er toevallig in dat frame dat je browser geen javascript ondersteunt of dat er een fout in mijn script zit?
Fout in je script. Ik heb een eerste klas browser (Safari 2) die mij nog nooit teleur heeft gesteld, dus het ligt zeker aan jouw site ;)
vreemd, in internet explorer en firefox doet ie het gewoon...
Deze programma's stellen je instaat om zelf heel mooi grafisch werk te maken.
Er zijn bij Yahoo diverse Workshops die je kan volgen om zelf vaardig te worden met bijv. PSP.
Suc6
Groet, lissy
OSWD geeft een heleboel voorbeelden van designs die niet gemaakt zijn in photoshop, maar puur met fantasie en termen ipv pixels.
Even tussendoor: designs hoeven niet mooi gemaakt te worden, zoals ik al met een link gaf, Edit
Offtopic:
Jeffrey:
EDIT: was het streepje vergeten tussen good en tutorials
Dit is dus geen edit :P
Gewijzigd op 28/09/2005 23:50:00 door Willem Jan Z
Achtergrond geluid kan je misschien beter standaard uitzetten, je doet er veel van je bezoekers er geen dienst mee vrees ik.