www.ik-vind-je.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Sunadumari

sunadumari

18/09/2008 05:15:00
Quote Anchor link
Bedankt allemaal voor jullie hulp.

gr. Sunadumari

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 23:03:12

Jacco Engel

Jacco Engel

18/09/2008 05:24:00
Quote Anchor link
No problemo hoor

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

18/09/2008 06:19:00
Quote Anchor link
Los van 't design en HTML (en dus de errors), maar.. werkt 't wel? Waar komen je resultaten te staan?

Sunadumari

sunadumari

18/09/2008 08:59:00
Quote Anchor link
Hoi Gerben,

als je op de resultatenpagina komt zie je links het menu met de betreffende website waarin gezocht wordt.
Als je 1 kiest zie je het resultaat rechts.
Het script zoekt via de zoekmethode van de betreffende website en niet op de wijze zoals www.wieowie.nl doet (om er maar eens 1 te noemen). Aan zo'n crawl/sipder script moet ik nog werken (heb wel 1 gevonden maar is in php3).

Hopelijk is m'n uitleg duidelijk.

Groeten, Sunadumari

BTW, de site is inmiddels grotendeels aangepakt, echter geeft de validator nog steeds fouten aan die er niet of deels niet zijn. Wellicht heeft dit met het Doctype te maken, html 4.01 strict)

Sunadumari

sunadumari

18/09/2008 09:01:00
Quote Anchor link
oh ja, als je bijvoorbeeld bij YoName als resultaat krijgt dat je naam niet gevonden is, komt dit omdat je hier simpelweg niet in staat.
Zoals gezegd gebruik ik de zoekform van de betreffende website zelf.

Niet Bumpen: Derde en laatste waarschuwing:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door sunadumari

- -

- -

18/09/2008 09:33:00
Quote Anchor link
Sunadumari, dat bumpen word wel heel erg irritant hoor. Lees die berichten die voornamelijk SanThe in je bericht zet, en negeer ze nou eens niet.

Jacco Engel

Jacco Engel

18/09/2008 09:42:00
Quote Anchor link
Quote:
BTW, de site is inmiddels grotendeels aangepakt, echter geeft de validator nog steeds fouten aan die er niet of deels niet zijn. Wellicht heeft dit met het Doctype te maken, html 4.01 strict)

De validator geeft nooit fouten die er niet zijn...

Verder is je site nog steeds slecht al zit er enige positieve progressie in (minimaal though)

Tristan nvt

Tristan nvt

18/09/2008 10:07:00
Quote Anchor link
Ik zie gelijk al dat je minimaal 4x(!!) een <html><head> block hebt!
Ook kan ik niet klikken op bijv. "Laatst gezocht op" (wat ik trouwens enorme inbreuk van privacy vind) en is de site te rommelig en onduidelijk hoe 't nou werkt.

Han eev

Han eev

18/09/2008 12:05:00
Quote Anchor link
Even mijn korte commentaar,
misschien is het al gezegd, ik heb topic niet doorgelezen maar het ziet er slordig uit. Heb je een leuk domeinnaam met een leuk idee, ziet het er super chaotisch uit. En ik denk dat mensen het niet leuk vinden dat je ziet wat er voor het laatst gezocht is, dan komen er allerlei namen te staan terwijl mensen dat helemaal niet willen. Ik denk dat je dat eruit moet gooien. Voor de rest is het idee goed, maar zorg voor een fatsoenlijk layout.

Voornaam met dat groene eromheen staat nou niet bepaald mooi, en ook de achtergrond van het zoeken is lelijk groen. enz.. ;)

Edit: Ligt het aan mij of kloppen de tijden voor geen meter?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Han eev

--

--

18/09/2008 12:08:00
Quote Anchor link
Bestaat dit niet ook al?

Sunadumari

sunadumari

18/09/2008 12:42:00
Quote Anchor link
sorry voor het bumpen ik zal eraan denken.

Ik heb de laatst gezochte namen uitgeschakeld.

Maarten Slenter

Maarten Slenter

18/09/2008 13:06:00
Quote Anchor link
Ben je nou bezig aan mijn lijstje of niet?

Lijkt mij toch handig die 8 punten gewoon eens af te werken (minus punt 3, die is al opgelost)

Je moet echt eerst eens je HTML op orde krijgen, je declareert namelijk 6 keer een doctype ed = er missen een GIGANTISCHE hoop "

Daarna kun je verder kijken naar andere dingen zoals lay-out (lijkt mij...)

Sunadumari

sunadumari

18/09/2008 13:19:00
Quote Anchor link
Maarten schreef op 18.09.2008 13:06:
Ben je nou bezig aan mijn lijstje of niet?

Lijkt mij toch handig die 8 punten gewoon eens af te werken (minus punt 3, die is al opgelost)

Je moet echt eerst eens je HTML op orde krijgen, je declareert namelijk 6 keer een doctype ed = er missen een GIGANTISCHE hoop "

Daarna kun je verder kijken naar andere dingen zoals lay-out (lijkt mij...)

Maarten, ja al lang mee bezig. In de 4 belangrijke index bestanden staat de head info (incl. Doctype), in de andere (included) niet.
Hoe zie jij dit dan 6 keer?
Het kost mij gewoon veel tijd alles aan te pakken.

Gr. Sunadumari

Kees Deelstra

Kees Deelstra

18/09/2008 13:35:00
Quote Anchor link
@sunadumari

Beter slecht gejat dan goed bedacht?

- Logo lijkt qua kleurstelling enorm op wieowie.nl (groen + grijs + beta-icoon)
- Wieowie heeft als meta description:

Op Wieowie zoek je op verschillende sites naar profielen, foto's, filmpjes en documenten van 1 persoon of bedrijf

en jij:

Op www.ik-vind-je.nl zoek je op verschillende sites naar profielen, foto's, filmpjes en documenten van 1 persoon of bedrijf

daarbij: een html cursus zou niet mistaan (in firefox is je site een ramp), je design is niet om over naar huis te schrijven en is je implementatie van zoeken ronduit slecht want eigenlijk verwijs je alleen naar andere sites met de juiste parameters. Wieowie is nu juist zo handig vanwege het feit dat je niet hoeft door te klikken en alles in 1 scherm krijgt. Hiervoor is inderdaad spidertechniek nodig die je dus klaarbijkelijk niet hebt.

Maarten Slenter

Maarten Slenter

18/09/2008 14:21:00
Quote Anchor link
@sunadumari: De validator geeft aan dat er 6 keer een doctype staat in je document, dus toch maar eens gewoon doorzoeken;)

W W

W W

18/09/2008 15:22:00
Quote Anchor link
Woah, kijk voor de grap eens in firefox of chrome. Ik weet niet eens waar ik op moet klikken! En als ik dan toch klik, klik ik weer op reclame.

Doe maar weer even opnieuw beginnen :)

Sunadumari

sunadumari

18/09/2008 15:46:00
Quote Anchor link
Maarten schreef op 18.09.2008 14:21:
@sunadumari: De validator geeft aan dat er 6 keer een doctype staat in je document, dus toch maar eens gewoon doorzoeken;)

doe ik

Sunadumari

sunadumari

18/09/2008 15:47:00
Quote Anchor link
Pepijn schreef op 18.09.2008 15:22:
Woah, kijk voor de grap eens in firefox of chrome. Ik weet niet eens waar ik op moet klikken! En als ik dan toch klik, klik ik weer op reclame.

Doe maar weer even opnieuw beginnen :)

over chrome heb ik geen goede berichten gelezen en het aantal bezoekers met FF op m'n site is nog erg weining, dus dit heeft nog niet de hoogste prioriteit (komt nog)

Sunadumari

sunadumari

18/09/2008 15:52:00
Quote Anchor link
Kees Deelstra schreef op 18.09.2008 13:35:
@sunadumari

Beter slecht gejat dan goed bedacht?

goed overgenomen in dit geval

- Logo lijkt qua kleurstelling enorm op wieowie.nl (groen + grijs + beta-icoon)

Groen heb ik genomen omdat het een rustige uitstraling heeft, kan het ook best paars maken als je dat beter bevalt(kleurchanger op de site wellicht, net als msn.nl

- Wieowie heeft als meta description:

Op Wieowie zoek je op verschillende sites naar profielen, foto's, filmpjes en documenten van 1 persoon of bedrijf

en jij:

Op www.ik-vind-je.nl zoek je op verschillende sites naar profielen, foto's, filmpjes en documenten van 1 persoon of bedrijf

Tsja, dat is ook wat de site doet, toch ?

daarbij: een html cursus zou niet mistaan (in firefox is je site een ramp), je design is niet om over naar huis te schrijven en is je implementatie van zoeken ronduit slecht want eigenlijk verwijs je alleen naar andere sites met de juiste parameters. Wieowie is nu juist zo handig vanwege het feit dat je niet hoeft door te klikken en alles in 1 scherm krijgt. Hiervoor is inderdaad spidertechniek nodig die je dus klaarbijkelijk niet hebt.

FF moet ik, zoals ik al zei, nog aanpakken.
Die verwijzing is express zo gebruikt. Verder heb ik geen crawl/spider php script. Als ik dit wel heb kan ik het ook de bezoeker aanbieden.
Je krijgt nu ook alles in 1 scherm, echter niet alles onder elkaar (zou ik kunnen programmeren, maar ik kies liever voor wat ik nu heb).

Bedankt voor je input.
Gr. Sunadumari

18/09/2008 16:00:00
Quote Anchor link
Wat snap jij niet aan dit, lees dit en dit ok nog maar eens door.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.