www.ik-vind-je.nl
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
gr. Sunadumari
No problemo hoor
Los van 't design en HTML (en dus de errors), maar.. werkt 't wel? Waar komen je resultaten te staan?
als je op de resultatenpagina komt zie je links het menu met de betreffende website waarin gezocht wordt.
Als je 1 kiest zie je het resultaat rechts.
Het script zoekt via de zoekmethode van de betreffende website en niet op de wijze zoals www.wieowie.nl doet (om er maar eens 1 te noemen). Aan zo'n crawl/sipder script moet ik nog werken (heb wel 1 gevonden maar is in php3).
Hopelijk is m'n uitleg duidelijk.
Groeten, Sunadumari
BTW, de site is inmiddels grotendeels aangepakt, echter geeft de validator nog steeds fouten aan die er niet of deels niet zijn. Wellicht heeft dit met het Doctype te maken, html 4.01 strict)
Zoals gezegd gebruik ik de zoekform van de betreffende website zelf.
Niet Bumpen: Derde en laatste waarschuwing:
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door sunadumari
Sunadumari, dat bumpen word wel heel erg irritant hoor. Lees die berichten die voornamelijk SanThe in je bericht zet, en negeer ze nou eens niet.
Quote:
BTW, de site is inmiddels grotendeels aangepakt, echter geeft de validator nog steeds fouten aan die er niet of deels niet zijn. Wellicht heeft dit met het Doctype te maken, html 4.01 strict)
De validator geeft nooit fouten die er niet zijn...
Verder is je site nog steeds slecht al zit er enige positieve progressie in (minimaal though)
Ook kan ik niet klikken op bijv. "Laatst gezocht op" (wat ik trouwens enorme inbreuk van privacy vind) en is de site te rommelig en onduidelijk hoe 't nou werkt.
misschien is het al gezegd, ik heb topic niet doorgelezen maar het ziet er slordig uit. Heb je een leuk domeinnaam met een leuk idee, ziet het er super chaotisch uit. En ik denk dat mensen het niet leuk vinden dat je ziet wat er voor het laatst gezocht is, dan komen er allerlei namen te staan terwijl mensen dat helemaal niet willen. Ik denk dat je dat eruit moet gooien. Voor de rest is het idee goed, maar zorg voor een fatsoenlijk layout.
Voornaam met dat groene eromheen staat nou niet bepaald mooi, en ook de achtergrond van het zoeken is lelijk groen. enz.. ;)
Edit: Ligt het aan mij of kloppen de tijden voor geen meter?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Han eev
Bestaat dit niet ook al?
Ik heb de laatst gezochte namen uitgeschakeld.
Lijkt mij toch handig die 8 punten gewoon eens af te werken (minus punt 3, die is al opgelost)
Je moet echt eerst eens je HTML op orde krijgen, je declareert namelijk 6 keer een doctype ed = er missen een GIGANTISCHE hoop "
Daarna kun je verder kijken naar andere dingen zoals lay-out (lijkt mij...)
Maarten schreef op 18.09.2008 13:06:
Ben je nou bezig aan mijn lijstje of niet?
Lijkt mij toch handig die 8 punten gewoon eens af te werken (minus punt 3, die is al opgelost)
Je moet echt eerst eens je HTML op orde krijgen, je declareert namelijk 6 keer een doctype ed = er missen een GIGANTISCHE hoop "
Maarten, ja al lang mee bezig. In de 4 belangrijke index bestanden staat de head info (incl. Doctype), in de andere (included) niet.
Hoe zie jij dit dan 6 keer?
Het kost mij gewoon veel tijd alles aan te pakken.
Gr. Sunadumari
Beter slecht gejat dan goed bedacht?
- Logo lijkt qua kleurstelling enorm op wieowie.nl (groen + grijs + beta-icoon)
- Wieowie heeft als meta description:
Op Wieowie zoek je op verschillende sites naar profielen, foto's, filmpjes en documenten van 1 persoon of bedrijf
en jij:
Op www.ik-vind-je.nl zoek je op verschillende sites naar profielen, foto's, filmpjes en documenten van 1 persoon of bedrijf
daarbij: een html cursus zou niet mistaan (in firefox is je site een ramp), je design is niet om over naar huis te schrijven en is je implementatie van zoeken ronduit slecht want eigenlijk verwijs je alleen naar andere sites met de juiste parameters. Wieowie is nu juist zo handig vanwege het feit dat je niet hoeft door te klikken en alles in 1 scherm krijgt. Hiervoor is inderdaad spidertechniek nodig die je dus klaarbijkelijk niet hebt.
@sunadumari: De validator geeft aan dat er 6 keer een doctype staat in je document, dus toch maar eens gewoon doorzoeken;)
Doe maar weer even opnieuw beginnen :)
Maarten schreef op 18.09.2008 14:21:
@sunadumari: De validator geeft aan dat er 6 keer een doctype staat in je document, dus toch maar eens gewoon doorzoeken;)
doe ik
Pepijn schreef op 18.09.2008 15:22:
Woah, kijk voor de grap eens in firefox of chrome. Ik weet niet eens waar ik op moet klikken! En als ik dan toch klik, klik ik weer op reclame.
over chrome heb ik geen goede berichten gelezen en het aantal bezoekers met FF op m'n site is nog erg weining, dus dit heeft nog niet de hoogste prioriteit (komt nog)
Kees Deelstra schreef op 18.09.2008 13:35:
@sunadumari
goed overgenomen in dit geval
Groen heb ik genomen omdat het een rustige uitstraling heeft, kan het ook best paars maken als je dat beter bevalt(kleurchanger op de site wellicht, net als msn.nl
Op Wieowie zoek je op verschillende sites naar profielen, foto's, filmpjes en documenten van 1 persoon of bedrijf
en jij:
Op www.ik-vind-je.nl zoek je op verschillende sites naar profielen, foto's, filmpjes en documenten van 1 persoon of bedrijf
Tsja, dat is ook wat de site doet, toch ?
daarbij: een html cursus zou niet mistaan (in firefox is je site een ramp), je design is niet om over naar huis te schrijven en is je implementatie van zoeken ronduit slecht want eigenlijk verwijs je alleen naar andere sites met de juiste parameters. Wieowie is nu juist zo handig vanwege het feit dat je niet hoeft door te klikken en alles in 1 scherm krijgt. Hiervoor is inderdaad spidertechniek nodig die je dus klaarbijkelijk niet hebt.
goed overgenomen in dit geval
Groen heb ik genomen omdat het een rustige uitstraling heeft, kan het ook best paars maken als je dat beter bevalt(kleurchanger op de site wellicht, net als msn.nl
en jij:
Tsja, dat is ook wat de site doet, toch ?
FF moet ik, zoals ik al zei, nog aanpakken.
Die verwijzing is express zo gebruikt. Verder heb ik geen crawl/spider php script. Als ik dit wel heb kan ik het ook de bezoeker aanbieden.
Je krijgt nu ook alles in 1 scherm, echter niet alles onder elkaar (zou ik kunnen programmeren, maar ik kies liever voor wat ik nu heb).
Bedankt voor je input.
Gr. Sunadumari