www.kokswereld.nl
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
Template..
Dat het een template zij dan zo.
Voor de rest vind ik het er goed uitzien. Wel jammer van tabellen.
En
@PgFrank: je zijkt echt alles af, elke post die ik van je lees is gezeur. Als ze zo door gaat zit hier volgens mij verkeert. Het niveau voor jou is hier te laag. En dan ga je afzeiken. En dat hoort niet, want zelfs jij bent zo begonnen!
Han schreef op 01.12.2007 13:46:
Inderdaad, ook ik ben ooit eens begonnen. Maar wanneer ik andermans werk gebruik, en dat doe ik dagelijks, dan zal ik altijd de credits vermelden en wanneer noodzakelijk (bv. om copyright meldingen van de website te verwijderen) ook keurig voor de templates en/of code betalen. Je zult mij niet betrappen op pronken met andermans veren zonder te verwijzen naar deze persoon.@PgFrank: je zijkt echt alles af, elke post die ik van je lees is gezeur. Als ze zo door gaat zit hier volgens mij verkeert. Het niveau voor jou is hier te laag. En dan ga je afzeiken. En dat hoort niet, want zelfs jij bent zo begonnen!
En dat is waar ik hier moeite mee heb, pronken met andermans veren. Dat heeft niks te maken met het niveau van de programmeur, het heeft zelfs helemaal niks met programmeren of internet te maken, maar alles met omgangsvormen. Dit doe je gewoon niet.
Als ik bij 'reageren' op de verzendknop druk (zonder iets in te vullen) krijg ik een nieuw (popup)venster. In dat venster zou een site van terradon.nl moeten openen. Maar die zitten bij de welbekende niet correct werkende firstfind.nl. Dus dat werkt niet altijd. Waarom wordt er naar een andere (foute dns)site gegaan terwijl je zelf bij een goede (dns)host zit?
Als je al zo begint met je website's? Begin gewoon gelijk goed, ook al is het dan wat slechter. Afkijken bij Templates mag atlijd! Als het er maar niet teveel op gaat lijken!
robin schreef op 01.12.2007 13:59:
@Han
Als je al zo begint met je website's? Begin gewoon gelijk goed, ook al is het dan wat slechter. Afkijken bij Templates mag atlijd! Als het er maar niet teveel op gaat lijken!
Jij haalt twee dingen door elkaar:
- Afkijken bij layouts van andere websites.
- Gratis templates voor je site gebruiken.
robin schreef op 01.12.2007 13:37:
Wat een gaare lelijke layout!
Template..
Template..
nee jou site is lekker.. argh
http://www.nibosoft.nl/
mvg (leest nu blz 3)
onestat vermelden lekkr goed bezig lieg niet !!
Totaal pageviews: 247
Totaal bezoeken: 62
Dag unieke bezoekers: 60
Unieke bezoekers per uur: 62
Eerste bezoekers: 48
Gemiddeld pageviews per uur: 16
Pageviews per bezoek: 3,98
Pageviews vandaag: 247
Bezoeken vandaag: 62
Prognose vandaag: 537
en jij had staan 17.500 lol wat zoek je hier nog
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
Dus? Die is wel zelf gemaakt.
@PgFrank Jij probeert alleen maar negatief te zijn. Lees de vorige posts eens goed, dan hoef je ook niet meer zo te reageren
edit: en om die stats weg te krijgen maar wel te laten updaten even een class aanhangen en display: none geven ofzo.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas
Ik begrijp z'n commotie maar al te best. Niks mis mee om gratis lay-outs te gebruiken maar om dan de copyright notices weg te halen die nota bene in de broncode staan waar een gemiddelde gebruiker niet komt én dan ook nog eens op een site zoals deze het laten lijken dat je zelf de site gemaakt hebt, dan vind ik dat ook niet kunnen.
Met betrekking tot de site, dat 'portfolio' onderaan de pagina vind ik ook misplaatst en voor de rest geen op of aanmerkingen, succes d'r mee.
gezeik!!!
Het word beschikbaar gesteld onder de Creative Commons licentie
En daar staat onder andere het volgende in:
Naamsvermelding. De gebruiker dient bij het werk de door de maker of de licentiegever aangegeven naam te vermelden (maar niet zodanig dat de indruk gewekt wordt dat zij daarmee instemmen met uw werk of uw gebruik van het werk).
Daar voldoet de topic starter dus niet eens aan. Daarnaast wekt die (al dan niet bedoeld) de indruk dat hij het zelf gemaakt heeft. Dat noem ik een nogal kwalijke zaak. Dat er mensen zijn die gratis materiaal beschikbaar stellen is hartstikke mooi maar dan moet daar wel met respect mee omgegaan worden en niet zoals hier gebeurt.
Wat zijn jullie weer leker allemaal tegen elkaar, het begint wel heel erg off-topic te worden..
@TJVB je hebt duidelijk niet alle reacties gelezen. Doe dat eerst eens. Ts heeft al aangegeven dat hij niet over wilde komen of hij het zelf had gemaakt.
Niek schreef op 03.12.2007 15:56:
Niek, ga nu niet lopen zeuren, dat bericht kwam als mosterd na de maaltijd. Wanneer jij een kant-en-klare template wilt laten reviewen, zeg dat dan gewoon en doe niet voorkomen alsof je zelf het wiel hebt uitgevonden.@TJVB je hebt duidelijk niet alle reacties gelezen. Doe dat eerst eens. Ts heeft al aangegeven dat hij niet over wilde komen of hij het zelf had gemaakt.
Ik gebruik dagelijks Apache, PHP, PostgreSQL, Smarty, Swift Mailer en templates van anderen, ik zal nooit doen voorkomen alsof ik deze wielen heb uitgevonden. Dat is waar ik over val, het pronken met andermans veren. Dat het een fraaie website is, daar ben ik het direct mee eens. De ts heeft met deze template een goede keuze gemaakt.
Maar ga niet vragen om een review van de template zonder dat expliciet te melden. Of wil je soms de code van PHP even voor mij gaan reviewen? Ik mag graag horen hoe geweldig ik ben... Maar dan wel voor code waar ik ook verantwoordelijk voor ben!
En wat er dan wel zo goed is aan deze website ten opzichte van andere websites? Deze inhoud zou ik willen lezen. Plaatjes, alinea's, diepgang, goed geplaatste links in de tekst en een prettig taalgebruik. Is op die andere site die ik noemde allemaal afwezig. En die layout is notabene zelf gemaakt, en ik krijg sterk de indruk dat al die klagende mensen hierboven dat als beter beoordelen.
Verder vraagt de TS in deze 'review' niet uitdrukkelijk naar de layout, maar gewoon hoe hij met PHP zijn site zou kunnen verbeteren.
Om daar even antwoord op te geven: Ik zou je pagina's voornamelijk op dezelfde manier doen zoals je het nu doet. Eventueel nog door de boven- en onderkant van je layout in een apart bestand te zetten en dat te 'includen', zodat wijzigingen maken niet meer zoveel werk is. Verder zou je het fotoalbum mooier kunnen oplossen door binnen de bestaande site te blijven. Bijkomend voordeel is dat je niet meer tijd hoeft te nemen om met JAlbum al je foto's op orde te maken. Gewoon uploaden en klaar.
Ook het forum zou je kunnen inbakken, maar met phpBB2 is dat niet echt een beginnersklusje. Je zou er over kunnen denken een ander forum te gebruiken dat wat simpeler is in te bouwen. Er zijn er genoeg op internet, dus vast ook wel eentje dat zich als goed-inbouwbaar adverteert. Maar ik zie dat je die als een aparte site laat bestaan (koksforum.nl) dus om die los te laten van kokswereld.nl kan ik mij goed voorstellen. Misschien is het dan wel een idee om de kleuren wat overeen te laten komen, zodat je kan herkennen dat het als het ware toch bij elkaar hoort.
Verder zou je nog wat handigheidjes kunnen inbouwen als bijvoorbeeld een zoekfunctie (veel gebruikers gebruiken de zoekfunctie op een website, plaats het veld bij ergens in de rechter bovenhoek) en bij de kalender zou je de kolom van de huidige maand een soort markering mee kunnen geven zodat je niet naar boven hoeft te scrollen om te zien welke maand het ook al weer was. Een zichtbare border links & rechts van de kolom zou al voldoende zijn. Met PHP kan je er dan weer voor zorgen dat hij zichzelf actueel houdt.
Het nieuws-blokje op de voorpagina zou je kunnen doen met behulp van een database & php. Op die manier kan je ook gemakkelijk een archief aanleggen, simpel stukjes schrijven op een vergelijkbare manier als dat je hier posts voor een topic schrijft en je kan een feed beschikbaar kunnen maken.
Misschien is een sitemap nog een leuke extra's. Op sommige pagina's ben ik de weg kwijt, en zou ik niet weten hoe ik er weer zou moeten komen als ik je site weer bezoek. Met een sitemap zou ik de pagina dan relatief snel terug kunnen vinden.
Het blijft alleen jammer dat http://kokswereld.nl nog niet doorverwijst naar www.kokswereld.nl.
-Foto album mooier oplossen ga ik achteraan.
-Koksforum.nl is van een vriend van me, kan ik niet aanpassen.
-Bedoel je de zoekfunctie die Google aanbied in het Adsense programma?
-Het beter zichtbaar maken van de maanden bij de product kalender zo als jij bedoeld gaat denk ik boven mijn pet.
-Nieuws blokje met php & database, daar heb ik ook geen idee van hoe dat moet.
-Verwijzing van af http://kokswereld.nl ga ik regelen.
Ik kom er nog op terug