www.kokswereld.nl
Niek schreef op 03.12.2007 15:56:
@TJVB je hebt duidelijk niet alle reacties gelezen. Doe dat eerst eens. Ts heeft al aangegeven dat hij niet over wilde komen of hij het zelf had gemaakt.
Dit had ik ook meteen aangenomen als die TS na de eerste complimenten over de layout dat gemeld had.
Maar kruidnootje geeft als eerste een compliment daarover, daarop wordt niet gereageerd dat het niet van hemzelf is. Kan een keer gebeuren maar daarna zijn er meerdere die veel lof voor het layout hebben en nog steeds zegt de TS er niks van.
Pas na de reactie van pgFrank meldt die het, dat geeft mij eerlijk gezegd een nare smaak in de mond.
Maar om nog een reactie op de rest van de website te geven.
W3C validator
Portofolio: Meestal worden daar gekeken naar andere dingen die iemand gemaakt heeft. Ik vind het zelf trouwens ook netter om alles op die andere domeinnamen door te sturen naar je website in plaats van dezelfde content daar te hebben. (zeker omdat kokswereld.nl daar overal op te zien is.)
Deze info vindt ik overbodig:
* Gemiddeld aantal bezoekers per maand (je hebt ook al die onestat zichtbaar dus iedereen die dit wil zien kan daar al op klikken)
* Pagina's die een link hebben naar kokswereld.nl
* Vindbaarheid op zoekmachines (hoe hou je dit up 2 date?)
Nieuwsbrief: geen check op valid e-mail adres (zo ver ik weet is [email protected] niet geldig)
productkalender: Niet alles past even goed in de tabellen, daardoor lopen de lijnen niet helemala door. (Bijvoorbeeld bij schaal en schelpdier is de eerste kolom breder dan die erboven)
Foto's: is al genoemd, een ander foto boek is waarschijnlijk mooier (het liefst in dezelfde layout als de rest van de website)
Forum: zie foto's
Reageren: welke vakken zijn verplicht? (en wat doe je tegen spam)
ps. De juistheid van de teksten controleer ik niet, daarvan hoop ik dat de website maker/content schrijven meer verstand heeft dan ik.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TJVB tvb
is Google's SiteSearch een hele handige oplossing. En je doel, mensen die specifieke informatie zoeken op je site helpen, is via beide manieren te bereiken.
Het nieuws verplaatsen naar de database is inderdaad wat lastig voor iemand die geen ervaring heeft met PHP. Ook daarvoor heeft Arjan een mooie oplossing klaarliggen. Inbouwen zou niet zo moeilijk moeten zijn. Je kan hier terecht voor vragen over PHP, en Arjan (alweer :o ) heeft er een stukje inleiding gemaakt ooit. Ik weet niet hoever hij er mee was, maar volgens mij was hij nog niet helemaal af. Anders moet je hem ff emailen en vragen of hij nog een actuelere versie heeft. Zou zomaar kunnen.
Ik dacht meer aan een eigen zoekmachientje. Waneer je een database gebruikt voor je site is dat makkelijk te realiseren, maar in jouw situatie Het nieuws verplaatsen naar de database is inderdaad wat lastig voor iemand die geen ervaring heeft met PHP. Ook daarvoor heeft Arjan een mooie oplossing klaarliggen. Inbouwen zou niet zo moeilijk moeten zijn. Je kan hier terecht voor vragen over PHP, en Arjan (alweer :o ) heeft er een stukje inleiding gemaakt ooit. Ik weet niet hoever hij er mee was, maar volgens mij was hij nog niet helemaal af. Anders moet je hem ff emailen en vragen of hij nog een actuelere versie heeft. Zou zomaar kunnen.
Lees mijn profiel eens, het rode kopje over licenties en auteursrechten. Ik hou er niet van als men andermans spullen jat en dat is precies wat je nu doet. De maker van de template geeft het nog wel uit onder Creative Commons, wat heel vriendelijk is, en toch schendt je dan die licentie. Als voorstander van auteursrechten verwacht ik dat je je zeer binnenkort aan de licentie zal houden, dit is feitelijk gewoon stelen. Ik zal de auteur even een mailtje sturen.
spelbreker :L