www.linkage.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Erick Schluter

Erick Schluter

05/10/2004 03:40:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Aan jullie het vriendelijke verzoek mijn portal-achtige project www.linkage.nl te voorzien van enig commentaar.

www.linkage.nl is mijn groeiende verzameling van links en screenshots naar mooi ontworpen of gewoon leuke websites. Ik heb voor het internationale scala aan websites dat voorbijkomt voor engels als voertaal gekozen.

Op het moment is maar een beperkt gedeelte voorzien van PHP, maar dit enkel en alleen omdat dit voor mij zo goed als nieuwe materie betreft. Uiteindelijk wil ik dit 'idee' uit gaan werken tot een complete, makkelijk up-te-daten PHP website, voorzien van bijvoorbeeld: rating mogelijkheden, mogelijkheden om commentaar achter te laten en wat al nog meer.

Dus PHPHulp...I'll be back !

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 05:09:57

B a s
Beheerder

B a s

05/10/2004 09:58:00
Quote Anchor link
Nice site :) Is leuk voor webdesigners e.d. om inspiratie op te doen, zoals ik ;)

maar ik vind het ook erg netjes dat als je je beeld verkleind, die scrollbar van alle websites van die week ook meescrolled :) want anders heb je twee scrollbars en je ziet het screenshotje niet meer wanneer je op een linkje klikt..

het was wel ff zoeken , want die eerste url staat er al standaard in, dus ik zat maar te klikken en te klikken en er gebeurde niks, totdat ik op de tweede link klikte.. misschien spreekt het voorzich en ben ik gewoon dom (wat het vast niet zal wezen :P) of het is iets onduidelijk..

Verder leuke site!! keep up the good work ;) (clishé)

Mitch X

Mitch X

05/10/2004 13:39:00
Quote Anchor link
Kleurgebruik vind ik helemaal niets :|

Verder ziet het er wel goed uit :)

Erick Schluter

Erick Schluter

06/10/2004 01:42:00
Quote Anchor link
Hallo !
Heel erg bedankt voor de reacties !

Bas, wat bedoel jij precies met:

"maar ik vind het ook erg netjes dat als je je beeld verkleind, die scrollbar van alle websites van die week ook meescrolled :) want anders heb je twee scrollbars en je ziet het screenshotje niet meer wanneer je op een linkje klikt.."

En Mitch, even over het kleurgebruik, hier heb ik al vele opmerkingen over gekregen, zij het negatief en positief en ik moet zeggen daar erg blij mee te zijn. Ik heb expres gekozen voor een kleur die ik over het algemeen niet veel ben tegengekomen op het internet (nog steeds niet trouwens) met het idee dat het dan in het oog zou springen...E voila !

Erick Schluter

Erick Schluter

06/10/2004 01:43:00
Quote Anchor link
Kleurcodes werken dus niet...
Excuus!

Ik bedenk me net nog iets...

Hoe werkt de redirect naar de door jullie gebruikte resolutie, zie je eerst een 'splash' screen of verspringt het meteen naar de 'echte' website ? Dat er dus http://www.linkage.nl/big.html of small.html in de adresbalk van de browser staat...

Thanks again !
Gewijzigd op 06/10/2004 01:55:00 door Erick Schluter

B a s
Beheerder

B a s

06/10/2004 08:37:00
Quote Anchor link
ik krijg volgens mij meteen big.html.. en die scrollbar die ik bedoel is dat scrolletje van de 'latest additions'.. die wordt verticaal ook groter of kleiner naar mate van je resolutie.. dat vind ik goed gedaan :)

Erick Schluter

Erick Schluter

06/10/2004 14:24:00
Quote Anchor link
Niets is erger dan 'verkeerde' scrollbars !

Michelos

Michelos

06/10/2004 16:32:00
Quote Anchor link
ik krijg helemaal niets te zien ???

Bo az

Bo az

06/10/2004 17:46:00
Quote Anchor link
Erick:
Hallo !
En Mitch, even over het kleurgebruik, hier heb ik al vele opmerkingen over gekregen, zij het negatief en positief en ik moet zeggen daar erg blij mee te zijn. Ik heb expres gekozen voor een kleur die ik over het algemeen niet veel ben tegengekomen op het internet (nog steeds niet trouwens) met het idee dat het dan in het oog zou springen...E voila !

Ik klik dus meteen weg op een site met zulk kleur gebruik, weet niet of ik tot de meerderheid behoor, maar ik blijf hiet echt niet naar kijken.

Winston Smith

Winston Smith

06/10/2004 20:48:00
Quote Anchor link
kvind het wel een nette site eigenlijk. Wel wat onoverzichtelijk in het begin, maar dat was snel over ;)

Kleurgebruik vind ik persoonlijk niks mis mee, en menu is ook leuk gedaan.

Erick Schluter

Erick Schluter

07/10/2004 00:00:00
Quote Anchor link
HI!
Weer die kleuren he...

Quote:
Ik klik dus meteen weg op een site met zulk kleur gebruik, weet niet of ik tot de meerderheid behoor, maar ik blijf hiet echt niet naar kijken.

Maar beste Boaz waarom dan ? Sta je niet open voor persoonlijke of experimentele kleurscala's op het internet ?

Kasper, wat is in het begin onoverzichtelijk ?

Winston Smith

Winston Smith

07/10/2004 00:15:00
Quote Anchor link
Je mainframe, die 2 scrollbalkjes zitten niet op gelijke hoogte, en het was me niet helemaal duidelijk dat die plaatjes met "latest additions" en "site of my week" en de screenshots bij dat scrollbalkje horen.
Maar toen ik dat na zo'n 5 seconden doorhad vond ik het wel een mooie site. Veel menukeuzes ook (maar dat kan ook nadelig zijn-> keep it simple, niet te veel doorlinken (niet dat je dat doet, heb niet gekeken daarnaar)).

Erick Schluter

Erick Schluter

07/10/2004 08:49:00
Quote Anchor link
HI!
Kasper, de 2 scrollbalken die niet even hoog zijn horen zo.

Bij de 'site of my week' heb ik een extra frame toegevoegd, waarin met een 'grote' fontsize de site van de betreffende week wordt aangegeven. Hierdoor is de scrollbar die volgt korter dan bij de 'latest additions', dit is gewoon een lijst met links, zonder een extra toegevoegd frame.

Ik weet dat er een beetje veel keuzes zijn, maar dit leek me voor de 'echt' geinteresseerde bezoeker juist heerlijk.
De bedoeling van www.linkage.nl is om een bijvoorbeeld webdesigner of grafisch ontwerper te voorzien van een scala aan mooi ontworpen of creatief gevulde websites met opdoen van inspiratie als einddoel.

Heb jij een website ?

Bo az

Bo az

07/10/2004 11:10:00
Quote Anchor link
Erick:
HI!
Maar beste Boaz waarom dan ? Sta je niet open voor persoonlijke of experimentele kleurscala's op het internet ?

Ik heb het aan andere gevraagd n die zeggen dat ze het wel wat vinden, dus zal wel aan mij liggen ;)

Erick Schluter

Erick Schluter

07/10/2004 11:53:00
Quote Anchor link
Gelukkig verschillen smaken anders werd het een erg saaie aangelegenheid...

En bedankt voor het vragen aan anderen !

B a s
Beheerder

B a s

07/10/2004 12:24:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met heel veel design research, en kijk eens op www.howdesign.com.. misschien is het leuk om die site aan je website toe te voegen.. die is echt mooi en bordevol info!

Erick Schluter

Erick Schluter

07/10/2004 12:33:00
Quote Anchor link
HI!
Bas, bedankt voor de link, kende hem al en moet zeggen hier al vele websites door gevonden te hebben die ik op mijn www.linkage.nl heb geplakt. hehehe

Het hierover hebbende, ben jij op de hoogte van:
www.favouritewebsiteawards.com ? Een erg serieus en stoer mooi webdesign portal, met (zoals de url al doet vermoeden) diverse prijzen gegeven door een jury die ook niet voor de poes is...

07/10/2004 13:13:00
Quote Anchor link
Hoi erick, even over de vormgeving:

Leuk maar simpel ???
Dat geld ook voor de kleuren combinatie.

Ik ben alleen benieuwd hoe het eruit ziet als je beeldscherm op 800 x 600 loopt ... of iets hoger..

Ik kijk nu op 1280 x 1024.. ziet er goed uit.. maar als ik hem verklein wordt ik al gek van alle scroll balken :|

Tip.. probeer gene frames te gebruiken maar tabellen alleen ;)

Erick Schluter

Erick Schluter

07/10/2004 13:26:00
Quote Anchor link
HI!
Robin, er zit een automatisch 'resolution redirect' scriptje in de index.html pagina. Wanneer iemand met een resolutie van 800x600 de website bezoekt, wordt deze (wanneer alles goed gaat)verwezen naar een versie van www.linkage.nl/small.html die ik heb aangepast voor deze resolutie, dit door simpelweg de meest rechter frames hier weg te laten...

Even over tabellen, met tabellen alleen wordt steeds de gehele pagina 'ververst', waardoor het browserscherm op wit springt terwijl er eigelijk maar een klein gedeelte van het geheel verandert. Dit is de reden dat ik heb gekozen voor frames...Ik irriteer me mateloos aan dat steeds opnieuw laden van een pagina voor bv. een klein plaatje dat verandert. Ik heb ADSL, maar de meeste...

Ik weet van het bestaan van zg. 'layers' in HTML of javascript maar heb dit nooit echt verder uitgezocht...
Zijn 'layers' e.d. beter ? Of mischien enkel en alleen gebruik maken van CSS voor de layout met een frame-achtige constructie ?

Ik hoor en lees wel vaker dat frames niet goed zijn...terwijl het overigens naar mijn idee prima werkt. Want wat moet je uiteindelijk kiezen wanneer 'elke' mogelijkheid (meestal) schijnt te werken ?

Ik houd vol !

Winston Smith

Winston Smith

07/10/2004 14:04:00
Quote Anchor link
Erick:
HI!
Kasper, de 2 scrollbalken die niet even hoog zijn horen zo.

Bij de 'site of my week' heb ik een extra frame toegevoegd, waarin met een 'grote' fontsize de site van de betreffende week wordt aangegeven. Hierdoor is de scrollbar die volgt korter dan bij de 'latest additions', dit is gewoon een lijst met links, zonder een extra toegevoegd frame.

Ik weet dat er een beetje veel keuzes zijn, maar dit leek me voor de 'echt' geinteresseerde bezoeker juist heerlijk.
De bedoeling van www.linkage.nl is om een bijvoorbeeld webdesigner of grafisch ontwerper te voorzien van een scala aan mooi ontworpen of creatief gevulde websites met opdoen van inspiratie als einddoel.

Heb jij een website ?

Hoi Erick,

zoals ik al zei kwam ik daar ook achter dat de scrollbalkjes zo horen. Daar is an sich ook niks mis mee natuurlijk.

Zelf heb ik meerdere website op het net staan, en mijn eigen domeinnaam sinds kort :)
Daar moet ik eerst nog wat aan werken.

Zeg, dat plaatje wat steeds verandert als je een andere link kiest. je zegt hierboven dat je dat niet met een tabel hebt gedaan omdat dan de hele pagina ververst wordt, maar met frames.
Heb je dat dan met iframes gedaan of gewone frames?
Heb niet zoveel kaas gegeten van frames, maar ik vind dat verversen wel tof als die alleen een klein gedeelte ververst!

vriendelijke groet, Kasper

--- edit ---
Ik ben er dus zo eentje die internet met een telefoonlijn, vandaar dat ik het wel cool vond! :)
--- endit ---
Gewijzigd op 07/10/2004 14:06:00 door Winston Smith

Erick Schluter

Erick Schluter

07/10/2004 14:17:00
Quote Anchor link
HI!
Kasper, dat zijn allemaal gewone frames...
Kijk gerust naar de HTML die ik daarvoor geschreven heb !

Met Flash heb je dit probleem natuurlijk helemaal niet en kun je wat betreft het niet steeds 'lelijk verversen' van pagina's erg mooie truukjes uitvoeren...

Ik heb even gekeken op jouw website en schrok...
Niets is erger dan een onbenutte pagina ! Snel iets aan doen hoor en dan hier vragen om commentaar natuurlijk !

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.