www.loopbaan-belicht.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Erick Schluter

Erick Schluter

19/03/2005 03:29:00
Quote Anchor link
Ik weet dat in de regels van PHPHulp staat dat je geen commerciele websites ter review mag plaatsen, maar aangezien ik deze website heb gemaakt voor een kennis van mij en hiervoor niet betaald ben of word, wilde ik toch graag enige feedback op het volgende:

http://www.loopbaan-belicht.nl

Met HTML en CSS, vrij simpel maar toch veradelijk...
Gewijzigd op 25/03/2005 15:59:00 door Erick Schluter

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 03:34:00

B a s
Beheerder

B a s

19/03/2005 03:41:00
Quote Anchor link
naar bed naar bed, zei duimelot! mgoed.. :)

ik vind het een leuke orriginele website!! zo zie je ze niet vaak.. overzichtelijke code ook, en het preloaden van images is leuk bedacht!

19/03/2005 04:19:00
Quote Anchor link
Eerst nog wat eten zei Likkepot! :hahahaha:

Dank voor de lovende kritieken !

Preloaden is inderdaad leuk bedacht, maar ik zie nooit verschil met of zonder zo'n preload extravaganza...Jij wel ?

Ik laat het er maar in staan...

Alles laadt dus gewoon zoals het hoort en snel ?

DaeDaluz

DaeDaluz

19/03/2005 09:44:00
Quote Anchor link
Bij mij laad alles netjes snel, en het ziet er goed uit :)

Ro-G :o)

Ro-G :o)

19/03/2005 11:42:00
Quote Anchor link
Sterke site Erick! Proficiat! :o)

19/03/2005 11:44:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit. Lijkt een beetje op een brochure waar je door heen bladerd

Bram Z

Bram Z

19/03/2005 11:57:00
Quote Anchor link
Sjiek layout. je code is ook wel heel duidelijk.

Erick Schluter

Erick Schluter

19/03/2005 19:45:00
Quote Anchor link
Ik ben blij te horen dat het er goed (als een brochure!) uitziet en dat de code naar behoren is geschreven.

De persoon voor wie ik dit heb gemaakt is een echte -digibeet- en behept met een simpele 56K modem. Volgens haar duurt het -even- voor de plaatjes zichtbaar zijn...

Dit kan natuurlijk niet !

Iemand suggesties over het nog sneller laten verschijnen van achtergronden e.d. met behulp van CSS ?

Marien xD

Marien xD

19/03/2005 23:45:00
Quote Anchor link
ziet er leuk uit :) zekers...

maar alleen kan ik scrollen wat ik wil maar hij gaat niet vooruit..... ook niet na een klik in het vakje. Ik gebruik firefox :)

Erick Schluter

Erick Schluter

19/03/2005 23:51:00
Quote Anchor link
Mmhh...Ik heb net even gekeken met Firefox en heb geen enkel probleem...Op een PowerMac G4 that is...

Jelmer -

Jelmer -

20/03/2005 00:16:00

Erick Schluter

Erick Schluter

20/03/2005 00:19:00
Quote Anchor link
Wat bedoel je hiermee Jelmer ?

Gaat niet echt over het -preloaden- van images of wel ?

Johan

Johan

20/03/2005 10:12:00
Quote Anchor link
Beetje jammer:

Afbeelding
(In ie)

Afbeelding
(in ff)

Vin het niet zo mooi maargoed, voor de rest wel leuk... :)

20/03/2005 10:50:00
Quote Anchor link
Johan, heb jij dit bekeken met een Mac of een PC ?

Johan

Johan

20/03/2005 12:12:00
Quote Anchor link
met een Windows 2000 PC :)

Jelmer -

Jelmer -

20/03/2005 14:02:00
Quote Anchor link
@Erick
eigenlijk wel. Want je onmouseover-plaatje is hetzelfde als het niet-onmouseover-plaatje, alleen dan wat opgeschoven. Daardoor hoef je maar een plaatje te laden, namelijk dat wat wordt weergegeven. Dus preloaden is overbodig, en heb kan volkomen zonder javascript.

uit het artikel:
Afbeelding

20/03/2005 21:15:00
Quote Anchor link
Jelmer, ik gebruik geen plaatjes voor de buttons...Dit zijn puur DIVs e.d. met een kleurtje...

Jelmer -

Jelmer -

20/03/2005 21:44:00
Quote Anchor link
Oja, ik snap het.
Verkeert opgevat door mij.

25/03/2005 01:45:00
Quote Anchor link
Johan...voor ik het vergeet !

Ik heb tot nog toe niemand gehoord met hetzelfde verschijnsel dat jij hier eerder zo mooi had geilllustreerd...Zal ik dit dus maar negeren, tot er meer meldingen komen ?

Snappen hoe dit komt (tot nu toe alleen bij jou) doe ik ook even niet...Jij ?

Winston Smith

Winston Smith

25/03/2005 02:20:00
Quote Anchor link
Bij mij ziet die er in FF ook prima uit, precies hetzelfde als in IE. Komt misschien door instellingen bij Johan?

BTW inderdaad een erg nette site. Zeker de coding is erg helder, duidelijk en overzichtelijk! Eén puntje van kritiek: jammer dat je niet de hele schermhoogte hebt benut, nu moet je vaak scrollen en dat vind ik persoonlijk wat minder altijd ;)
En van het preloaden merkte ik niks, site komt zeer snel op het scherm @ 512 kbps. Dus op een 56 k-verbinding zal het er ook vrij snel opstaan neem ik aan?

25/03/2005 03:38:00
Quote Anchor link
Kapser, bedankt voor de complimenten !

Het scrollen leek mij wat -interactiever-...:wink:

Ik hoop dat een 56K modem er geen problemen mee heeft, volgens de -opdrachtgever- (die 56K heeft) duurde het eventjes voor de plaatjes binnen waren...Maar ja...56K ?!?!?

Qua afbeeldingen laat ik het dus lekker voor wat het is !

Mede dankzij alle response hier, waarvoor nogmaals bedankt !

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.