www.luipaard.com
Wil iemand naar mijn
opmerkingen over layout/inhoud:
-Een beetje saai/kaal.
-als ik een cursus php/mysql zie dan verwacht ik een cursus php leren, maar dit is hoe je php/ mysql moet installeren.
-Het is beter dat dan administratie gedoe niet telkens in het menu staat.
-En als ik heel snel naar boven scroll, dan is het menu langzamer(en dat is lastig). layout-cijfer:7
Menu ben ik zelf wel blij mee ik weet alleen niet of ik dat bij kan stellen in snelheid ga ik nog naar kijken
Cursus wordt nog aan gewerkt maar ben zelf nog niet zo lang bezig
Maar bedankt kee admin gedoe gaat ik verwijderen heb je ook gelijk in natuurlijk
<html>
<title> </title>
<body>
hoi
</body>
</html>
:| <head> tags horen er toch echt bij. Ze staan alleen in je laatste paar plaatjes.
En volgens mij is <font> ook een IE verzinsel, zei iemand pas tenminste. Als je ze toch gebruikt kan <font color="#006699" size="+6"> gewoon bij elkaar ipv los. Een HTML cursus waarin wordt verteld dat je zo een HTML bestand opbouwd:
maar dat met die font dat wist ik niet
thanxx ik zal de head er ook bij zetten ff vergeten
- Je (XP-vormige) screenies zijn slecht geknipt, rechte hoeken en bij enkele plaatjes zie je de tekst van de achtergrond. Werkt Alt+Print Scrn niet in XP.
Maar ik zou proberen om de code niet zo te presenteren: dit is allemaal veel te veel dataverkeer. Maar een mooi tabelletje van 1*1 op en zet daar in een fixed-font de code neer.
Zet vervolgens de voorbeelden op je webiste (dus echt de html-bestanden) en open die in een nieuw venster als men de oplossingen zilt zien.
- De code die je mensen geeft is ook niet 'je van het!' Je maakt twee keer een <font>, maar waar sluit je hem af. Overigens is, die opmerking die dutchcamel maakt over die <font>-tags, die oorspronkelijk van Bas K. kwam, moet je zeker even meenemen in je wijzigingen. Je kan daar <span></span> voor gebruiken.
- Waarom leer je je bezoekers niet gelijk een beetje met CSS te werken? Veel makkelijker als je style in tags mee te geven...
Oh.. hetzelfde bij die PHP-cursus... brakke pics...
Elwin Ik zit alleen even de HTML-cursus te bekijken, maar ik moet zeggen dat ik het niet zo extreem mooi vindt.
cursus HTML EN PHP updated
De rest word hard aan gewerkt
Gravelord jajajaja Ik heb een beetje hulp
Ga ik naar Cusus --> PHP
en ik scroll naar beneden, dan gaat dat menu'tje mee. Erg leuk, maar de "delete" link is al laatste bij mij ( die ik zie ), terwijl er volgens mij meer links zijn, ga ik verder naar beneden dan zie ik er niet meer.
... Eerste wat me opviel :
probeer wat aan de lay te doen....
Maar wel een kewl menu (die kan trouwens ook nog wel wat kleur gebruiken) het menu en de banner zijn wel mooi alleen er is een beetje veel wit....
Dat kan natuurlijk niet heh :) Die eerste print moet kleiner zijn Ik kijk naar je PHP Tutorial. Ik kijk bij controle structuren en zie dit;
Ik probeer nog wel wat aan de lay-out te doen maar ik heb nog geen preciese planne. De spelletjes ga ik onder verdelen in rubrieken het zij er te veel inderdaad ben ik het ook wel mee eens. En de Nederkandse valuta kan je verklaren door een gevoel van heimwee..........en een gebrek aan mega server
Met vriendelijke groet,
Gravelord poe hee het menu van de cursus heb ik aan gepast volgens mij moet het nu beter zijn ik moet het nog even verder doorvoeren in de rest van de site maar cursus php is aangepast ik heb ook gelijk dat stomme foutje eruit gehaald en nog bedankt voor de tip overigens.
Bij je downloads heb je een stuk of 8 boeken die je kan downloaden. Ik neem aan dat dat illegaal is, en als je ze zo aanbiedt heb je binnen de kortste keren de Stichting Brein op je dak.
Ik zou er iets voorzichtiger mee zijn, en ze óf van je website afhalen óf alleen beschikbaar maken voor leden.
Vriendelijke groet,
Kasper Even nog een waarschuwinkje:
Daarom zal hij ook wel een .com adres hebben ;) @ Kasper
Met vriendelijke groet,
gravelord Mag ik een keer zeggen dat ik blij ben met jullie kritiek zo wordt het uiteindelijk toch nog een mooie site met een beetje hulp
opmerkingen over layout/inhoud:
-Een beetje saai/kaal.
-als ik een cursus php/mysql zie dan verwacht ik een cursus php leren, maar dit is hoe je php/ mysql moet installeren.
-Het is beter dat dan administratie gedoe niet telkens in het menu staat.
-En als ik heel snel naar boven scroll, dan is het menu langzamer(en dat is lastig).
Gewijzigd op 01/10/2004 14:20:00 door Steff an
Menu ben ik zelf wel blij mee ik weet alleen niet of ik dat bij kan stellen in snelheid ga ik nog naar kijken
Cursus wordt nog aan gewerkt maar ben zelf nog niet zo lang bezig
Maar bedankt
<html>
<title> </title>
<body>
hoi
</body>
</html>
:| <head> tags horen er toch echt bij. Ze staan alleen in je laatste paar plaatjes.
En volgens mij is <font> ook een IE verzinsel, zei iemand pas tenminste. Als je ze toch gebruikt kan <font color="#006699" size="+6"> gewoon bij elkaar ipv los.
maar dat met die font dat wist ik niet
thanxx
- Je (XP-vormige) screenies zijn slecht geknipt, rechte hoeken en bij enkele plaatjes zie je de tekst van de achtergrond. Werkt Alt+Print Scrn niet in XP.
Maar ik zou proberen om de code niet zo te presenteren: dit is allemaal veel te veel dataverkeer. Maar een mooi tabelletje van 1*1 op en zet daar in een fixed-font de code neer.
Zet vervolgens de voorbeelden op je webiste (dus echt de html-bestanden) en open die in een nieuw venster als men de oplossingen zilt zien.
- De code die je mensen geeft is ook niet 'je van het!' Je maakt twee keer een <font>, maar waar sluit je hem af. Overigens is, die opmerking die dutchcamel maakt over die <font>-tags, die oorspronkelijk van Bas K. kwam, moet je zeker even meenemen in je wijzigingen. Je kan daar <span></span> voor gebruiken.
- Waarom leer je je bezoekers niet gelijk een beetje met CSS te werken? Veel makkelijker als je style in tags mee te geven...
Oh.. hetzelfde bij die PHP-cursus... brakke pics...
Elwin
Ik blijf bij PHPHulp.nl !
cursus HTML EN PHP updated
De rest word hard aan gewerkt
Gravelord
heb er nu ook webmail en css bij
Ga ik naar Cusus --> PHP
en ik scroll naar beneden, dan gaat dat menu'tje mee. Erg leuk, maar de "delete" link is al laatste bij mij ( die ik zie ), terwijl er volgens mij meer links zijn, ga ik verder naar beneden dan zie ik er niet meer.
...
o pruts ja je heb waarschijnlijk een andere beeldscherm grote ik zal het wel aan passen
warom aleen nederlandse valuta en geen euros?
probeer wat aan de lay te doen....
Maar wel een kewl menu (die kan trouwens ook nog wel wat kleur gebruiken)
er zijn teveel spelletjes.. die passen niet op m'n scherm :S
Code (php)
Dat kan natuurlijk niet heh :) Die eerste print moet kleiner zijn
Ik probeer nog wel wat aan de lay-out te doen maar ik heb nog geen preciese planne. De spelletjes ga ik onder verdelen in rubrieken het zij er te veel inderdaad ben ik het ook wel mee eens. En de Nederkandse valuta kan je verklaren door een gevoel van heimwee..........en een gebrek aan mega server
Met vriendelijke groet,
Gravelord
Bij je downloads heb je een stuk of 8 boeken die je kan downloaden. Ik neem aan dat dat illegaal is, en als je ze zo aanbiedt heb je binnen de kortste keren de Stichting Brein op je dak.
Ik zou er iets voorzichtiger mee zijn, en ze óf van je website afhalen óf alleen beschikbaar maken voor leden.
Vriendelijke groet,
Kasper
Daarom zal hij ook wel een .com adres hebben ;)
Goed dat is misschien ook beter ik zal het aanpassen enne dat com adres was gewoon goedkoper
Met vriendelijke groet,
gravelord
Geen dank ;)