www.luipaard.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

01/10/2004 12:58:00
Quote Anchor link
Wil iemand naar mijn site kijken ik heb inmiddels al een heleboel aangepast....

Met vriendelijke groet

Gravelord
Gewijzigd op 02/12/2004 16:23:00 door

PHP hulp

PHP hulp

26/12/2024 22:17:26

Steff   an

Steff an

01/10/2004 14:19:00
Quote Anchor link
layout-cijfer:7

opmerkingen over layout/inhoud:
-Een beetje saai/kaal.
-als ik een cursus php/mysql zie dan verwacht ik een cursus php leren, maar dit is hoe je php/ mysql moet installeren.
-Het is beter dat dan administratie gedoe niet telkens in het menu staat.
-En als ik heel snel naar boven scroll, dan is het menu langzamer(en dat is lastig).
Gewijzigd op 01/10/2004 14:20:00 door Steff an

01/10/2004 16:40:00
Quote Anchor link
kee admin gedoe gaat ik verwijderen heb je ook gelijk in natuurlijk
Menu ben ik zelf wel blij mee ik weet alleen niet of ik dat bij kan stellen in snelheid ga ik nog naar kijken
Cursus wordt nog aan gewerkt maar ben zelf nog niet zo lang bezig

Maar bedankt

Dutchcamel

dutchcamel

01/10/2004 17:02:00
Quote Anchor link
Een HTML cursus waarin wordt verteld dat je zo een HTML bestand opbouwd:

<html>
<title> </title>
<body>

hoi

</body>
</html>

:| <head> tags horen er toch echt bij. Ze staan alleen in je laatste paar plaatjes.
En volgens mij is <font> ook een IE verzinsel, zei iemand pas tenminste. Als je ze toch gebruikt kan <font color="#006699" size="+6"> gewoon bij elkaar ipv los.

02/10/2004 09:15:00
Quote Anchor link
ik zal de head er ook bij zetten ff vergeten
maar dat met die font dat wist ik niet

thanxx

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

02/10/2004 09:37:00
Quote Anchor link
Ik zit alleen even de HTML-cursus te bekijken, maar ik moet zeggen dat ik het niet zo extreem mooi vindt.

- Je (XP-vormige) screenies zijn slecht geknipt, rechte hoeken en bij enkele plaatjes zie je de tekst van de achtergrond. Werkt Alt+Print Scrn niet in XP.
Maar ik zou proberen om de code niet zo te presenteren: dit is allemaal veel te veel dataverkeer. Maar een mooi tabelletje van 1*1 op en zet daar in een fixed-font de code neer.
Zet vervolgens de voorbeelden op je webiste (dus echt de html-bestanden) en open die in een nieuw venster als men de oplossingen zilt zien.

- De code die je mensen geeft is ook niet 'je van het!' Je maakt twee keer een <font>, maar waar sluit je hem af. Overigens is, die opmerking die dutchcamel maakt over die <font>-tags, die oorspronkelijk van Bas K. kwam, moet je zeker even meenemen in je wijzigingen. Je kan daar <span></span> voor gebruiken.

- Waarom leer je je bezoekers niet gelijk een beetje met CSS te werken? Veel makkelijker als je style in tags mee te geven...

Oh.. hetzelfde bij die PHP-cursus... brakke pics...

Elwin

Erick Schluter

Erick Schluter

05/10/2004 02:23:00
Quote Anchor link
Ik blijf bij PHPHulp.nl !

06/10/2004 00:57:00
Quote Anchor link
jajajaja Ik heb een beetje hulp

cursus HTML EN PHP updated

De rest word hard aan gewerkt

Gravelord

25/10/2004 23:22:00
Quote Anchor link
heb er nu ook webmail en css bij

Matthijs

Matthijs

25/10/2004 23:50:00
Quote Anchor link
Eerste wat me opviel :

Ga ik naar Cusus --> PHP
en ik scroll naar beneden, dan gaat dat menu'tje mee. Erg leuk, maar de "delete" link is al laatste bij mij ( die ik zie ), terwijl er volgens mij meer links zijn, ga ik verder naar beneden dan zie ik er niet meer.
...

26/10/2004 05:24:00
Quote Anchor link
o pruts ja je heb waarschijnlijk een andere beeldscherm grote ik zal het wel aan passen

Han eev

Han eev

26/10/2004 08:58:00
Quote Anchor link
warom aleen nederlandse valuta en geen euros?

26/10/2004 09:28:00
Quote Anchor link
het menu en de banner zijn wel mooi alleen er is een beetje veel wit....
probeer wat aan de lay te doen....
Maar wel een kewl menu (die kan trouwens ook nog wel wat kleur gebruiken)

Frisbee

Frisbee

26/10/2004 11:54:00
Quote Anchor link
er zijn teveel spelletjes.. die passen niet op m'n scherm :S

Mick

Mick

26/10/2004 13:55:00
Quote Anchor link
Ik kijk naar je PHP Tutorial. Ik kijk bij controle structuren en zie dit;

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
if ($a < $b) {
print (a is groter dan b);
}
elseif ($a == $b) {
print (a is gelijk aan b);
}
else {
print (a is groter dan b);
}

?>

Dat kan natuurlijk niet heh :) Die eerste print moet kleiner zijn

26/10/2004 21:20:00
Quote Anchor link
poe hee het menu van de cursus heb ik aan gepast volgens mij moet het nu beter zijn ik moet het nog even verder doorvoeren in de rest van de site maar cursus php is aangepast ik heb ook gelijk dat stomme foutje eruit gehaald en nog bedankt voor de tip overigens.
Ik probeer nog wel wat aan de lay-out te doen maar ik heb nog geen preciese planne. De spelletjes ga ik onder verdelen in rubrieken het zij er te veel inderdaad ben ik het ook wel mee eens. En de Nederkandse valuta kan je verklaren door een gevoel van heimwee..........en een gebrek aan mega server

Met vriendelijke groet,

Gravelord

Winston Smith

Winston Smith

26/10/2004 22:44:00
Quote Anchor link
Even nog een waarschuwinkje:

Bij je downloads heb je een stuk of 8 boeken die je kan downloaden. Ik neem aan dat dat illegaal is, en als je ze zo aanbiedt heb je binnen de kortste keren de Stichting Brein op je dak.

Ik zou er iets voorzichtiger mee zijn, en ze óf van je website afhalen óf alleen beschikbaar maken voor leden.

Vriendelijke groet,

Kasper

27/10/2004 10:11:00
Quote Anchor link
@ Kasper

Daarom zal hij ook wel een .com adres hebben ;)

03/11/2004 17:04:00
Quote Anchor link
Goed dat is misschien ook beter ik zal het aanpassen enne dat com adres was gewoon goedkoper

03/11/2004 17:07:00
Quote Anchor link
Mag ik een keer zeggen dat ik blij ben met jullie kritiek zo wordt het uiteindelijk toch nog een mooie site met een beetje hulp

Met vriendelijke groet,

gravelord

Winston Smith

Winston Smith

03/11/2004 17:43:00
Quote Anchor link
Geen dank ;)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.