www.maffiaholland.com
daarom besloot ik om even helemaal overnieuw te beginnen en m'n crime game unieker te maken en dat is gelukt.
(ER IS NIETS VAN ANDERE CRIME GAMES GEJAT) bij deze versie.
groetjes daniel.
www.maffiaholland.com
Die header ziet er niet goed uit... verder ziet het er erg standaard uit, en kun je een testacc aanmaken?
Die header ziet er niet goed uit... verder ziet het er erg standaard uit, en kun je een testacc aanmaken?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ArendJan
De layout is precies hetzelfde als bij je alle andere 500.000 crime games.
Als je echt bekend wilt worden moet je toch echt met een nieuw ontwerp komen.
Ik heb de "binnenkant" niet bekeken maar ik denk dat ik wel kan raden hoe dat eruit ziet.
prutser
p.s. beetje standaart meer zal ik niet over zeggen want:
volgens mij hebben ze je vorige keer toch echt tip gegeven om eerst alles op papier uit te schrijven, ik ben zelf met een vriend aan het kijken voor game gemixed als mobstar en eigenprutswerk gewoon omdat er zoveel verslaafde zijn aan dit soort spellen.
ook een siteje dat je dan kan bellen en dan word je beter en dat soort meuk (dan vedienen we er ook nog wat aan) hahah eindelijk een voordeel van crimes
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door desertme(sander)
"U Gebruikt Mozilla Firefox™. Dit Raden Wij Af!"
Tjaa, wat zal ik er van zeggen...
Rechtermuisknop blokkering, lijkt me niet echt nodig, vertel mij wat je er mee bereikt...
"// ...:::( Meld Je Direct Aan ):::... \\"
Vind ik wel erg opdringerig overkomen
Verder ben ik niet gekomen, want ik heb de activatiecode nog niet binnen (5min gewacht)
Je heb nog steeds niet eens de moeite gedaan om een eigen layout te maken, waarschijnlijk omdat je de moeite niet wilt nemen om die gejatte criminals source dusdanig wil om te bouwen dat je er een nette criminals in kunt bouwen.
Als je al die layout niet eens heb veranderd, behalve paar kleurtjes, en voor de rest nog gewoon de standaard tekst op de home.php heb laten staan, dan heb jij hier niets aan veranderd.
Verder meld ik me zoiezo niet aan omdat ik "Internet Explore" moet downloaden.. Ik weet nog steeds niet wat dat is, maar ik neem aan dat dat Internet Explorer moet zijn. Nou, dat ben ik dus even niet van plan =)
Ga eerst je eigen crimegame maken met een eigen layout alvorens hier op deze site weer je website te showen.
Ik zou me kapot schamen als ik jou was =)
Met vriendelijke groet,
Chris
Edit:
daarom besloot ik om even helemaal overnieuw te beginnen en m'n crime game unieker te maken en dat is gelukt.
Nou dat is dus niet gelukt, en alles is uit andere crime games gejat in deze versie..
[/edit]
Nou dat is dus niet gelukt, en alles is uit andere crime games gejat in deze versie..
[/edit]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Chris
Ben blij dat er eindelijk eens een unieke maffia-game bestaat. Dat had Nederland nog echt nodig. De uniciteit die jij hebt weten toe te voegen is gewoon op zich uniek!
Klasse dat je dit in 2 weken hebt weten te doen. Props voor jou. Je zou de volgende keer niet eens meer een topic hoeven openen want het is gewoon te uniek.
In één woord: geniaal.
Mvg,
PHPerik ;)
het klinkt een beetje het zelfde als, u rijd met een auto dit raden wij af. Klik hier om paard en wagen te downloaden...
bart van der veen schreef op 04.07.2007 10:52:
Gister stond nog in het nieuws dat FF een marktaandeel heeft van ongeveer 10%.in de laatste reding van w3c.org heeft firefox een marktaandeel van 33%. en dan nog ff afraden...
het klinkt een beetje het zelfde als, u rijd met een auto dit raden wij af. Klik hier om paard en wagen te downloaden...
lay-out is een detail zeer klein.
ik snap dat je na 2 weken weer trg komt
als je echt orgineel wilt zijn moet je echt wel wat langer over doen dan 2 weken dat ken je mij niet wijs maken dat je anders alles zelf gemaakt hebt.
p.s. als je wilt dat een crimals (leuk) gevonden word bij deze jongens moet zeer orgineel zijn. :P
Chris schreef op 04.07.2007 10:57:
w3schools is echt niet representatief voor de wereld. Lees de nieuwsberichten maar, FF zit rond de +/- 14% PHPerik, start hier een poll met wie er welke browser gebruikt? en plaats dat op de voorpagina (A)
Freecrimegame.com hebt geript. Kut hè, nu wij weten dat jij een vuile bedrieger en leugenaar bent?
Mag ik je er trouwens op attenderen dat er een nieuwe versie beschikbaar is? Moet je maar eens hier kijken. Demo.
Oopsje, fuck zegt kleine Daniël, want die grote Jonathan weet dondersgoed dat je je spelletje van Mag ik je er trouwens op attenderen dat er een nieuwe versie beschikbaar is? Moet je maar eens hier kijken. Demo.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
vergeet je pilletjes niet makker
hahah omfg dan moet je er helemal niet mee aankomen
wes schreef op 04.07.2007 11:42:
Goed dat je het zegt, ik zal ze direct nemen xDJonathan
Daniël, wanneer komt je volgende zelfge
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
Even serieus dit is toch heel vervelend voor hem. Heeft hij iets moois gemaakt en wordt het door een bedrijf gejat en gratis verspreid.
Ik zou er ook niet blij mee zijn ;)
vandale zegt:
1 het overnemen van andermans werk en dat laten doorgaan voor eigen werk => letterdieverij, letterroof, piraterij
wetboek van strafrecht
De in de artikelen 105, 174, 208-212, 216-222bis , 225-229, 310-312, 315, 317, 318, 321-323, 326-332, 341, 343, 344, 359, 361, 366, 373, laatste lid , 402, 416, 417, 420bis en 420ter bepaalde gevangenisstraf kan met een derde worden verhoogd, indien tijdens het plegen van het misdrijf nog geen vijf jaren zijn verlopen sedert de schuldige hetzij een tegen hem wegens een der in die artikelen omschreven misdrijven uitgesproken gevangenisstraf, hetzij een wegens diefstal, verduistering, plagiaat, heling, het opzettelijk voordeel trekken uit de opbrengst van enig door misdrijf verkregen goed, bedrog of witwassen krachtens de militaire wetten opgelegde straf, geheel of ten dele heeft ondergaan, of sedert die straf hem geheel is kwijtgescholden; of indien tijdens het plegen van het misdrijf het recht tot uitvoering van die straf nog niet is verjaard.