www.maffiaholland.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Daniel

daniel

04/07/2007 09:04:00
Quote Anchor link
De vorige keer dat ik een site review aanvroeg kreeg ik allemaal negatieve dingen te horen.
daarom besloot ik om even helemaal overnieuw te beginnen en m'n crime game unieker te maken en dat is gelukt.
(ER IS NIETS VAN ANDERE CRIME GAMES GEJAT) bij deze versie.
groetjes daniel.

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 01:07:09

ArendJan

ArendJan

04/07/2007 09:07:00
Quote Anchor link
www.maffiaholland.com

Die header ziet er niet goed uit... verder ziet het er erg standaard uit, en kun je een testacc aanmaken?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ArendJan

Erik Rijk

Erik Rijk

04/07/2007 09:09:00
Quote Anchor link
Er is niets speciaals aan.
De layout is precies hetzelfde als bij je alle andere 500.000 crime games.

Als je echt bekend wilt worden moet je toch echt met een nieuw ontwerp komen.
Ik heb de "binnenkant" niet bekeken maar ik denk dat ik wel kan raden hoe dat eruit ziet.

- wes  -

- wes -

04/07/2007 09:15:00
Quote Anchor link
@daniel, zeg gewoon eerlijk dat je die van die maffia site generator hebt geript. want dat is gewoon zo. je hebt niet eens de moeite gedaan om die enorm irritante banner en de text te wijzigen.

prutser

Desertme(sander)

desertme(sander)

04/07/2007 09:28:00
Quote Anchor link
waarom maak je weer een crime maak iets speciaals echt crimes zijn er gewoon echt te veel.

p.s. beetje standaart meer zal ik niet over zeggen want:

volgens mij hebben ze je vorige keer toch echt tip gegeven om eerst alles op papier uit te schrijven, ik ben zelf met een vriend aan het kijken voor game gemixed als mobstar en eigenprutswerk gewoon omdat er zoveel verslaafde zijn aan dit soort spellen.
ook een siteje dat je dan kan bellen en dan word je beter en dat soort meuk (dan vedienen we er ook nog wat aan) hahah eindelijk een voordeel van crimes
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door desertme(sander)

Raymond ---

Raymond ---

04/07/2007 09:47:00
Quote Anchor link
Hier mijn punten, ik heb niet gekeken of het overgenomen of orgineel is, want daar hebben al genoeg mensen hun zegje over gedaan.

"U Gebruikt Mozilla Firefox™. Dit Raden Wij Af!"
Tjaa, wat zal ik er van zeggen...

Rechtermuisknop blokkering, lijkt me niet echt nodig, vertel mij wat je er mee bereikt...

"// ...:::( Meld Je Direct Aan ):::... \\"
Vind ik wel erg opdringerig overkomen

Verder ben ik niet gekomen, want ik heb de activatiecode nog niet binnen (5min gewacht)

Vincent

Vincent

04/07/2007 10:42:00
Quote Anchor link
Ik geloof je voor geen meter! Ben je nou echt zo ongelovelijk dom dat je denkt dat wij dom zijn en denken dat jij in een paar dagen een hele game in elkaar kan zetten? Want bij je vorige review was 1000000000000000000% cker gejat. Want toen stond er xtreme-war in de titel.

P.s. wat een lelijke banner..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent

Chris

Chris

04/07/2007 10:46:00
Quote Anchor link
Haha, er is weer niets verandert!

Je heb nog steeds niet eens de moeite gedaan om een eigen layout te maken, waarschijnlijk omdat je de moeite niet wilt nemen om die gejatte criminals source dusdanig wil om te bouwen dat je er een nette criminals in kunt bouwen.

Als je al die layout niet eens heb veranderd, behalve paar kleurtjes, en voor de rest nog gewoon de standaard tekst op de home.php heb laten staan, dan heb jij hier niets aan veranderd.

Verder meld ik me zoiezo niet aan omdat ik "Internet Explore" moet downloaden.. Ik weet nog steeds niet wat dat is, maar ik neem aan dat dat Internet Explorer moet zijn. Nou, dat ben ik dus even niet van plan =)

Ga eerst je eigen crimegame maken met een eigen layout alvorens hier op deze site weer je website te showen.

Ik zou me kapot schamen als ik jou was =)

Met vriendelijke groet,
Chris

Edit:

daarom besloot ik om even helemaal overnieuw te beginnen en m'n crime game unieker te maken en dat is gelukt.
(ER IS NIETS VAN ANDERE CRIME GAMES GEJAT) bij deze versie.

Nou dat is dus niet gelukt, en alles is uit andere crime games gejat in deze versie..
[/edit]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Chris

PHP erik

PHP erik

04/07/2007 10:48:00
Quote Anchor link
Wat een prachtige lay-out! En echt een leuke game joh :D

Ben blij dat er eindelijk eens een unieke maffia-game bestaat. Dat had Nederland nog echt nodig. De uniciteit die jij hebt weten toe te voegen is gewoon op zich uniek!

Klasse dat je dit in 2 weken hebt weten te doen. Props voor jou. Je zou de volgende keer niet eens meer een topic hoeven openen want het is gewoon te uniek.

In één woord: geniaal.

Mvg,

PHPerik ;)

Bart van der veen

bart van der veen

04/07/2007 10:52:00
Quote Anchor link
in de laatste reding van w3c.org heeft firefox een marktaandeel van 33%. en dan nog ff afraden...

het klinkt een beetje het zelfde als, u rijd met een auto dit raden wij af. Klik hier om paard en wagen te downloaden...

PHP erik

PHP erik

04/07/2007 10:54:00
Quote Anchor link
bart van der veen schreef op 04.07.2007 10:52:
in de laatste reding van w3c.org heeft firefox een marktaandeel van 33%. en dan nog ff afraden...

het klinkt een beetje het zelfde als, u rijd met een auto dit raden wij af. Klik hier om paard en wagen te downloaden...
Gister stond nog in het nieuws dat FF een marktaandeel heeft van ongeveer 10%.

Chris

Chris

04/07/2007 10:57:00

Desertme(sander)

desertme(sander)

04/07/2007 10:58:00
Quote Anchor link
ahah grapjas als ik hem zou ik letterlijk net als ik alles op papier zetten.
lay-out is een detail zeer klein.

ik snap dat je na 2 weken weer trg komt
als je echt orgineel wilt zijn moet je echt wel wat langer over doen dan 2 weken dat ken je mij niet wijs maken dat je anders alles zelf gemaakt hebt.

p.s. als je wilt dat een crimals (leuk) gevonden word bij deze jongens moet zeer orgineel zijn. :P

PHP erik

PHP erik

04/07/2007 10:59:00
Quote Anchor link
Chris schreef op 04.07.2007 10:57:
w3schools is echt niet representatief voor de wereld. Lees de nieuwsberichten maar, FF zit rond de +/- 14%

Chris

Chris

04/07/2007 11:05:00
Quote Anchor link
PHPerik, start hier een poll met wie er welke browser gebruikt? en plaats dat op de voorpagina (A)

- -

- -

04/07/2007 11:31:00
Quote Anchor link
Oopsje, fuck zegt kleine Daniël, want die grote Jonathan weet dondersgoed dat je je spelletje van Freecrimegame.com hebt geript. Kut hè, nu wij weten dat jij een vuile bedrieger en leugenaar bent?
Edit:
Kijk, hier is de demo van jouw geripte game.

Mag ik je er trouwens op attenderen dat er een nieuwe versie beschikbaar is? Moet je maar eens hier kijken. Demo.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

- wes  -

- wes -

04/07/2007 11:42:00
Quote Anchor link
Jonathan

vergeet je pilletjes niet makker

Desertme(sander)

desertme(sander)

04/07/2007 11:45:00
Quote Anchor link
hahah omfg dan moet je er helemal niet mee aankomen

- -

- -

04/07/2007 11:52:00
Quote Anchor link
wes schreef op 04.07.2007 11:42:
Jonathan

vergeet je pilletjes niet makker
Goed dat je het zegt, ik zal ze direct nemen xD

Daniël, wanneer komt je volgende zelfgemaakripte criminal? Maak je daar nog even een topicje voor aan?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

TJVB tvb

TJVB tvb

04/07/2007 11:58:00
Quote Anchor link
Jongens (en meiden natuurlijk)
Even serieus dit is toch heel vervelend voor hem. Heeft hij iets moois gemaakt en wordt het door een bedrijf gejat en gratis verspreid.

Ik zou er ook niet blij mee zijn ;)

Sneeuwvlok

Sneeuwvlok

04/07/2007 12:01:00
Quote Anchor link
Noemen ze dit niet plagiaat?

vandale zegt:
1 het overnemen van andermans werk en dat laten doorgaan voor eigen werk => letterdieverij, letterroof, piraterij

wetboek van strafrecht
De in de artikelen 105, 174, 208-212, 216-222bis , 225-229, 310-312, 315, 317, 318, 321-323, 326-332, 341, 343, 344, 359, 361, 366, 373, laatste lid , 402, 416, 417, 420bis en 420ter bepaalde gevangenisstraf kan met een derde worden verhoogd, indien tijdens het plegen van het misdrijf nog geen vijf jaren zijn verlopen sedert de schuldige hetzij een tegen hem wegens een der in die artikelen omschreven misdrijven uitgesproken gevangenisstraf, hetzij een wegens diefstal, verduistering, plagiaat, heling, het opzettelijk voordeel trekken uit de opbrengst van enig door misdrijf verkregen goed, bedrog of witwassen krachtens de militaire wetten opgelegde straf, geheel of ten dele heeft ondergaan, of sedert die straf hem geheel is kwijtgescholden; of indien tijdens het plegen van het misdrijf het recht tot uitvoering van die straf nog niet is verjaard.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.