www.maffiaholland.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Daniel

daniel

04/07/2007 09:04:00
Quote Anchor link
De vorige keer dat ik een site review aanvroeg kreeg ik allemaal negatieve dingen te horen.
daarom besloot ik om even helemaal overnieuw te beginnen en m'n crime game unieker te maken en dat is gelukt.
(ER IS NIETS VAN ANDERE CRIME GAMES GEJAT) bij deze versie.
groetjes daniel.

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 03:58:47

ArendJan

ArendJan

04/07/2007 09:07:00
Quote Anchor link
www.maffiaholland.com

Die header ziet er niet goed uit... verder ziet het er erg standaard uit, en kun je een testacc aanmaken?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ArendJan

Erik Rijk

Erik Rijk

04/07/2007 09:09:00
Quote Anchor link
Er is niets speciaals aan.
De layout is precies hetzelfde als bij je alle andere 500.000 crime games.

Als je echt bekend wilt worden moet je toch echt met een nieuw ontwerp komen.
Ik heb de "binnenkant" niet bekeken maar ik denk dat ik wel kan raden hoe dat eruit ziet.

- wes  -

- wes -

04/07/2007 09:15:00
Quote Anchor link
@daniel, zeg gewoon eerlijk dat je die van die maffia site generator hebt geript. want dat is gewoon zo. je hebt niet eens de moeite gedaan om die enorm irritante banner en de text te wijzigen.

prutser

Desertme(sander)

desertme(sander)

04/07/2007 09:28:00
Quote Anchor link
waarom maak je weer een crime maak iets speciaals echt crimes zijn er gewoon echt te veel.

p.s. beetje standaart meer zal ik niet over zeggen want:

volgens mij hebben ze je vorige keer toch echt tip gegeven om eerst alles op papier uit te schrijven, ik ben zelf met een vriend aan het kijken voor game gemixed als mobstar en eigenprutswerk gewoon omdat er zoveel verslaafde zijn aan dit soort spellen.
ook een siteje dat je dan kan bellen en dan word je beter en dat soort meuk (dan vedienen we er ook nog wat aan) hahah eindelijk een voordeel van crimes
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door desertme(sander)

Raymond ---

Raymond ---

04/07/2007 09:47:00
Quote Anchor link
Hier mijn punten, ik heb niet gekeken of het overgenomen of orgineel is, want daar hebben al genoeg mensen hun zegje over gedaan.

"U Gebruikt Mozilla Firefox™. Dit Raden Wij Af!"
Tjaa, wat zal ik er van zeggen...

Rechtermuisknop blokkering, lijkt me niet echt nodig, vertel mij wat je er mee bereikt...

"// ...:::( Meld Je Direct Aan ):::... \\"
Vind ik wel erg opdringerig overkomen

Verder ben ik niet gekomen, want ik heb de activatiecode nog niet binnen (5min gewacht)

Vincent

Vincent

04/07/2007 10:42:00
Quote Anchor link
Ik geloof je voor geen meter! Ben je nou echt zo ongelovelijk dom dat je denkt dat wij dom zijn en denken dat jij in een paar dagen een hele game in elkaar kan zetten? Want bij je vorige review was 1000000000000000000% cker gejat. Want toen stond er xtreme-war in de titel.

P.s. wat een lelijke banner..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent

Chris

Chris

04/07/2007 10:46:00
Quote Anchor link
Haha, er is weer niets verandert!

Je heb nog steeds niet eens de moeite gedaan om een eigen layout te maken, waarschijnlijk omdat je de moeite niet wilt nemen om die gejatte criminals source dusdanig wil om te bouwen dat je er een nette criminals in kunt bouwen.

Als je al die layout niet eens heb veranderd, behalve paar kleurtjes, en voor de rest nog gewoon de standaard tekst op de home.php heb laten staan, dan heb jij hier niets aan veranderd.

Verder meld ik me zoiezo niet aan omdat ik "Internet Explore" moet downloaden.. Ik weet nog steeds niet wat dat is, maar ik neem aan dat dat Internet Explorer moet zijn. Nou, dat ben ik dus even niet van plan =)

Ga eerst je eigen crimegame maken met een eigen layout alvorens hier op deze site weer je website te showen.

Ik zou me kapot schamen als ik jou was =)

Met vriendelijke groet,
Chris

Edit:

daarom besloot ik om even helemaal overnieuw te beginnen en m'n crime game unieker te maken en dat is gelukt.
(ER IS NIETS VAN ANDERE CRIME GAMES GEJAT) bij deze versie.

Nou dat is dus niet gelukt, en alles is uit andere crime games gejat in deze versie..
[/edit]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Chris

PHP erik

PHP erik

04/07/2007 10:48:00
Quote Anchor link
Wat een prachtige lay-out! En echt een leuke game joh :D

Ben blij dat er eindelijk eens een unieke maffia-game bestaat. Dat had Nederland nog echt nodig. De uniciteit die jij hebt weten toe te voegen is gewoon op zich uniek!

Klasse dat je dit in 2 weken hebt weten te doen. Props voor jou. Je zou de volgende keer niet eens meer een topic hoeven openen want het is gewoon te uniek.

In één woord: geniaal.

Mvg,

PHPerik ;)

Bart van der veen

bart van der veen

04/07/2007 10:52:00
Quote Anchor link
in de laatste reding van w3c.org heeft firefox een marktaandeel van 33%. en dan nog ff afraden...

het klinkt een beetje het zelfde als, u rijd met een auto dit raden wij af. Klik hier om paard en wagen te downloaden...

PHP erik

PHP erik

04/07/2007 10:54:00
Quote Anchor link
bart van der veen schreef op 04.07.2007 10:52:
in de laatste reding van w3c.org heeft firefox een marktaandeel van 33%. en dan nog ff afraden...

het klinkt een beetje het zelfde als, u rijd met een auto dit raden wij af. Klik hier om paard en wagen te downloaden...
Gister stond nog in het nieuws dat FF een marktaandeel heeft van ongeveer 10%.

Chris

Chris

04/07/2007 10:57:00

Desertme(sander)

desertme(sander)

04/07/2007 10:58:00
Quote Anchor link
ahah grapjas als ik hem zou ik letterlijk net als ik alles op papier zetten.
lay-out is een detail zeer klein.

ik snap dat je na 2 weken weer trg komt
als je echt orgineel wilt zijn moet je echt wel wat langer over doen dan 2 weken dat ken je mij niet wijs maken dat je anders alles zelf gemaakt hebt.

p.s. als je wilt dat een crimals (leuk) gevonden word bij deze jongens moet zeer orgineel zijn. :P

PHP erik

PHP erik

04/07/2007 10:59:00
Quote Anchor link
Chris schreef op 04.07.2007 10:57:
w3schools is echt niet representatief voor de wereld. Lees de nieuwsberichten maar, FF zit rond de +/- 14%

Chris

Chris

04/07/2007 11:05:00
Quote Anchor link
PHPerik, start hier een poll met wie er welke browser gebruikt? en plaats dat op de voorpagina (A)

- -

- -

04/07/2007 11:31:00
Quote Anchor link
Oopsje, fuck zegt kleine Daniël, want die grote Jonathan weet dondersgoed dat je je spelletje van Freecrimegame.com hebt geript. Kut hè, nu wij weten dat jij een vuile bedrieger en leugenaar bent?
Edit:
Kijk, hier is de demo van jouw geripte game.

Mag ik je er trouwens op attenderen dat er een nieuwe versie beschikbaar is? Moet je maar eens hier kijken. Demo.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

- wes  -

- wes -

04/07/2007 11:42:00
Quote Anchor link
Jonathan

vergeet je pilletjes niet makker

Desertme(sander)

desertme(sander)

04/07/2007 11:45:00
Quote Anchor link
hahah omfg dan moet je er helemal niet mee aankomen

- -

- -

04/07/2007 11:52:00
Quote Anchor link
wes schreef op 04.07.2007 11:42:
Jonathan

vergeet je pilletjes niet makker
Goed dat je het zegt, ik zal ze direct nemen xD

Daniël, wanneer komt je volgende zelfgemaakripte criminal? Maak je daar nog even een topicje voor aan?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

TJVB tvb

TJVB tvb

04/07/2007 11:58:00
Quote Anchor link
Jongens (en meiden natuurlijk)
Even serieus dit is toch heel vervelend voor hem. Heeft hij iets moois gemaakt en wordt het door een bedrijf gejat en gratis verspreid.

Ik zou er ook niet blij mee zijn ;)

Sneeuwvlok

Sneeuwvlok

04/07/2007 12:01:00
Quote Anchor link
Noemen ze dit niet plagiaat?

vandale zegt:
1 het overnemen van andermans werk en dat laten doorgaan voor eigen werk => letterdieverij, letterroof, piraterij

wetboek van strafrecht
De in de artikelen 105, 174, 208-212, 216-222bis , 225-229, 310-312, 315, 317, 318, 321-323, 326-332, 341, 343, 344, 359, 361, 366, 373, laatste lid , 402, 416, 417, 420bis en 420ter bepaalde gevangenisstraf kan met een derde worden verhoogd, indien tijdens het plegen van het misdrijf nog geen vijf jaren zijn verlopen sedert de schuldige hetzij een tegen hem wegens een der in die artikelen omschreven misdrijven uitgesproken gevangenisstraf, hetzij een wegens diefstal, verduistering, plagiaat, heling, het opzettelijk voordeel trekken uit de opbrengst van enig door misdrijf verkregen goed, bedrog of witwassen krachtens de militaire wetten opgelegde straf, geheel of ten dele heeft ondergaan, of sedert die straf hem geheel is kwijtgescholden; of indien tijdens het plegen van het misdrijf het recht tot uitvoering van die straf nog niet is verjaard.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.