www.moviedimension.vze.com
Ik zou graag weten wat jullie er van vinden? Misschien dat je tips hebt, of een rating kan geven ofzo.
Thx ^^
Ik klikte ook even of "reviews" en koos voor de letter "c", toevalligerwijs eentje zonder reviews. Zou wel mooi zijn als er dan een tekst kwam als "geen reviews beschikbaar" dan weten bezoekers in ieder geval dat het werkt.
Na een tijdje door je donkere site te hebben gewandeld was het wel schrikken toen ik op admin panel klikte.... was meteen weer wakker LOL
Dit zijn zo wat dingen die mij opvielen toen ik even op je site ben geweest. Maar ziet er in ieder geval erg verzorgd uit.
ga zo door!
Allees, wie heeft die site nodig als je imdb kent? :)
- site is helemaal gratis (imdb ook, maar imdb pro niet)
- Niet alleen een samenvatting verhaal, ook goede slechte kanten
- en het is gewoon een hobby
- imdb is engels, mijn site nederlands
- praten met leden
dat zijn mijn redenen ^^
Als je het niet snapt, als je bijv. op deze website naar 'over ons' gaat en er staat overal, ja website is gewoon voor de gein :P hadden zin om te maken ;) hehe..' ziet staan, ipv, PHPhulp is ontstaan door verschillende factoren..... begrijp je wat ik bedoel?! :)
Bij mij is de layout gans vernuekt :S
@ bram: net zo vreemd. Welke browser gebruik je?
Lettertypetje zuigt tbh ...
Zo'n baggerfont is verdana toch ook niet? Ik zelf vind et het er aardig bij passen, maarjah da's mijn mening he :)
Bij mij is het ook verdana.. :/
/me surft via IE naar www.moviedimension.vze.com, en mijn oog ziet verdana.
Slechte opmaak hoor, met CSS issie altijd goed in IE en FF, bij mij iig wel ...
Sorry, maar wat is er met de opmaak. CSS gebruik ik, dus daar kan het niet aan liggen. Als je voro de rest verdana ziet, dat is de bedoeling ^^
Opera werkt, maar niet zoals in IE... dat Blur effect.. tsjah.. dat is vragen om problemen...
Netscape... zelfde als Mozilla, maar wat had ik anders verwacht.. is gewoon hetzelfde.. ;)
Ik heb even je CSS gevalideerd. Dat is niet goed nie... [1]. Maar goed, daar waren we natuurlijk al een hele tijd achter omdat de font niet goed is. Daarnaast gaat het ook niet goed als ik een bezochte hyperlink in mijn FireFox vergelijk met die in IE.
Nog wat anders:
Gastenboek -> Open de website van de gebruikers die er wat in scrhijven in een nieuw venster, dan blijft de bezoeker op je site.
Menu -> Het woordje Navigation erboven is een beetje 'overdone'. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dat werkelijk nodig hebben.
Layout -> Mooi en overzichtelijk. Misschien ietwat te kleine lettertjes voor als mijn buurman van 70 per ongeluk op je website mocht komen...
Reviews -> Misschien kan je onderaan een review een aantal hyperlinks geven naar de wat meer bekendere databases. Bijvoorbeeld: imdb rating of het aantal fouten (en de opvallende) van movie mistakes.
Aanmelden -> Waarom wil je weten of mensen een relatie hebben? Het is toch geen CU2 of iets dergelijks? ;)
Nieuwsberichten -> Uhm.. hoe moet ik dit brengen.. de opmaak... dat is het. Ik zou proberen dat iets anders te doen. Beetje in de style zoals ze het hier ook hebben. De titel eruit laten springen (of komt dit weer door de CSS?) En daaronder in het klein de datum en de auteur. En die smiley zou ik óf laten, óf voor de titel van het bericht zetten.
Verder: keep up te good work! Zorg ervoor dat je veel reviewers krijgt, anders krijgt je website een te persoonlijke mening... (lees bijvoorbeeld je review van armageddon door, veel persoonlijke mening en niet alleen in Mening schrijver).
Elwin
[1] http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http%3A%2F%2Fmoviedimension.anime-magic.nl%2F&usermedium=all
thx, hier kan ik erg veel mee ^^
Raar he? mozzila en inet explorer? de heads worden anders gelezen in ene programma als de andere :) heerlijk om altijd even in andere webbrowsers te checken ;)
Daarom vraag ik ook een sitecheck, ik heb alleen IE, dus dan weet ik gelijk wat in andre browsers het probleem is ^^ en hoe ik daar wat aan kan doen.
Quote:
Mooi verhaal... Nooit gehoord van downloaden en installeren...?? ;)Daarom vraag ik ook een sitecheck, ik heb alleen IE, dus dan weet ik gelijk wat in andre browsers het probleem is ^^ en hoe ik daar wat aan kan doen.
Elwin
Wel van gehoord, maar ben trouw aan IE, omdat die gewoon bij mij goed werkt ^^