www.parksandcoasters.com website check
Mijn nieuwe website is min of meer klaar...wat vinden jullie ervan?
Die oranje koppen leken me wel duidelijk eigenlijk...ik kijk het even aan en anders wijzig ik het wel een keer... Das slecht...helemaal de validatie vergeten...Thnx Jan! Zo te zien valideert ie nu wel (bijna) overal.
Ik denk dat zo ook de structuur een stuk duidelijk is (wat is content en wat is menu) Ik zal het wel zijn...krijg je he als je al een paar weekjes achter elkaar naar dezelfde layout zit te kijken...je raakt er aan gewend ;) (net een vrouw :))
Orangje kan lichter idd...valt te fel op !!
verder mooi rechts is wat te lang als tekst allé ik bedoel de kadertjes er bestaat ook zoiets als uitklappen van oud nieuws..
Sluit ik me bij aan, doe eens wat meer afbeeldingen ofzo er tussen, wat meer contrast zou ook mooi zijn..
Ben ik helemaal met je eens. Als je zelf alleen continu naar hetzelfde ontwerp zit te kijken, dan is het verstandig om eens een frisse blik erop te laten werpen.
Ik vind de openingspagina veel te druk, en dat komt met name omdat je alles in blokken en omlijnd hebt. Wanneer je bij sommige blokken die omlijning nou eens weglaat en een subtiele achtergrondkleur gebruikt, dan wordt het een stuk minder druk en overzichtelijker.
Je hebt op de home 'Last newsitems' en aan de rechterkant staat een blok met 'Latest news:'. Dit ook met themeparks. Beetje dubbelop, of is het weer iets anders. Voor mij is het in ieder geval niet duidelijk
Nu is het een vlak met border in een vlak met border in een vlak met border in een vlak met border in een vlak met border in een vlak met border undsoweiter Mee eens, haal een aantal borders weg, wereld van verschil
Ik heb inmiddels (op mijn testserver) de blauwe span van de "blokken" vervangen door een kleurverloopje. Ditzelfde heb ik gedaan met de oranje blokken in het rechtermenu. De randen heb ik vervangen door alleen de bovenrand zodat de bezoeker wel een idee van structuur blijft houden.
Daarnaast heb ik de laatste post voorzien van een fotoke en de laatst geposte foto's heb ik boven de laatste beoordelingen geplaatst zodat je bij openen in een standaard browser (1024x768px) zowel tekst als fotokes ziet.
<offtopic>Mochten jullie nog member willen worden http://www.parksandcoasters.com/members/subscribe/ ;)</offtopic>
Thnx zover! Verder nog iemand wat te zeiken? Nee grapje! Super bedankt. Hier heb ik wat aan!
Verder vindt ik de opmaak wel redelijk. Ik vind het persoonlijk niet fijn werken met een menubalk rechts.
Het is wel handig om iets met de tekst te doen.
Een grotere regelafstand leest fijner, vind ik. Verder zie ik heel veel tekst in de zelfde grote. Belangrijke dingen iets groter maken en minder belangrijke dingen kleiner. (maak bijvoorbeeld de tekst met de datum en de naam van de poster kleiner, minder belangrijk.
Het blauw van de achtergrond vind ik trouwens niet heel erg mooi bij het orangje matchen.
Veel succes Site redelijk, niet helemaal mijn smaak, maar smaken verschillen.
mede ook omdat de gebruiker gewend is het menu links te hebben. Die met het menu links vind ik persoonlijk mooier ...
XHTML valideert niet. Je CSS valideert wél.
Verder ziet het er overzichtelijk uit. Wel erg veel oranje naar mijn smaak.
Je Verder ziet het er overzichtelijk uit. Wel erg veel oranje naar mijn smaak.
iets minder oranje zou idd helpen, zoek naar structuur in je site, sommige dingen zijn belangrijker dan anderen gebruik dat ook visueel...
Die oranje koppen leken me wel duidelijk eigenlijk...ik kijk het even aan en anders wijzig ik het wel een keer...
Veel te druk.
Verbetervoorstellen SanThe?
Op zijn minst dat oranje weg.
Zoiets? ctrl+F5
Ja, is een verbetering.
Ik denk dat zo ook de structuur een stuk duidelijk is (wat is content en wat is menu)
Orangje kan lichter idd...valt te fel op !!
verder mooi
SanThe schreef op 17.09.2007 22:29:
Veel te druk.
Sluit ik me bij aan, doe eens wat meer afbeeldingen ofzo er tussen, wat meer contrast zou ook mooi zijn..
vespino schreef op 17.09.2007 22:48:
Ik zal het wel zijn...krijg je he als je al een paar weekjes achter elkaar naar dezelfde layout zit te kijken...je raakt er aan gewend ;) (net een vrouw :))
Ik denk dat zo ook de structuur een stuk duidelijk is (wat is content en wat is menu)
Ben ik helemaal met je eens. Als je zelf alleen continu naar hetzelfde ontwerp zit te kijken, dan is het verstandig om eens een frisse blik erop te laten werpen.
Ik vind de openingspagina veel te druk, en dat komt met name omdat je alles in blokken en omlijnd hebt. Wanneer je bij sommige blokken die omlijning nou eens weglaat en een subtiele achtergrondkleur gebruikt, dan wordt het een stuk minder druk en overzichtelijker.
Je hebt op de home 'Last newsitems' en aan de rechterkant staat een blok met 'Latest news:'. Dit ook met themeparks. Beetje dubbelop, of is het weer iets anders. Voor mij is het in ieder geval niet duidelijk
Nu is het een vlak met border in een vlak met border in een vlak met border in een vlak met border in een vlak met border in een vlak met border undsoweiter
Ik heb inmiddels (op mijn testserver) de blauwe span van de "blokken" vervangen door een kleurverloopje. Ditzelfde heb ik gedaan met de oranje blokken in het rechtermenu. De randen heb ik vervangen door alleen de bovenrand zodat de bezoeker wel een idee van structuur blijft houden.
Daarnaast heb ik de laatste post voorzien van een fotoke en de laatst geposte foto's heb ik boven de laatste beoordelingen geplaatst zodat je bij openen in een standaard browser (1024x768px) zowel tekst als fotokes ziet.
<offtopic>Mochten jullie nog member willen worden http://www.parksandcoasters.com/members/subscribe/ ;)</offtopic>
Thnx zover!
Verder vindt ik de opmaak wel redelijk.
Het is wel handig om iets met de tekst te doen.
Een grotere regelafstand leest fijner, vind ik. Verder zie ik heel veel tekst in de zelfde grote. Belangrijke dingen iets groter maken en minder belangrijke dingen kleiner. (maak bijvoorbeeld de tekst met de datum en de naam van de poster kleiner, minder belangrijk.
Het blauw van de achtergrond vind ik trouwens niet heel erg mooi bij het orangje matchen.
Veel succes
Het blauwe op de achtergrond ook aan de rechterkant doen, en het menu links. Verder een mooie site
http://www.parksandcoasters.com/
Is deze beter??
Ik heb ook een versie met een menu links gemaakt: http://test.parksandcoasters.com/
Is deze beter??
Ik heb de nieuwe versie online staan: Is deze beter??
Ik heb ook een versie met een menu links gemaakt: http://test.parksandcoasters.com/
Is deze beter??
mede ook omdat de gebruiker gewend is het menu links te hebben.
Nee, ik vind rechts. Je bent aan links gewend, maar ik vind het te druk. Zeker met dat logo erboven.