www.pcexperience.eu
ik ben een website aan het maken voor mensen die niet zo goed met de computer om kunnen gaan. zelf heb ik meer ervaring met hardware en problemen met de computer (qua operating system). heb haast tot geen ervaring met php en photoshop. maar met behulp van deze site en wat goede tuts heb ik toch wel wat in elkaar geflanst.
graag geen feedbacks over dat het geen zelf gescript iets is. want dat weet ik!
graag jullie mening.
http://www.pcexperience.eu
Quote:
Verder krijg ik geen enkel idee wat de site nu te bieden heeft.Sorry! deze pagina bestaat niet (meer)! Als je deze melding krijgt nadat je op een link hebt geklikt, help ons dan deze website schoon te houden en mail de url naar de admin! Bedankt voor de moeite!
Tip: Ik verwacht dat wanneer ik op het logo (de naam) klik, dat ik daarmee naar de homepage terugkeer. Dat is echter niet het geval. Wellicht kun je dit even aanpassen, het is zo'n beetje standaard op iedere site.
Voor nieuws hebben we altijd nog Tweakers.net ;)
http://www.pcexperience.eu/leden.php
dat is de user_options.php pagina van PHP my logon. Die hoort daar niet te staan neem ik aan....
Volgens mij moet je nl eerst inloggen alvorens je een wachtwoord kunt veranderen.
Je lay-out vind ik ergens wel leuk ;-)
dat is de user_options.php pagina van PHP my logon. Die hoort daar niet te staan neem ik aan....
Volgens mij moet je nl eerst inloggen alvorens je een wachtwoord kunt veranderen.
Je lay-out vind ik ergens wel leuk ;-)
@PHP Newbie:
Idd, een aanmeldformulier zou meer op zijn plaats zijn ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thom Snijders
De header is veelste groot
De padding is veelste veel aan de bovenkant
Je gebruikt tables
maar ik vind het wel mooie lay-out! leuke details enzo, maar wel te grote header inderdaad.
Frank schreef op 27.10.2006 19:41:
Dit is zo'n beetje de standaard melding:
Quote:
Verder krijg ik geen enkel idee wat de site nu te bieden heeft.Sorry! deze pagina bestaat niet (meer)! Als je deze melding krijgt nadat je op een link hebt geklikt, help ons dan deze website schoon te houden en mail de url naar de admin! Bedankt voor de moeite!
daar heb je wel gelijk in, maar wat zou je er dan anders neer moeten zetten? als het een standaard melding is, is het dus ook wel een goede melding
@ leo, mensen die niet zoveel verstand hebben van computers, die volgens jou zeggen wel familie/vrienden hebben om hun te helpen, kijken denk ik neit zo snel op tweakers.net
@ boris, hoezo staat het admin linkje lullig? daar komt een pagina waarmee ik alles kan wijzigen en beheren. en omdat helemaal in de url te gaan typen, kun je net zogoed ff klikken.
@ iedereen, de site is pas een week oud. ik probeer er zo snel mogelijk meer op te zetten zodat het meer duidelijk word waar de site over gaat. iig bedankt voor de reactie! ook al waren ze niet positief ;)
Ow, en geen 'bold' bij :active, dat staat echt zo onprofessioneel. Het veranderd de ruimte die een tekst inneemt en naar mij idee is dat iets wat je zeker niet wil. Al helemaal niet waneer de link middenin een tekst staat. Zodra je erop drukt verschuiven hele delen tekst en zal de bezoeker denken 'wat gebeurt daar? nieuwe content?' maar helaas wordt hij al naar de volgende pagina gestuurd. Eigenlijk ook des te beter, want anders staat hem de teleurstelling te wachten dat er helemaal geen nieuwe content is, de tekst is gewoon anders gevormd door de uitzettende link.
En als laatste: "standaard" betekent zeker niet vanzelf dat iets "goed" is in de zin van kwaliteit. Het betekent eerder dat diegene die er verantwoordelijk voor is goed is in marketing, of simpelweg de eerste was.
Jelmer schreef op 27.10.2006 23:56:
Ik vind de indeling van de tekst totaal niet bij de omheining, de plaatjes. Je zou dan toch minstens twee kolommen, of tekstblokken verwachten maar het is een grote lap.
Ow, en geen 'bold' bij :active, dat staat echt zo onprofessioneel. Het veranderd de ruimte die een tekst inneemt en naar mij idee is dat iets wat je zeker niet wil. Al helemaal niet waneer de link middenin een tekst staat. Zodra je erop drukt verschuiven hele delen tekst en zal de bezoeker denken 'wat gebeurt daar? nieuwe content?' maar helaas wordt hij al naar de volgende pagina gestuurd. Eigenlijk ook des te beter, want anders staat hem de teleurstelling te wachten dat er helemaal geen nieuwe content is, de tekst is gewoon anders gevormd door de uitzettende link.
En als laatste: "standaard" betekent zeker niet vanzelf dat iets "goed" is in de zin van kwaliteit. Het betekent eerder dat diegene die er verantwoordelijk voor is goed is in marketing, of simpelweg de eerste was.
als ik via FF op de link klik word hij even bold, maar daarna direct normaal. en bij mij veranderd er geen tekst, qua indeling. dus ik begrijp eigenlijk niet wat je bedoelt.
En hoe zou jij het 404 tekst formuleren?
Jelmer bedoelt dat hij bold wordt als je over de link gaat met je muisaanwijzer ('hover'), niet perse wanneer je erop klikt. Ik moet zeggen dat ik dat zelf ook altijd irritant vind.
Kasper schreef op 28.10.2006 00:33:
Jelmer bedoelt dat hij bold wordt als je over de link gaat met je muisaanwijzer ('hover'), niet perse wanneer je erop klikt. Ik moet zeggen dat ik dat zelf ook altijd irritant vind.
maar met bold bedoel je toch vetgedrukt? bij mij veranderd hij alleen van kleur, ik snap echt het probleem niet
De site oogt gewoon niet aantrekkelijk... en het lijkt of er heel weinig info op staat...
ArendJan schreef op 28.10.2006 09:30:
De site oogt gewoon niet aantrekkelijk... en het lijkt of er heel weinig info op staat...
dat klopt, maar dat komt omdat er nog niks op staat! hij is nu nog maar een weekje in de maak. misschien heb ik het te vroeg hier gezet..
Alex schreef op 28.10.2006 10:58:
als ik erover wat mogen zeggen zeg ik je moet ook is https gebruiken voor het inloggen voor de veiligheid, toch?
ten eerste zou ik wat aan je nederlands gaan doen, ik moest het 3 keer lezen voordat ik er iets van kon maken. En als je mij kunt uitleggen hoe dat werkt met https:// dan zou ik dat best kunnen veranderen