www.pcexperience.eu

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »
W W

W W

27/10/2006 19:37:00
Quote Anchor link
hallo!

ik ben een website aan het maken voor mensen die niet zo goed met de computer om kunnen gaan. zelf heb ik meer ervaring met hardware en problemen met de computer (qua operating system). heb haast tot geen ervaring met php en photoshop. maar met behulp van deze site en wat goede tuts heb ik toch wel wat in elkaar geflanst.
graag geen feedbacks over dat het geen zelf gescript iets is. want dat weet ik!

graag jullie mening.

http://www.pcexperience.eu

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 20:18:05

Frank -

Frank -

27/10/2006 19:41:00
Quote Anchor link
Dit is zo'n beetje de standaard melding:
Quote:
Sorry! deze pagina bestaat niet (meer)! Als je deze melding krijgt nadat je op een link hebt geklikt, help ons dan deze website schoon te houden en mail de url naar de admin! Bedankt voor de moeite!
Verder krijg ik geen enkel idee wat de site nu te bieden heeft.

Tip: Ik verwacht dat wanneer ik op het logo (de naam) klik, dat ik daarmee naar de homepage terugkeer. Dat is echter niet het geval. Wellicht kun je dit even aanpassen, het is zo'n beetje standaard op iedere site.

Leo

Leo

27/10/2006 19:54:00
Quote Anchor link
Lijkt me niet echt een succes te worden, er zijn erg (lees enorm) veel van dit soort site's en tegenwoordig heeft iedereen wel familie/kenissen die kunnen helpen. Verder vind ik ook niet echt dat je duidelijk bent op je site, je plaatst wel nieuws alleen wat hebben die mensen eraan? Je kan beter duidelijke uitleg geven over zaken.

Voor nieuws hebben we altijd nog Tweakers.net ;)

PHP Newbie

PHP Newbie

27/10/2006 19:59:00
Quote Anchor link
http://www.pcexperience.eu/leden.php

dat is de user_options.php pagina van PHP my logon. Die hoort daar niet te staan neem ik aan....

Volgens mij moet je nl eerst inloggen alvorens je een wachtwoord kunt veranderen.

Je lay-out vind ik ergens wel leuk ;-)

Thom Snijders

Thom Snijders

27/10/2006 21:15:00
Quote Anchor link
Beetje leeg (nog) maar verder ziet de lay-out er goed uit :)

@PHP Newbie:
Idd, een aanmeldformulier zou meer op zijn plaats zijn ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thom Snijders

27/10/2006 22:43:00
Quote Anchor link
Dit ontwerp zegt me helemaal niks; niks over het onderwerp; niks over wat ik er kan doen.

De header is veelste groot

De padding is veelste veel aan de bovenkant

Je gebruikt tables

K i p

K i p

27/10/2006 22:54:00
Quote Anchor link
admin linkje onderaan staat zo lullig :-\

maar ik vind het wel mooie lay-out! leuke details enzo, maar wel te grote header inderdaad.

W W

W W

27/10/2006 23:42:00
Quote Anchor link
Frank schreef op 27.10.2006 19:41:
Dit is zo'n beetje de standaard melding:
Quote:
Sorry! deze pagina bestaat niet (meer)! Als je deze melding krijgt nadat je op een link hebt geklikt, help ons dan deze website schoon te houden en mail de url naar de admin! Bedankt voor de moeite!
Verder krijg ik geen enkel idee wat de site nu te bieden heeft.

daar heb je wel gelijk in, maar wat zou je er dan anders neer moeten zetten? als het een standaard melding is, is het dus ook wel een goede melding

W W

W W

27/10/2006 23:48:00
Quote Anchor link
@ php newbie, als je iets verder had gekeken had je kunnen zien als er wat veranderd dat je dat alsnog moet inloggen. want de gebruikersnaam is blanco.

@ leo, mensen die niet zoveel verstand hebben van computers, die volgens jou zeggen wel familie/vrienden hebben om hun te helpen, kijken denk ik neit zo snel op tweakers.net

@ boris, hoezo staat het admin linkje lullig? daar komt een pagina waarmee ik alles kan wijzigen en beheren. en omdat helemaal in de url te gaan typen, kun je net zogoed ff klikken.

@ iedereen, de site is pas een week oud. ik probeer er zo snel mogelijk meer op te zetten zodat het meer duidelijk word waar de site over gaat. iig bedankt voor de reactie! ook al waren ze niet positief ;)

Jelmer -

Jelmer -

27/10/2006 23:56:00
Quote Anchor link
Ik vind de indeling van de tekst totaal niet bij de omheining, de plaatjes. Je zou dan toch minstens twee kolommen, of tekstblokken verwachten maar het is een grote lap.

Ow, en geen 'bold' bij :active, dat staat echt zo onprofessioneel. Het veranderd de ruimte die een tekst inneemt en naar mij idee is dat iets wat je zeker niet wil. Al helemaal niet waneer de link middenin een tekst staat. Zodra je erop drukt verschuiven hele delen tekst en zal de bezoeker denken 'wat gebeurt daar? nieuwe content?' maar helaas wordt hij al naar de volgende pagina gestuurd. Eigenlijk ook des te beter, want anders staat hem de teleurstelling te wachten dat er helemaal geen nieuwe content is, de tekst is gewoon anders gevormd door de uitzettende link.

En als laatste: "standaard" betekent zeker niet vanzelf dat iets "goed" is in de zin van kwaliteit. Het betekent eerder dat diegene die er verantwoordelijk voor is goed is in marketing, of simpelweg de eerste was.

W W

W W

28/10/2006 00:08:00
Quote Anchor link
Jelmer schreef op 27.10.2006 23:56:
Ik vind de indeling van de tekst totaal niet bij de omheining, de plaatjes. Je zou dan toch minstens twee kolommen, of tekstblokken verwachten maar het is een grote lap.

Ow, en geen 'bold' bij :active, dat staat echt zo onprofessioneel. Het veranderd de ruimte die een tekst inneemt en naar mij idee is dat iets wat je zeker niet wil. Al helemaal niet waneer de link middenin een tekst staat. Zodra je erop drukt verschuiven hele delen tekst en zal de bezoeker denken 'wat gebeurt daar? nieuwe content?' maar helaas wordt hij al naar de volgende pagina gestuurd. Eigenlijk ook des te beter, want anders staat hem de teleurstelling te wachten dat er helemaal geen nieuwe content is, de tekst is gewoon anders gevormd door de uitzettende link.

En als laatste: "standaard" betekent zeker niet vanzelf dat iets "goed" is in de zin van kwaliteit. Het betekent eerder dat diegene die er verantwoordelijk voor is goed is in marketing, of simpelweg de eerste was.

als ik via FF op de link klik word hij even bold, maar daarna direct normaal. en bij mij veranderd er geen tekst, qua indeling. dus ik begrijp eigenlijk niet wat je bedoelt.

En hoe zou jij het 404 tekst formuleren?

Winston Smith

Winston Smith

28/10/2006 00:33:00
Quote Anchor link
Jelmer bedoelt dat hij bold wordt als je over de link gaat met je muisaanwijzer ('hover'), niet perse wanneer je erop klikt. Ik moet zeggen dat ik dat zelf ook altijd irritant vind.

W W

W W

28/10/2006 00:37:00
Quote Anchor link
Kasper schreef op 28.10.2006 00:33:
Jelmer bedoelt dat hij bold wordt als je over de link gaat met je muisaanwijzer ('hover'), niet perse wanneer je erop klikt. Ik moet zeggen dat ik dat zelf ook altijd irritant vind.

maar met bold bedoel je toch vetgedrukt? bij mij veranderd hij alleen van kleur, ik snap echt het probleem niet

ArendJan

ArendJan

28/10/2006 09:30:00
Quote Anchor link
De site oogt gewoon niet aantrekkelijk... en het lijkt of er heel weinig info op staat...

W W

W W

28/10/2006 09:53:00
Quote Anchor link
ArendJan schreef op 28.10.2006 09:30:
De site oogt gewoon niet aantrekkelijk... en het lijkt of er heel weinig info op staat...

dat klopt, maar dat komt omdat er nog niks op staat! hij is nu nog maar een weekje in de maak. misschien heb ik het te vroeg hier gezet..

28/10/2006 10:58:00
Quote Anchor link
als ik erover wat mogen zeggen zeg ik je moet ook is https gebruiken voor het inloggen voor de veiligheid, toch?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

W W

W W

28/10/2006 12:13:00
Quote Anchor link
Alex schreef op 28.10.2006 10:58:
als ik erover wat mogen zeggen zeg ik je moet ook is https gebruiken voor het inloggen voor de veiligheid, toch?

ten eerste zou ik wat aan je nederlands gaan doen, ik moest het 3 keer lezen voordat ik er iets van kon maken. En als je mij kunt uitleggen hoe dat werkt met https:// dan zou ik dat best kunnen veranderen

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.