www.project-erick.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »
Erick Schluter

Erick Schluter

19/04/2005 19:25:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben weer druk bezig geweest...As usual !

Bekijk het resultaat op: http://www.project-erick.com

Dit wordt/is reeds mijn nieuwe portfolio betreffende mijn online hoogstandjes :wink:.

Ben er nog mee bezig, de <meta> tags en CSS moet ik nog even netjes ordenen, en nog even wat oud materiaal opduiken zodat er wat meer te zien is in de portfolio, maar wat vinden jullie zover ?

PHP hulp

PHP hulp

28/12/2024 04:41:10

Willem Jan Z

Willem Jan Z

19/04/2005 19:33:00
Quote Anchor link
Leuke layout, alleen beetje kale kleuren, wat meer variatie lijkt mij leuker

Steff   an

Steff an

19/04/2005 19:57:00
Quote Anchor link
Mooie layout alleen

http://steffan.jbgsm.nl/layout.png

Dit vind ik een beetje jammer en die rondingen zijn een beetje blokkerig/recht.

Edit:
Link werkt.
Gewijzigd op 19/04/2005 20:00:00 door Steff an

Erick Schluter

Erick Schluter

19/04/2005 21:05:00
Quote Anchor link
Steffan, ik baal ook van die rondingen...suggesties ?!

Steff   an

Steff an

19/04/2005 21:33:00
Quote Anchor link
Erick ik heb het wat beter gemaakt zie pm

Jelmer -

Jelmer -

19/04/2005 21:51:00
Quote Anchor link
Die rondingen? Zou je dat niet kunnen oplossen door ze als vector te tekenen (dan kun je zel lekker schalen, wel zo handig) en dan als ze de goede grote hebben te exporteren naar png met alfatransperantie?

Het enige nadeel is dat stomme verouderde Internet Explorer geen Alfatransperantie standaard aan kan. Belachelijk programma...

Overigens wel een mooie website, erg netjes, goed afgewerkt. Zie je (hier zeker) niet vaak! Mijn complimenten!

Btw: Mooie appel, alleen niet zo'n bijpassend beeldschem ^^,

Erick Schluter

Erick Schluter

19/04/2005 22:32:00
Quote Anchor link
Steffan, ik heb jouw rondingen even verkeerd begrepen, ik dacht dat je bedoelde de symmetrie...die is volgens mij ook niet helemaal 100%. Wat jij opmerkte kwam door -gegum- in i.d. Photoshop. Is aangepast ! THANKS !

En Jelmer, ik had deze lijnen inderdaad in Illustrator gemaakt en ge-exporteerd naar Photoshop. Door enig gegum (waarom weet ik niet eens meer?!?!) waren ze gekarteld...

Waar je als kritisch mens al niet overheen kan kijken...Mischien moet ik toch weer eens de nodige nachtrust tot me gaan nemen.

Alfred -

Alfred -

19/04/2005 22:40:00
Quote Anchor link
Bwa.. Ik vind het wel redelijk knap...

En vooral dit maakt het af... ;)

B a s
Beheerder

B a s

19/04/2005 22:46:00
Quote Anchor link
goeje sjizzel erick :)

doe die css alleen ff in extern bestand!! is weer beter voor google :o)

Erick Schluter

Erick Schluter

19/04/2005 22:47:00
Quote Anchor link
Ja he...Ik ben nog bezig met de CSS, komt dik voor elkaar !

Ik ben een [pink]W3C-lover[/pink] de laatste tijd...
Gewijzigd op 19/04/2005 23:01:00 door Erick Schluter

B a s
Beheerder

B a s

19/04/2005 22:54:00
Quote Anchor link
GoEdZO! (F)(L) *kiss*

Jelmer -

Jelmer -

19/04/2005 22:55:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik ben een [pink]W3C-lover[/pink] de laatste tijd...

Waren meer mensen dat maar...

Meer dan vroeger. Moet je voor de aardigheid eens gaan opletten hoeveel designers op internet een weblog hebben, en hoe verdraait goed die dingen eruit zien.

Hier lees ik nog (te) vaak "Het werkt toch?!"...
Maar wel netjes ja, dat je layout ook nog eens valid is. Is niet de gemakkelijkste taak.

Afbeelding
bron: http://www.gtmcknight.com/buttons/
Gewijzigd op 19/04/2005 23:00:00 door Jelmer -

B a s
Beheerder

B a s

19/04/2005 23:00:00
Quote Anchor link
er staat ook zo'n ding op www.hostingpro.nl, alleen dan een mooiere :) (icon)

Mitch X

Mitch X

19/04/2005 23:13:00
Quote Anchor link
Bas houdt van [pink]rose[/pink] ;)

Erick Schluter

Erick Schluter

19/04/2005 23:44:00
Quote Anchor link
Jelmer, sommige van deze weblogs zijn inderdaad erg mooi, maar ik vind ze wel vaak op elkaar lijken.

Bedoel je dit soms ten opzichte van http://www.project-erick.com ?

En Bas, een mooier W3C icon ?!

Thijs -

Thijs -

20/04/2005 00:33:00
Quote Anchor link
"unction pop1() { window.open("http://www.xs4all.nl/~kcire/uw/main.html","","height=380,width=720,left=100,top=0");"

krijg ik te zien op http://www.linkage.nl/folio05/folio/entry.html

verder goede website jammer van de rondingen onderaan
keep up the good work

20/04/2005 02:49:00
Quote Anchor link
Mmhh...Hiska...

De rondingen waren opgelost, dacht ik...

En wanneer ik de -entry.html- pagina bezoek lijkt er niets mis mee.

Is dat nu nog steeds ?

Erick Schluter

Erick Schluter

20/04/2005 02:52:00
Quote Anchor link
Sorry...ik had in moeten loggen, kon niets wijzigen...

Ik bedoelde entry.html, is daar nu nog iets mis mee ?

Heb weer van alles aangepast, maar ga na jullie lovende woorden met een gerust hart slapen en zie morgen (oh...over enkele ogenblikken) wel weer verder...
Gewijzigd op 20/04/2005 04:37:00 door Erick Schluter

Thijs -

Thijs -

20/04/2005 07:47:00
Quote Anchor link
nu klopt het wel jah. gisteren (nouwjah "voordat ik ging slapen") niet

20/04/2005 09:54:00
Quote Anchor link
Hoi Erick

Zie ik het goed? Gebruik jij (*ook) een apple? zag het logo namelijk staan? :)

W3C Rox! Alleen meeste mensen weten niet wat het is :S.. je kan dan het beste een uitleg ook geven :)

Erick Schluter

Erick Schluter

20/04/2005 12:38:00
Quote Anchor link
Hallo Robin!, ben inderdaad de trotse eigenaar van een Lekkere PowerMac G4. Was gisteren nog op de MacExpo in de RAI te Amsterdam, erg mooi allemaal, !

Hiska, gaan wij niet te laat naar bed ?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.