www.pureclan.com
en ik vroeg me af wat jullie ervan vinden ^^
heb m voor firefox gemaakt , en toen ie klaar wat alles goed gemaakt dat ie ook fatsoenlijk in IE loopt, daardoor is nu wel bij contact het veld wat groot en bij de startpagina de aanbieding iet verkeerd uitgelijnd , moet te verhelpen zijn,
voor de klikkers
<a href=http://www.pureclan.com>www.pureclan.com</a>
kan dat ? nouja ik zie wel, graag reacties over alles :D suc6
Wat wel minder is zijn je tabellen voor de layout. Zo'n vrij simpele site kan zeker zonder, zoals het hoort.
Ook zag ik dat je op je porfolio pagina voor de regels een non-brackspace had gedaan om de indent goed te krijgen. Ooit gehoord van margin en padding? (css -1!)
Op je info-pagina zou ik niet overal achter zetten dat dat alleen voor websites geld die jullie hebben gemaakt. Zet er liever een sterretje achter dat verwijst naar een regeltje daarover.
Er staat op de hele pagina niets over het bedrijf zelf, een adres, of een Kamer van Koophandel-nummer. En dat mis ik wel erg, indien ik geïnterresseerd was...
En je zit een beetje te promoten met een CMS-systeem, maar je hebt niet eens een demo. I [insert hartje hier] demos.
En hoe zit het met webhosting? Als ik een site koop, hoe wordt dat dan geregeld met domeinnaam en hosting? Kan ik nergens terug vinden op de site.
Zeker geen website voor desinger die zich wilt profilieren die goed kan desingen :/ Dit is niet meer dan zwart met grijze letters een een witte rand :?
Als ik al me pagina's tot nu toe voor 25 euro per uur had dan was ik multimiljonair :s
Vrij simpele layout, persoonlijk vind ik het niets...
Simpel kan, maar maak er dan iets lichter van... :)
Hier heb je ook nog wat werk aan..
ik ga de site w3c valid maken en de tabellen eruit slopen
en voor t demo , was ik al aan bezig , ben ff aan t maken dat ie dann ook echt niks uitvoerd ,
kleuren ga ik ook veranderen , en kvk etc ook ;)
bedankt voor deze info! mzzl
Tis wat lastig om veel tekst te verzinnen voor een "webdesign website" maar dan moet je de site denk ik aan passen aan de content, en het mag denk ik wel lat lichter van kleur.
Kweet niet of ik ook nog op die sites die je gemaakt had mocht kijken, maar dit is van pureclan.nl/old/
:D:D:D I love this :D:D
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/purecla/domains/pureclan.com/public_html/old/sites/index.php on line 34
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/purecla/domains/pureclan.com/public_html/old/sites/index.php on line 51
No wars planned.
Coming Training:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/purecla/domains/pureclan.com/public_html/old/sites/index.php on line 78
No Trainings planned.
Poll:
Warning: main(poll/index.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/purecla/domains/pureclan.com/public_html/old/sites/index.php on line 100
Warning: main(): Failed opening 'poll/index.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/purecla/domains/pureclan.com/public_html/old/sites/index.php on line 100
Top 3 honor:
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/purecla/domains/pureclan.com/public_html/old/sites/index.php on line 113
Verder zag ik nog een foutje in de webshop die je had gemaakt voor zo'n website..
En, je bent nu bezig met je site?? ik krijg direct de melding van een parser error :D
ik zal nog ff verder zoeken naar wat foutjes...
(Ik wil graag een logo hebben, dus wil ik dat jij dat voor me doet.. maar neeeeej ik moet er ook eerst ff een hele website bij gaan kopen!)
En dat je alleen een cms systeem wilt maken voor een site die jij hebt gemaakt? Ik denk dat jij nu met een standaard sjabloon werkt, totaal niet creatief bent en alleen op geld doeld zonder er wat voor te hoeven doen :D:D
Verder ben ik het eens met al het bovengenoemde commentaar...
spam spam spam,
jef je hebt t helemaal fout fout fou
want als jje kijkt word het verstuurd met POST
en roep ik ze ook aan met $_POST[];
helaas voor jef en kleuren , ze worden verandert ;)
ik ga ook nog wel wat meer tekst schrijven voor jullie en vvoor jou ook dat ik appart een logotje voor jou maak ^^ bedankt voor de reacties!
Rarara, wat hoort niet in het rijtje thuis?
* Html
* Css
* Php
* MySql
Wel aangezien de eerste drie talen zijn, en de laatste een type databank, is het antwoord snel gevonden!
In de veronderstelling dat je de taal bedoelt, is het SQL ipv MySql. :-)
mvg
oja www.pureclan.com beetje schoon gemaakt
en form handeling met errors en email check en $_POST check ^^
(Ik kan ook niet desingen maar dat weet ik van me zelf)
Eris:
(Ik kan ook niet desingen maar dat weet ik van me zelf)
Koen weet het nu ook van zichzelf :P
En voor wat betreft dit:
http://www.pureclan.com/index.php?p=5&name=SPAM&mail=SPAM&bericht=SPAM
Als je zegt dat je het met post doet... dan maak ik ff een simpel html formuliertje met die elemeten, en dan met javascript een autosumbitter met een timer van, laten we zeggen... 0.1 secoden?
Gaat wel werken denk ik :D
Waarom heb ik toch het idee dat je iets tegen flooden hebt gemaakt?? :P
Er is niets voorzien tegen het flooden, je mag altijd eens proberen... :)
wat dan ^^ ?
2e onderwerp naam moet anders zijn dan de vorige
maarja dat is ook wee zoiets ... weinig tegen te doen