Www.splatz.nl
Hij is volledig xhtml 1.1 valid en met css gemaakt. Sommigen hebben hem gisteren bekeken en die hadden wat commentaar dat hij met tabellen gemaakt was. Dus ik ben gisteravond aan de slag gegaan en hij is nu zonder tabellen:P.
F5 doet wonderen. Hij ziet er idd goed uit, heb je snel gedaan, van tabellen naar div's en valid :-).
Je zou misschien nog wel even je eerste project om kunnen zetten in divs, tabellen blijven niet goed. En gebruik ook wat betere namen voor je CSS-classes/ids. 'index-04', 'index-05', etc. heb je niets aan als je wilt weten wat het is ;-).
Edit: FF 3.0 ziet hij er goed uit hoor ;-).
Edit2: ook Opera 9.27/9.5, Safari 3.0 en Netscape Navigator geven positief resultaat :-).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo
Overigens, waarom een vaste hoogte?
Edit: Even je css in een aparte stylesheet plaatsen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell
in je aanvraag pagina: maak alle invul velden even breed! dan ziet t er netter uit.
geldt ook voor contact
Ja, ziet er leuk uit. Beetje jammer van de scrollbalken though...
Verder mooi design!
Om een voorbeeld te nomen; het is gemakkelijk om een style genaamd: .content aan te passen dan .style23. Benaming gaat boven nummers i.m.o.
alleen dat stukje rechtsbovenaan waar 'Professionele websites voor een lage prijs!' staat, dat komt in opera niet goed te staan.
Verder zoals bij bovenstaande comments, die scrollbar's weghalen. Geef je site geen vaste hoogte, maar eentje die varieert. Want dat leest veel makkelijker.
Ook staat er bij Opera een scrollbar in dat blauwe stukje met 'laatste project'.
Het gaat hier om Opera 9.50
Bij aanvragen en contact, zul je toch nog iets aan je formulier controle moeten doen. Want als ik niks invul, dan staat er dat ik geen naam heb ingevuld. Terwijll ik veel meer niet heb ingevuld.
En ik zou dat gewentste wachtwoord bij aanvragen weghalen, dat staat niet.
Quote:
lastig? dan
Dit staat in de 1e alinea van je diensten. Daar moet een hoofdletter bij. ;)
Verder vind ik je design echt heel mooi! :)
Erwin schreef op 19.06.2008 16:16:
wat doe ik fout dan?? Zal wel weer iets verkeerd ingesteld hebben:
http://img146.imageshack.us/img146/424/splatzpc1.jpg
http://img146.imageshack.us/img146/424/splatzpc1.jpg
Hmm... Das raar, maar kijk ook eens naar die fontsize, die is bij jou ook enorm, bij mij valt dat harstikke mee....
Heb je in de html zitten prutsen ofzo? Want als ik * {
font-size: 15pt; } in de style in de html zet, dan ziet het er bij mij net uit als bij jou.
Edit:
Ik vind het menu trouwens mooier bij mijn font-grootte :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erwin Nieuwenhuis
Ik gebruik geen Opera, maar in IE en Fx gaat dat met CTRL en - (CTRL en + is groter)
Erwin schreef op 19.06.2008 16:35:
en waar verander ik dat??
Ik weet niet wat je hebt gedaan, iig heb je niet ingezoomd zo te zien (kijk rechts onderin bij het standaart skin + standaart lay-out, daar moet 100% staan). Misschien effe een apart topic aanmaken? :-)
Edit:
Mwhahaha, mijn 1000ste post :-D
FF dan ctrl -
Met ctrl - dan wordt de hele layout kleiner. En m'n zoom staat op 100%
(Nu ik nog hehehe)
Erwin schreef op 19.06.2008 16:38:
Met ctrl - dan wordt de hele layout kleiner. En m'n zoom staat op 100%
Jah, daar ligt het dus ook niet aan, dat had je direct kunnen zien aangezien die lay-out wel overeen komt met die van mij :-).
Mjah, plaats eens een screenshot van phphulp anders...
FF 3 en Opera hebben de mogelijkheid niet meer om de fontsize te veranderen alleen de zoom functie. Dus zal je moeten leven met een verkleinde layout. ;p