Www.splatz.nl
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »
Ik denk dat ik het anders maar zo laat
Als je deze 1000 afbeeldingen aan elkaar plakt heb je de layout van de website.
Je kunt veel beter één divje maken voor de header, deze geef je dan een background-image. In dit divje maak je weer twee divjes voor Professionele websites voor een lage prijs! en Laatste project: www.bergeracproam.nl, beiden weer met hun eigen background-image.
En zo kun je door gaan: Divje voor middenstuk, met twee divjes daarin, één voor het menu (met background-image) en één voor het content vak. Daarna nog een divje voor de footer, en klaar is Sander :)
Probeer eens te kijken of het eenvoudiger kan. Gebruik of halftones of streepjes of van de witte streepdingen. Probeer eens te gaan voor eens minder druk kleuren schema, rood blauw is al vrij heftig en dan ook nog oranje.
Je hoeft er natuurlijk niets mee te doen, maar het is wel jou visite kaartje.
Sucses
Ik vind het juist een geweldig ontwerp zoals het nu is.
en twee scroll bars (oa bij contact en aanvraag) is niet netjes en is nogal vervelend.
Bart Tuma schreef op 19.06.2008 22:43:
Die pixel randen? Dat komt omdat hij gewoon de Fx "stroke" heel groot heeft gemaakt, terwijl je dit eigenlijk op een andere manier moet aanpakken om een goed resultaat te krijgen. ;)Zeer Goeie website alleen de naam boven in ´Splatz´ staat daar een beetje ribbelig...
en twee scroll bars (oa bij contact en aanvraag) is niet netjes en is nogal vervelend.
Het is mij nog iets te rommelig. Het rood-blauw vindt ik ook niet zo heel erg bij de kleur van het logo passen. Met die grijze achtergrond kun je nog wat meer doen, en probeer iets origineler te zijn, want deze brushes/gradients zijn redelijk standaard. Keep up the good work!
Mitchell schreef op 19.06.2008 22:47:
Bart Tuma schreef op 19.06.2008 22:43:
Die pixel randen? Dat komt omdat hij gewoon de Fx "stroke" heel groot heeft gemaakt, terwijl je dit eigenlijk op een andere manier moet aanpakken om een goed resultaat te krijgen. ;)Zeer Goeie website alleen de naam boven in ´Splatz´ staat daar een beetje ribbelig...
Wat is die andere manier?
Ik heb trouwens na opmerkingen eigen valid buttons gemaakt links onderin.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sander Ouwejan
Uitleg over non pixel stroke randen.
1. Load selection op je font layer.
2. Select -> Modify -> Expand.
3. Vul in het pop-up schermpje de grote van de stroke die je wilt.
4. Maak een layer onder je font layer aan.
5. Vul nu je selectie van eerder in met de paint bucket.
Extra
Als je niet blij bent met het resultaat, kun je altijd nog Select -> Modify -> Smooth gebruiken en daar een beetje mee experimenteren. (Gebruiken na stap 3.)
http://www.splatz.nl/logo.gif
Bij mij ziet het logo zoals het nu is er ook goed uit
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sander Ouwejan
Laat even weten wat je er van vind.
Trouwens ik kom in het webdesigner -magazine te staan volgend nummer
De eerste 3 tekens van de laatste regel in het contentvak zijn minder goed te lezen door de background ;)
Alleen vind ik het jammer dat je 333 KB nodig hebt om dit op het scherm te zetten..
Bijvoorbeeld Tekst.jpg, die heeft een heel vlak met één kleur, die kleur kun je als achtergrond doen en Tekst.jpg links onder positioneren.
En de buttons van het menu hebben toch helemaal geen achtergrond nodig? Die geef je toch gewoon aan het menu zelf.
Ik vind de beschrijvingen bij elk menu item niet mooi. Het spreekt wel voor zich en de tekst verschijnt heel plotseling. Ik zou dat weghalen als ik jou was.
behalfe dan abobe photoshop cs3 voor 680 euro
Crispijn schreef op 06.07.2008 11:56:
Site heb ik ook al vaker gezien.
Er zijn vele company's die mensen domeinnamen leveren voor het bezoekers aantal. In ieder geval mocht je typ fouten maken zij kopen domeinnamen met die typfouten in.
Ik zeg natuurlijk niet dat Splats dat doet :)
admir schreef op 07.07.2008 15:46:
80% van de Photoshop bezitters heeft hem niet legaal. ;) Over mezelf zeg ik niets..met wat voor programas kan je een layout maken
Waarom heb je Photoshop nodig voor een layout. Ik zou eerder denken aan notepad, als je het goedkoop wilt houden, in een layout hoeven geen afbeeldingen.