Www.splatz.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Sander Ouwejan

Sander Ouwejan

19/06/2008 21:04:00
Quote Anchor link
Ik vind het wel moeillijk hoe ik dat ga doen. Je hebt dat rode gedoe onder het menu. Heeft iemand tips?
Ik denk dat ik het anders maar zo laat

PHP hulp

PHP hulp

26/12/2024 03:12:23

Douwe

Douwe

19/06/2008 21:12:00
Quote Anchor link
Je site is niet zo handig opgebouwd qua code, wat je gedaan hebt is een heleboel divjes gemaakt met css-positioning en daarin een afbeelding.
Als je deze 1000 afbeeldingen aan elkaar plakt heb je de layout van de website.
Je kunt veel beter één divje maken voor de header, deze geef je dan een background-image. In dit divje maak je weer twee divjes voor Professionele websites voor een lage prijs! en Laatste project: www.bergeracproam.nl, beiden weer met hun eigen background-image.
En zo kun je door gaan: Divje voor middenstuk, met twee divjes daarin, één voor het menu (met background-image) en één voor het content vak. Daarna nog een divje voor de footer, en klaar is Sander :)

Bart van der veen

bart van der veen

19/06/2008 21:16:00
Quote Anchor link
Ik wil nog even wat kwijt over het ontwerp. Mijns inziens is het erg druk (nou maak ik website op een minimalistiese basis).

Probeer eens te kijken of het eenvoudiger kan. Gebruik of halftones of streepjes of van de witte streepdingen. Probeer eens te gaan voor eens minder druk kleuren schema, rood blauw is al vrij heftig en dan ook nog oranje.

Je hoeft er natuurlijk niets mee te doen, maar het is wel jou visite kaartje.
Sucses

--

--

19/06/2008 22:16:00
Quote Anchor link
Ik vind het juist een geweldig ontwerp zoals het nu is.

Bart Tuma

Bart Tuma

19/06/2008 22:43:00
Quote Anchor link
Zeer Goeie website alleen de naam boven in ´Splatz´ staat daar een beetje ribbelig...

en twee scroll bars (oa bij contact en aanvraag) is niet netjes en is nogal vervelend.

Mitchell

Mitchell

19/06/2008 22:47:00
Quote Anchor link
Bart Tuma schreef op 19.06.2008 22:43:
Zeer Goeie website alleen de naam boven in ´Splatz´ staat daar een beetje ribbelig...

en twee scroll bars (oa bij contact en aanvraag) is niet netjes en is nogal vervelend.
Die pixel randen? Dat komt omdat hij gewoon de Fx "stroke" heel groot heeft gemaakt, terwijl je dit eigenlijk op een andere manier moet aanpakken om een goed resultaat te krijgen. ;)

ArendJan

ArendJan

19/06/2008 22:47:00
Quote Anchor link
Het is mij nog iets te rommelig. Het rood-blauw vindt ik ook niet zo heel erg bij de kleur van het logo passen. Met die grijze achtergrond kun je nog wat meer doen, en probeer iets origineler te zijn, want deze brushes/gradients zijn redelijk standaard. Keep up the good work!

Sander Ouwejan

Sander Ouwejan

19/06/2008 22:51:00
Quote Anchor link
Mitchell schreef op 19.06.2008 22:47:
Bart Tuma schreef op 19.06.2008 22:43:

Die pixel randen? Dat komt omdat hij gewoon de Fx "stroke" heel groot heeft gemaakt, terwijl je dit eigenlijk op een andere manier moet aanpakken om een goed resultaat te krijgen. ;)

Wat is die andere manier?
Ik heb trouwens na opmerkingen eigen valid buttons gemaakt links onderin.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sander Ouwejan

Mitchell

Mitchell

19/06/2008 23:23:00
Quote Anchor link
Ik zag ze inderdaad, staat veel beter.

Uitleg over non pixel stroke randen.
1. Load selection op je font layer.
2. Select -> Modify -> Expand.
3. Vul in het pop-up schermpje de grote van de stroke die je wilt.
4. Maak een layer onder je font layer aan.
5. Vul nu je selectie van eerder in met de paint bucket.

Extra
Als je niet blij bent met het resultaat, kun je altijd nog Select -> Modify -> Smooth gebruiken en daar een beetje mee experimenteren. (Gebruiken na stap 3.)

Sander Ouwejan

Sander Ouwejan

20/06/2008 09:18:00
Quote Anchor link
Op jou manier wordt het alleen maar ribbeliger
http://www.splatz.nl/logo.gif
Bij mij ziet het logo zoals het nu is er ook goed uit
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sander Ouwejan

Sander Ouwejan

Sander Ouwejan

06/07/2008 07:25:00
Quote Anchor link
Ik heb het menu heel anders gemaakt.
Laat even weten wat je er van vind.
Trouwens ik kom in het webdesigner -magazine te staan volgend nummer

Douwe

Douwe

06/07/2008 09:13:00
Quote Anchor link
Menu is erg mooi geworden :) Ik zie nu echter een ander klein foutje:
De eerste 3 tekens van de laatste regel in het contentvak zijn minder goed te lezen door de background ;)

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

06/07/2008 10:17:00
Quote Anchor link
Ik vind het wel wat hebben! Een dikke 9!

Alleen vind ik het jammer dat je 333 KB nodig hebt om dit op het scherm te zetten..

Bijvoorbeeld Tekst.jpg, die heeft een heel vlak met één kleur, die kleur kun je als achtergrond doen en Tekst.jpg links onder positioneren.

En de buttons van het menu hebben toch helemaal geen achtergrond nodig? Die geef je toch gewoon aan het menu zelf.

--

--

06/07/2008 10:52:00
Quote Anchor link
Ik vind de beschrijvingen bij elk menu item niet mooi. Het spreekt wel voor zich en de tekst verschijnt heel plotseling. Ik zou dat weghalen als ik jou was.

Crispijn -

Crispijn -

06/07/2008 11:56:00
Quote Anchor link
Heel erg goed gekozen domeinnaam trouwens!

http://www.spatz.nl/

:)

Haddi Vries

Haddi Vries

07/07/2008 15:46:00
Quote Anchor link
met wat voor programas kan je een layout maken
behalfe dan abobe photoshop cs3 voor 680 euro

Wouter K

Wouter K

07/07/2008 17:00:00
Quote Anchor link
Crispijn schreef op 06.07.2008 11:56:
Heel erg goed gekozen domeinnaam trouwens!

http://www.spatz.nl/

:)

Site heb ik ook al vaker gezien.
Er zijn vele company's die mensen domeinnamen leveren voor het bezoekers aantal. In ieder geval mocht je typ fouten maken zij kopen domeinnamen met die typfouten in.

Ik zeg natuurlijk niet dat Splats dat doet :)

--

--

07/07/2008 17:30:00
Quote Anchor link
admir schreef op 07.07.2008 15:46:
met wat voor programas kan je een layout maken
behalfe dan abobe photoshop cs3 voor 680 euro
80% van de Photoshop bezitters heeft hem niet legaal. ;) Over mezelf zeg ik niets..

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

07/07/2008 17:59:00

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/07/2008 18:17:00
Quote Anchor link
Waarom heb je Photoshop nodig voor een layout. Ik zou eerder denken aan notepad, als je het goedkoop wilt houden, in een layout hoeven geen afbeeldingen.

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.