www.the-novelty.nl
www.the-novelty.nl
Soort van online RPG game, hij is nog lang niet af, maar hier alvast de beta! :D
Hoe vinden jullie de layout van de site?
Is het een beetje goed ingedeeld?
En wat moet er aangepast worden volgens jullie?
Heb je een idee, post maar!
Edit:
Test account:
username: Test
Pw: Test
Grtz,
Wizznick
Soort van online RPG game, hij is nog lang niet af, maar hier alvast de beta! :D
Hoe vinden jullie de layout van de site?
Is het een beetje goed ingedeeld?
En wat moet er aangepast worden volgens jullie?
Heb je een idee, post maar!
Edit:
Test account:
username: Test
Pw: Test
Grtz,
Wizznick
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick
Je layout vind is best mooi, ik zou hem alleen breder maken.
Op somige pagina's heeft je login knop een andere niet leesbare layout. Misschien kan je daar nog iets aan doen.
username: test
pw: test
Ja, ik denk wel dat ik hem breder moet maken, vooral bij het forum.. daar loopt het forum soms uit de pagina :S dusja, dat MOET gefixed worden.. en die button is bij het forum alleen anders :S wel vaag, achja.
ziet er leuk uit alleen zou de plaatjes bij inventaris enzo nog even wat aanpassen zodat het er wat mooier uitziet en als het bijv er niet is t dan in een soort grijswaarde te zetten inplaats van een blauw streepje
wel jammer dat je niet verder kan lopen dan 19.
ziet er leuk uit alleen zou de plaatjes bij inventaris enzo nog even wat aanpassen zodat het er wat mooier uitziet en als het bijv er niet is t dan in een soort grijswaarde te zetten inplaats van een blauw streepje
www.the-novelty.nl/map1.php alleen je moet wel ingelogd zijn!!! Het ziet er alleen niet zo verschrikkelijk mooi uit, zown map van rpgmaker :P
ah, tjaa.. hmm.. Ik moet eigenlijk iemand hebben die mooiere plaatjes kan maken. Ik wil namelijk later ook nog maken dat je kan lopen door de wereld en dergelijke, maar ik heb hier de graphics nog niet voor. :P een beta kun je zien op Omdat hij nog niet af is kan ik er nog weinig over zeggen :p maar je zou de link naar de - Admin Panel - even wegmoeten halen, of gewoon zoiets:
if ($user_status == 'admin'){ echo "- Admin Panel -"; }
:edit:
dat met die map zou je echt met ajax moeten doen. Dit is geen harde zo. (het is wel een leuk idee!)
Heb je php 4 of php 5?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Koen B
AH koen, goede tip! Ik dacht dat het al goed werkte, maar heb ik toch iets verkeerd gedaan!
De layout vind ik niet mooi, de game ziet er verder wel goed uit.
edit:
ik heb php 5, en die map, daar moet ik echt iets nieuws, beters voor verzinnen.
te veel. ook vind ik de kleuren combinatie inet goed, de achtergrond loopt verkeerd, de knop login is wit dat niet zichtbaar is op een lichte tint grijs.
Groen op rood???
Wanneer ik inlog kom ik op een pagina waar in het grootste blok weer allemaal blokken staan met inhoud.
Door die advertenties en die marquee wordt het erg druk. Ik vind het fijn om op een site te komen en meteen een goed overzicht te hebben. Dat heb ik hier niet.
Verder is de hele site erg rood. Achtergrond en ook de achtergronden van de blokken.
Ik zou de login niet in de header doen. Gebruik de hele header voor visueels iets aantrekkelijks.
De websitestats heb je boven je menu staan. Niet doen. Deze statistieken boeit bijna niemand en het menu moet duidelijk zijn. Het is overdreven gezegd een zoekplaatje.
Het nieuwsblok is ook een beetje onduidelijk. Je hebt datum en onderwerp afwisselend. Ik zal een enter tussen elk nieuwsitem zetten om het onderscheid wat duidelijker te maken.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
- Maquee er uit
- Link er uit
- Javascript opzoeken dat hetzelfde doet en er onmouseover voor zorgt dat de beweging stopt
Verder ziet het er goed uit.
Gr Jacco
Bedankt voor de tips alvast!
Edit:
JS code inmiddels gevonden en werkend toegepast op de site.
Heb je nog iets gehaad aan de links die ik je ge-pmed heb?
Edit: Ik ga deze week wat proberen te doen met de links en tips die je gaf!
Hoewel er nog veel aan moet gebeuren, maar ik denk dat het als het een stuk gevorderd is, toch wel een goed spel word.
En mensen, onthoud: We zitten nog in de Beta fase dus verwacht niet gelijk een super spel!
-Roy
-Moderator The Novelty
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy