www.titlethepicture.com
Site is nu redelijk af, aan layout wordt nog wat gesleuteld, maar de meeste
alleen je aanmelden of logn script doet t niet..
500ste post!!!! ziet er leuk uit :P
toen k me inlogde kreeg k steeds een aanmeld venstertje te zien :P nu k de pagina heb gerefreshed ben k wel ingelogd :P
Alleen heel veel blauw..
Niet dat ik dat een lelijke kleur vind maar je hebt wel heel veel blauw.
*offtopic*
Valt het jullie ook zo op dat het vandaag zo rustig is op www.phphulp.nl ?
*/offtopic* Ziet er best leuk uit!
@nico weet je zeker dat dat inlog venstertje niet deregistratie pagina was? bij de review van de site vind ik layout niet zo heel belangrijk, ik weet dat ie tamelijk crappy is, tgaat voorlopig even meer om functionaliteit
@vioncent..
k denk dat dat komt door het voetbal..
al die PSVers zijn vertrokken naar Eindhoven..
De ajaxieden moeten oprotten..
en de AZers balen.. `dat weet k zeker..
Wat ik wel zou doen, is ook een overzicht tonen met de afbeeldingen / foto's i.p.v. alleen de 'headlines'.
Het is leuker voor bezoekers op afbeeldingen te zien en ze daar vervolgens op te laten klikken om de bijbehorende bedachte teksten te lezen. K'vind de site leuk bedacht! Dit soort topics heb je ook op forum's..
Nou ja, dat vind ik juist weer niet.. Ik vind het vervelend om eerst op een slogan te moeten klikken voordat ik de foto zie :).. Kun je het niet combineren? Of de bezoeker laten kiezen?
Als je zelf al een zin bij die foto hebt bedacht, dan is het toch juist leuk om te kijken wat anderen hebben ingevuld? En als je denkt, die van mij is veel leuker, dan post je hem..
ik heb nog geen 2 titels toegevoegt,,:S nog niet 1 uhhh >> Je hebt al 2 titels toegevoegd<< waarom mag ik niks toevoegen??
Leuke site. Ik geef je 1 tip mee, kijk uit met welke foto's je plaatst. Vooral als er mensen op staan of foto's die gemaakt zijn door profs. (auteursrechten en portretrechten).
Voor de rest is hij best leuk
Walter Hoi Roel,
Maar ik had nog niets ingestuurd :S Je hebt al 2 titels toegevoegd
lezen.. dat is al 4x gemeld @vdleije
alleen je aanmelden of logn script doet t niet..
500ste post!!!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicoow Unknown
deze, zonder streepje krijg je de juiste site.
Ik kan zo 1,2,3 niet juiste reclame site vinden, maar die lijken wat meer op jouw layout ipv op deze die ik net gaf.
Deed me denken aan zo'n reclame site, die pagina's die je vaak krijgt als je een URL net fout typt. Bijvoorbeeld Ik kan zo 1,2,3 niet juiste reclame site vinden, maar die lijken wat meer op jouw layout ipv op deze die ik net gaf.
toen k me inlogde kreeg k steeds een aanmeld venstertje te zien :P
Alleen heel veel blauw..
Niet dat ik dat een lelijke kleur vind maar je hebt wel heel veel blauw.
*offtopic*
Valt het jullie ook zo op dat het vandaag zo rustig is op www.phphulp.nl ?
*/offtopic*
Wat WJZ zegt klopt, verder wel leuk.
@nico weet je zeker dat dat inlog venstertje niet deregistratie pagina was?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roel
@vioncent..
k denk dat dat komt door het voetbal..
al die PSVers zijn vertrokken naar Eindhoven..
De ajaxieden moeten oprotten..
en de AZers balen..
het voten werkt niet?
Ik kreeg net ff dat de pagina niet gevonden kon worden, toen ik opnieuw probeerde werkte het weer. Werkt het bij jou nog steeds niet niek?
Wat ik wel zou doen, is ook een overzicht tonen met de afbeeldingen / foto's i.p.v. alleen de 'headlines'.
Het is leuker voor bezoekers op afbeeldingen te zien en ze daar vervolgens op te laten klikken om de bijbehorende bedachte teksten te lezen.
Dit had ik eerst ook Bas Kreleger, vaak is het toch leuker om eerste de zin te horen voordat je de foto ziet. Als je eerst de foto ziet ga je namelijk er zelf al een titel bij bedenken. Als je dan andermans titel ziet is deze ineens een stuk minder leuk
Ik zou bij de headlines een volgende/vorige knop maken zodat je makkelijk tussen de foto's en headlines kan bladeren
kan ik geen nieuwe naam invoeren ofzo??
Het ziet er mooi uit. Ik verwacht wel een foto in de header. Die mag wel wat spectaculairder
Roel schreef op 29.04.2007 18:34:
Dit had ik eerst ook Bas Kreleger, vaak is het toch leuker om eerste de zin te horen voordat je de foto ziet. Als je eerst de foto ziet ga je namelijk er zelf al een titel bij bedenken. Als je dan andermans titel ziet is deze ineens een stuk minder leuk
Nou ja, dat vind ik juist weer niet.. Ik vind het vervelend om eerst op een slogan te moeten klikken voordat ik de foto zie :).. Kun je het niet combineren? Of de bezoeker laten kiezen?
Als je zelf al een zin bij die foto hebt bedacht, dan is het toch juist leuk om te kijken wat anderen hebben ingevuld? En als je denkt, die van mij is veel leuker, dan post je hem..
ik heb nog geen 2 titels toegevoegt,,:S nog niet 1
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door nvt nvt
Leuke site. Ik geef je 1 tip mee, kijk uit met welke foto's je plaatst. Vooral als er mensen op staan of foto's die gemaakt zijn door profs. (auteursrechten en portretrechten).
Voor de rest is hij best leuk
Walter
Ik heb hetzelfde probleem als Jesper. Als ik probeer een titel toe te voegen, krijg ik voorgeschoteld dat ik er al twee heb gepost, terwijl ik nog niks heb gedaan.
Maar ik had nog niets ingestuurd :S
lezen.. dat is al 4x gemeld