www.titlethepicture.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 25 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Roel

Roel

29/04/2007 16:44:00
Quote Anchor link
Site is nu redelijk af, aan layout wordt nog wat gesleuteld, maar de meeste
functionaliteit is er al.

Wat vinden jullie ervan?

http://www.titlethepicture.com

PHP hulp

PHP hulp

07/11/2024 22:51:34

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

29/04/2007 16:50:00
Quote Anchor link
ziet er leuk uit :P
alleen je aanmelden of logn script doet t niet..

500ste post!!!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicoow Unknown

Willem Jan Z

Willem Jan Z

29/04/2007 17:00:00
Quote Anchor link
Deed me denken aan zo'n reclame site, die pagina's die je vaak krijgt als je een URL net fout typt. Bijvoorbeeld deze, zonder streepje krijg je de juiste site.
Ik kan zo 1,2,3 niet juiste reclame site vinden, maar die lijken wat meer op jouw layout ipv op deze die ik net gaf.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

29/04/2007 17:02:00
Quote Anchor link
nu k de pagina heb gerefreshed ben k wel ingelogd :P
toen k me inlogde kreeg k steeds een aanmeld venstertje te zien :P

Vincent

Vincent

29/04/2007 17:03:00
Quote Anchor link
Ziet er best leuk uit!
Alleen heel veel blauw..
Niet dat ik dat een lelijke kleur vind maar je hebt wel heel veel blauw.
*offtopic*
Valt het jullie ook zo op dat het vandaag zo rustig is op www.phphulp.nl ?
*/offtopic*

- -

- -

29/04/2007 17:06:00
Quote Anchor link
Wat WJZ zegt klopt, verder wel leuk.

Roel

Roel

29/04/2007 17:06:00
Quote Anchor link
bij de review van de site vind ik layout niet zo heel belangrijk, ik weet dat ie tamelijk crappy is, tgaat voorlopig even meer om functionaliteit

@nico weet je zeker dat dat inlog venstertje niet deregistratie pagina was?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roel

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

29/04/2007 17:24:00
Quote Anchor link
`dat weet k zeker..
@vioncent..
k denk dat dat komt door het voetbal..
al die PSVers zijn vertrokken naar Eindhoven..
De ajaxieden moeten oprotten..
en de AZers balen..

Niek s

niek s

29/04/2007 17:54:00
Quote Anchor link
het voten werkt niet?

Roel

Roel

29/04/2007 18:02:00
Quote Anchor link
Ik kreeg net ff dat de pagina niet gevonden kon worden, toen ik opnieuw probeerde werkte het weer. Werkt het bij jou nog steeds niet niek?

B a s
Beheerder

B a s

29/04/2007 18:21:00
Quote Anchor link
K'vind de site leuk bedacht! Dit soort topics heb je ook op forum's..

Wat ik wel zou doen, is ook een overzicht tonen met de afbeeldingen / foto's i.p.v. alleen de 'headlines'.

Het is leuker voor bezoekers op afbeeldingen te zien en ze daar vervolgens op te laten klikken om de bijbehorende bedachte teksten te lezen.

Roel

Roel

29/04/2007 18:34:00
Quote Anchor link
Dit had ik eerst ook Bas Kreleger, vaak is het toch leuker om eerste de zin te horen voordat je de foto ziet. Als je eerst de foto ziet ga je namelijk er zelf al een titel bij bedenken. Als je dan andermans titel ziet is deze ineens een stuk minder leuk

Scrptr

Scrptr

29/04/2007 20:35:00
Quote Anchor link
Ik zou bij de headlines een volgende/vorige knop maken zodat je makkelijk tussen de foto's en headlines kan bladeren

Nvt nvt

nvt nvt

29/04/2007 20:44:00
Quote Anchor link
kan ik geen nieuwe naam invoeren ofzo??

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

29/04/2007 20:52:00
Quote Anchor link
Het ziet er mooi uit. Ik verwacht wel een foto in de header. Die mag wel wat spectaculairder

B a s
Beheerder

B a s

29/04/2007 21:01:00
Quote Anchor link
Roel schreef op 29.04.2007 18:34:
Dit had ik eerst ook Bas Kreleger, vaak is het toch leuker om eerste de zin te horen voordat je de foto ziet. Als je eerst de foto ziet ga je namelijk er zelf al een titel bij bedenken. Als je dan andermans titel ziet is deze ineens een stuk minder leuk

Nou ja, dat vind ik juist weer niet.. Ik vind het vervelend om eerst op een slogan te moeten klikken voordat ik de foto zie :).. Kun je het niet combineren? Of de bezoeker laten kiezen?

Als je zelf al een zin bij die foto hebt bedacht, dan is het toch juist leuk om te kijken wat anderen hebben ingevuld? En als je denkt, die van mij is veel leuker, dan post je hem..

Nvt nvt

nvt nvt

29/04/2007 21:09:00
Quote Anchor link
uhhh >> Je hebt al 2 titels toegevoegd<< waarom mag ik niks toevoegen??
ik heb nog geen 2 titels toegevoegt,,:S nog niet 1
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door nvt nvt

Walter

Walter

29/04/2007 21:21:00
Quote Anchor link
Hoi Roel,

Leuke site. Ik geef je 1 tip mee, kijk uit met welke foto's je plaatst. Vooral als er mensen op staan of foto's die gemaakt zijn door profs. (auteursrechten en portretrechten).

Voor de rest is hij best leuk

Walter

- -

- -

29/04/2007 23:50:00
Quote Anchor link
Ik heb hetzelfde probleem als Jesper. Als ik probeer een titel toe te voegen, krijg ik voorgeschoteld dat ik er al twee heb gepost, terwijl ik nog niks heb gedaan.

Vdleije .

vdleije .

30/04/2007 00:49:00
Quote Anchor link
Je hebt al 2 titels toegevoegd

Maar ik had nog niets ingestuurd :S

Marvin S

Marvin S

30/04/2007 00:58:00
Quote Anchor link
@vdleije
lezen.. dat is al 4x gemeld

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.