www.titlethepicture.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Low code Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen van bestaande applicaties en het geheel van scratch af aan opzetten van nieuwe applicaties binnen een low code platform; Je beoordeelt technisch ontwerpen en maakt de vertaalslag naar de technische oplossingen binnen het platform; Je voert testwerkzaamheden uit; Je adviseert de organisatie op jouw vakgebied; Je schakelt met business analisten en de architect om tot mooie oplossingen te komen; Je lost bugs op en denkt mee over een structurele oplossing. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Roel

Roel

29/04/2007 16:44:00
Quote Anchor link
Site is nu redelijk af, aan layout wordt nog wat gesleuteld, maar de meeste
functionaliteit is er al.

Wat vinden jullie ervan?

http://www.titlethepicture.com

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 00:56:27

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

29/04/2007 16:50:00
Quote Anchor link
ziet er leuk uit :P
alleen je aanmelden of logn script doet t niet..

500ste post!!!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicoow Unknown

Willem Jan Z

Willem Jan Z

29/04/2007 17:00:00
Quote Anchor link
Deed me denken aan zo'n reclame site, die pagina's die je vaak krijgt als je een URL net fout typt. Bijvoorbeeld deze, zonder streepje krijg je de juiste site.
Ik kan zo 1,2,3 niet juiste reclame site vinden, maar die lijken wat meer op jouw layout ipv op deze die ik net gaf.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

29/04/2007 17:02:00
Quote Anchor link
nu k de pagina heb gerefreshed ben k wel ingelogd :P
toen k me inlogde kreeg k steeds een aanmeld venstertje te zien :P

Vincent

Vincent

29/04/2007 17:03:00
Quote Anchor link
Ziet er best leuk uit!
Alleen heel veel blauw..
Niet dat ik dat een lelijke kleur vind maar je hebt wel heel veel blauw.
*offtopic*
Valt het jullie ook zo op dat het vandaag zo rustig is op www.phphulp.nl ?
*/offtopic*

- -

- -

29/04/2007 17:06:00
Quote Anchor link
Wat WJZ zegt klopt, verder wel leuk.

Roel

Roel

29/04/2007 17:06:00
Quote Anchor link
bij de review van de site vind ik layout niet zo heel belangrijk, ik weet dat ie tamelijk crappy is, tgaat voorlopig even meer om functionaliteit

@nico weet je zeker dat dat inlog venstertje niet deregistratie pagina was?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roel

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

29/04/2007 17:24:00
Quote Anchor link
`dat weet k zeker..
@vioncent..
k denk dat dat komt door het voetbal..
al die PSVers zijn vertrokken naar Eindhoven..
De ajaxieden moeten oprotten..
en de AZers balen..

Niek s

niek s

29/04/2007 17:54:00
Quote Anchor link
het voten werkt niet?

Roel

Roel

29/04/2007 18:02:00
Quote Anchor link
Ik kreeg net ff dat de pagina niet gevonden kon worden, toen ik opnieuw probeerde werkte het weer. Werkt het bij jou nog steeds niet niek?

B a s
Beheerder

B a s

29/04/2007 18:21:00
Quote Anchor link
K'vind de site leuk bedacht! Dit soort topics heb je ook op forum's..

Wat ik wel zou doen, is ook een overzicht tonen met de afbeeldingen / foto's i.p.v. alleen de 'headlines'.

Het is leuker voor bezoekers op afbeeldingen te zien en ze daar vervolgens op te laten klikken om de bijbehorende bedachte teksten te lezen.

Roel

Roel

29/04/2007 18:34:00
Quote Anchor link
Dit had ik eerst ook Bas Kreleger, vaak is het toch leuker om eerste de zin te horen voordat je de foto ziet. Als je eerst de foto ziet ga je namelijk er zelf al een titel bij bedenken. Als je dan andermans titel ziet is deze ineens een stuk minder leuk

Scrptr

Scrptr

29/04/2007 20:35:00
Quote Anchor link
Ik zou bij de headlines een volgende/vorige knop maken zodat je makkelijk tussen de foto's en headlines kan bladeren

Nvt nvt

nvt nvt

29/04/2007 20:44:00
Quote Anchor link
kan ik geen nieuwe naam invoeren ofzo??

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

29/04/2007 20:52:00
Quote Anchor link
Het ziet er mooi uit. Ik verwacht wel een foto in de header. Die mag wel wat spectaculairder

B a s
Beheerder

B a s

29/04/2007 21:01:00
Quote Anchor link
Roel schreef op 29.04.2007 18:34:
Dit had ik eerst ook Bas Kreleger, vaak is het toch leuker om eerste de zin te horen voordat je de foto ziet. Als je eerst de foto ziet ga je namelijk er zelf al een titel bij bedenken. Als je dan andermans titel ziet is deze ineens een stuk minder leuk

Nou ja, dat vind ik juist weer niet.. Ik vind het vervelend om eerst op een slogan te moeten klikken voordat ik de foto zie :).. Kun je het niet combineren? Of de bezoeker laten kiezen?

Als je zelf al een zin bij die foto hebt bedacht, dan is het toch juist leuk om te kijken wat anderen hebben ingevuld? En als je denkt, die van mij is veel leuker, dan post je hem..

Nvt nvt

nvt nvt

29/04/2007 21:09:00
Quote Anchor link
uhhh >> Je hebt al 2 titels toegevoegd<< waarom mag ik niks toevoegen??
ik heb nog geen 2 titels toegevoegt,,:S nog niet 1
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door nvt nvt

Walter

Walter

29/04/2007 21:21:00
Quote Anchor link
Hoi Roel,

Leuke site. Ik geef je 1 tip mee, kijk uit met welke foto's je plaatst. Vooral als er mensen op staan of foto's die gemaakt zijn door profs. (auteursrechten en portretrechten).

Voor de rest is hij best leuk

Walter

- -

- -

29/04/2007 23:50:00
Quote Anchor link
Ik heb hetzelfde probleem als Jesper. Als ik probeer een titel toe te voegen, krijg ik voorgeschoteld dat ik er al twee heb gepost, terwijl ik nog niks heb gedaan.

Vdleije .

vdleije .

30/04/2007 00:49:00
Quote Anchor link
Je hebt al 2 titels toegevoegd

Maar ik had nog niets ingestuurd :S

Marvin S

Marvin S

30/04/2007 00:58:00
Quote Anchor link
@vdleije
lezen.. dat is al 4x gemeld

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.