www.titlethepicture.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Roel

Roel

29/04/2007 16:44:00
Quote Anchor link
Site is nu redelijk af, aan layout wordt nog wat gesleuteld, maar de meeste
functionaliteit is er al.

Wat vinden jullie ervan?

http://www.titlethepicture.com

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 23:16:01

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

29/04/2007 16:50:00
Quote Anchor link
ziet er leuk uit :P
alleen je aanmelden of logn script doet t niet..

500ste post!!!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicoow Unknown

Willem Jan Z

Willem Jan Z

29/04/2007 17:00:00
Quote Anchor link
Deed me denken aan zo'n reclame site, die pagina's die je vaak krijgt als je een URL net fout typt. Bijvoorbeeld deze, zonder streepje krijg je de juiste site.
Ik kan zo 1,2,3 niet juiste reclame site vinden, maar die lijken wat meer op jouw layout ipv op deze die ik net gaf.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

29/04/2007 17:02:00
Quote Anchor link
nu k de pagina heb gerefreshed ben k wel ingelogd :P
toen k me inlogde kreeg k steeds een aanmeld venstertje te zien :P

Vincent

Vincent

29/04/2007 17:03:00
Quote Anchor link
Ziet er best leuk uit!
Alleen heel veel blauw..
Niet dat ik dat een lelijke kleur vind maar je hebt wel heel veel blauw.
*offtopic*
Valt het jullie ook zo op dat het vandaag zo rustig is op www.phphulp.nl ?
*/offtopic*

- -

- -

29/04/2007 17:06:00
Quote Anchor link
Wat WJZ zegt klopt, verder wel leuk.

Roel

Roel

29/04/2007 17:06:00
Quote Anchor link
bij de review van de site vind ik layout niet zo heel belangrijk, ik weet dat ie tamelijk crappy is, tgaat voorlopig even meer om functionaliteit

@nico weet je zeker dat dat inlog venstertje niet deregistratie pagina was?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roel

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

29/04/2007 17:24:00
Quote Anchor link
`dat weet k zeker..
@vioncent..
k denk dat dat komt door het voetbal..
al die PSVers zijn vertrokken naar Eindhoven..
De ajaxieden moeten oprotten..
en de AZers balen..

Niek s

niek s

29/04/2007 17:54:00
Quote Anchor link
het voten werkt niet?

Roel

Roel

29/04/2007 18:02:00
Quote Anchor link
Ik kreeg net ff dat de pagina niet gevonden kon worden, toen ik opnieuw probeerde werkte het weer. Werkt het bij jou nog steeds niet niek?

B a s
Beheerder

B a s

29/04/2007 18:21:00
Quote Anchor link
K'vind de site leuk bedacht! Dit soort topics heb je ook op forum's..

Wat ik wel zou doen, is ook een overzicht tonen met de afbeeldingen / foto's i.p.v. alleen de 'headlines'.

Het is leuker voor bezoekers op afbeeldingen te zien en ze daar vervolgens op te laten klikken om de bijbehorende bedachte teksten te lezen.

Roel

Roel

29/04/2007 18:34:00
Quote Anchor link
Dit had ik eerst ook Bas Kreleger, vaak is het toch leuker om eerste de zin te horen voordat je de foto ziet. Als je eerst de foto ziet ga je namelijk er zelf al een titel bij bedenken. Als je dan andermans titel ziet is deze ineens een stuk minder leuk

Scrptr

Scrptr

29/04/2007 20:35:00
Quote Anchor link
Ik zou bij de headlines een volgende/vorige knop maken zodat je makkelijk tussen de foto's en headlines kan bladeren

Nvt nvt

nvt nvt

29/04/2007 20:44:00
Quote Anchor link
kan ik geen nieuwe naam invoeren ofzo??

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

29/04/2007 20:52:00
Quote Anchor link
Het ziet er mooi uit. Ik verwacht wel een foto in de header. Die mag wel wat spectaculairder

B a s
Beheerder

B a s

29/04/2007 21:01:00
Quote Anchor link
Roel schreef op 29.04.2007 18:34:
Dit had ik eerst ook Bas Kreleger, vaak is het toch leuker om eerste de zin te horen voordat je de foto ziet. Als je eerst de foto ziet ga je namelijk er zelf al een titel bij bedenken. Als je dan andermans titel ziet is deze ineens een stuk minder leuk

Nou ja, dat vind ik juist weer niet.. Ik vind het vervelend om eerst op een slogan te moeten klikken voordat ik de foto zie :).. Kun je het niet combineren? Of de bezoeker laten kiezen?

Als je zelf al een zin bij die foto hebt bedacht, dan is het toch juist leuk om te kijken wat anderen hebben ingevuld? En als je denkt, die van mij is veel leuker, dan post je hem..

Nvt nvt

nvt nvt

29/04/2007 21:09:00
Quote Anchor link
uhhh >> Je hebt al 2 titels toegevoegd<< waarom mag ik niks toevoegen??
ik heb nog geen 2 titels toegevoegt,,:S nog niet 1
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door nvt nvt

Walter

Walter

29/04/2007 21:21:00
Quote Anchor link
Hoi Roel,

Leuke site. Ik geef je 1 tip mee, kijk uit met welke foto's je plaatst. Vooral als er mensen op staan of foto's die gemaakt zijn door profs. (auteursrechten en portretrechten).

Voor de rest is hij best leuk

Walter

- -

- -

29/04/2007 23:50:00
Quote Anchor link
Ik heb hetzelfde probleem als Jesper. Als ik probeer een titel toe te voegen, krijg ik voorgeschoteld dat ik er al twee heb gepost, terwijl ik nog niks heb gedaan.

Vdleije .

vdleije .

30/04/2007 00:49:00
Quote Anchor link
Je hebt al 2 titels toegevoegd

Maar ik had nog niets ingestuurd :S

Marvin S

Marvin S

30/04/2007 00:58:00
Quote Anchor link
@vdleije
lezen.. dat is al 4x gemeld

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.