www.viswebdesign.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Irian Vis

Irian Vis

18/05/2007 00:56:00
Quote Anchor link
Hieronder staat het originele bericht, maar omdat iedereen alleen maar doet alsof ik iedereen persoonlijk aanval, en ik niks heb aan een bericht als:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
gewoon slecht

wil ik jullie vragen om niet meer te posten tenzij je wat toe te voegen hebt!
Bedankt.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
Hej allemaal,
ik wil graag jullie reactie op deze website:
http://www.viswebdesign.nl.

Ik wil jullie vooral vragen om te kijken naar de teksten (daar ben ik niet zo goed in) en ook naar de engelse teksten (dat is nog lastiger :p).

Groet,
Irian
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Irian Vis

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 22:12:03

Leendert

leendert

22/05/2007 16:08:00
Quote Anchor link
Ik zou als ik jou was een heel nieuw design maken.

Zeker als je met deze website klanten binnen wilt halen zal je er toch een aantrekkelijker en professionelere layout voor moeten maken.

Bart Tuma

Bart Tuma

22/05/2007 16:13:00
Quote Anchor link
- Kijk je Css na, want dat klopt niet egt wat van alles wordt te breed. en misvormt soms (gekeken in IE 7.0). Gebruik Margin enz.

- kleuren zijn te vel, dat stoort mensen.

- € 120,- voor zo'n design wil ik niet betalen als ik eerlijk was.

@ leendert: Ze hoeft niet perce een ander dsign. het gaat om het kleur gebruik en hoe je het indeelt. dit geeft al een heel ander beeld.

PHP erik

PHP erik

22/05/2007 16:14:00
Quote Anchor link
Zoals bij m'n avatar: ik ben to-the-point.

Ik vind de website
- amateuristisch
- lelijk
- marketingtechnisch erg slecht (totaal geen aantrekkingskracht)

Eigenlijk heb ik er niet echt iets goeds voor over behalve dat het leuk is dat je je met websites bezig houdt. Maar AUB AUB ga geen webdesign bedrijf beginnen (niet als je zelf de designer bent iig).

Peace & take care.

- wes  -

- wes -

22/05/2007 16:26:00
Quote Anchor link
Verder is phperik een hele aardige jongen

Harmen

Harmen

22/05/2007 16:31:00
Quote Anchor link
niet mooi,
't past allemaal niet bij elkaar...

PHP erik

PHP erik

22/05/2007 17:14:00
Quote Anchor link
Trouwens, ik zie heel veel taalfouten. Steeds een d in plaats van een t. In de Nederlandse tekst.

Happy2day

Happy2day

22/05/2007 17:24:00
Quote Anchor link
Dat van de spelfouten zei hij al ;)
Verder zou ik schrikken van de kleuren, ik zou gelijk op kruisje klikken.
Helaas pindakaas, verder zijn het er erg amateuristisch uit (Spel ik dat goed :P).
Als ik hier mijn design zou willen laten maken zou ik het in ieder geval niet doen.
Nogal maals sorry, maar kritiek is positief ;)

Edit:

Ook de site die bij je portfolio staat vind ik nou niet echt, maar de kleuren gaan daar nog wel.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Happy2day

B a s
Beheerder

B a s

22/05/2007 17:30:00
Quote Anchor link
Kort gezegd beneden de maten van een webdesign bedrijf. Ik zou wat meer met 'design' doen in het woord webdesign.

Dizzy

Dizzy

22/05/2007 18:25:00
Quote Anchor link
Bas Kreleger schreef op 22.05.2007 17:30:
Kort gezegd beneden de maten van een webdesign bedrijf. Ik zou wat meer met 'design' doen in het woord webdesign.

Volledig mee eens!

GaMer B

GaMer B

22/05/2007 18:55:00
Quote Anchor link
Je logo is ook kapot, want er staat niet: 'Vis Webdesign', maar 'Vis Nebdesign' :P
Je logo plaatje staat voor een deel op je 'W'..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B

Jan geen

Jan geen

22/05/2007 19:04:00
Quote Anchor link
Niet mooi!

GaMer B

GaMer B

22/05/2007 19:36:00
Quote Anchor link
Rik schreef op 22.05.2007 19:04:
Niet mooi!

En nu nog een ondersteunend argument en we zijn tevreden :)

Irian Vis

Irian Vis

22/05/2007 20:36:00
Quote Anchor link
Dankjullie voor 100 maal het zelfde verhaal!
Ik moet zeggen dat ik er erg veel aan heb hoor.
Ik zal gelijk een opmerking naar jullie toe maken, mischien is het een goed idee om wat vriendelijker te worden!
Ik heb dit zelfde topic op wemastercity.nl geopend, en ik moet zeggen dat ik daar in tegestelling tot hier wel OPBOUWENDE kritiek krijg.
http://www.webmastercity.nl/forum/viewtopic.php?t=34954&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Dat logo ben ik totaal met je eens, dat is ook volkomen de bedoeling.
Ik ben momenteel bezig om de hele website opnieuw te layouten, met per pagina een andere foto van de zee op de achtergrond... ik post wel als het af is...

Groetjes
Irian

Terence Hersbach

Terence Hersbach

22/05/2007 22:00:00
Quote Anchor link
sorry dat ik het zeg PHPHULP!
ik ben het met Irian eens..

iedereen is de laatste tijd kortaf, dat haalt de gezeligheid hier weg. Luister naar irian, en kijk naar hoe ze het op WM city doen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach

Irian Vis

Irian Vis

22/05/2007 22:09:00
Quote Anchor link
Dankje Terence!

Ik wil gelijk een vraag stellen:
Ik heb op m'n website een offerteaanvraag formulier, en ik kreeg net een email, waarin iemand verkeerde gegevens heeft ingevuld. Dit is de email die ik kreeg:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Er is een offerteaanvraag via Vis Webdesign gedaan.

Naam: test \' test\' <SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\">
Emailadres: ...xxx... weggehaald
Adres: bvbbkjjtktk 02
Postcode: 4578HJ
Telefoonnummer: 078-4578891
Soort opdracht: Anders (omschrijven bij opmerkingen aub)
Opmerkingen: <SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\">

<!-- Begin
alert(\"Welkom bij Links\")
// End -->

</script>

Ik heb de velden wel beveiligd met:
Code (php)
1
2
            $vnaam1        = ($_POST['vnaam']);
            $vnaam        = htmlentities($vnaam1);

Dus in principe kan er niet zo veel mis gaan, maar wie kan me vertellen wat ik hier aan kan doen?

Alvast bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Irian Vis

Frank -

Frank -

22/05/2007 22:15:00
Quote Anchor link
Design? Waar is het design dan gebleven? Een achtergrondje en een paar blokken met afgeronden hoeken is hooguit 5 minuten werk. En dan rond ik het af naar boven, copy/paste kost mij niet meer 1 a 2 seconden...

Ga je eens verdiepen in marketing, verkooptechnieken, presentatie, etc. etc. De css komt dan later wel, dan is nu niet het probleem.

En wat betreft 'Kies uw taal alstublieft.', met een klein beetje php kun jij vaststellen welke talen mijn browser graag ontvangt en wat hij prefereert. Beetje onzin dat ik dat moet doen.

Irian Vis

Irian Vis

22/05/2007 22:23:00
Quote Anchor link
Nu ben ik het echt helemaal zat:
Irian schreef op 22.05.2007 20:36:
Dankjullie voor 100 maal het zelfde verhaal!
Ik moet zeggen dat ik er erg veel aan heb hoor.
Ik zal gelijk een opmerking naar jullie toe maken, mischien is het een goed idee om wat vriendelijker te worden!
Ik heb dit zelfde topic op wemastercity.nl geopend, en ik moet zeggen dat ik daar in tegestelling tot hier wel OPBOUWENDE kritiek krijg.
http://www.webmastercity.nl/forum/viewtopic.php?t=34954&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Dat logo ben ik totaal met je eens, dat is ook volkomen de bedoeling.
Ik ben momenteel bezig om de hele website opnieuw te layouten, met per pagina een andere foto van de zee op de achtergrond... ik post wel als het af is...

Groetjes
Irian

Nog een keer het zelfde verhaal...
Er staat hierboven trouwens ook zoiets als ik ben hard bezig...

Verder, die taal, ik heb hiervoor gekozen omdat veel mensen engels als standaard taal hebben staan en ze gewoon nederlands of belgisch zijn!

Ik wil jullie vragen om niet meer naar mijn website te kijken, dat heeft toch geen zin!

Alvast bedankt.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/05/2007 22:30:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
<?php
$vnaam1
        = ($_POST['vnaam']);
$vnaam        = htmlentities($vnaam1);
?>

Dat kan iets eenvoudiger:

Code (php)
1
2
3
<?php
$vnaam
= htmlentities($_POST['vnaam']);
?>

Wat ikzelf vaak die is alle $_POSTS ophalen, controlleren en in een array stoppen maar dat is wellicht een stapje te ver.

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

22/05/2007 22:35:00
Quote Anchor link
Ik was degene die jou die mail stuurde. Aangezien je een review plaatst is een onderzoek naar de veiligheid ook altijd gewenst. En ik was inderdaad al sneu dat je javascript blokkeerde.

Irian Vis

Irian Vis

22/05/2007 22:39:00
Quote Anchor link
@Klaasjan Boven
Owkej... jammer he :p

@Arjan Kapteijn
ik kijk wel of alle velden die verplicht zijn zijn ingevuld, maar dat is vast niet wat je bedoeld. Waar controleer je je velden op?

Groet

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.