www.viswebdesign.nl
wil ik jullie vragen om niet meer te posten tenzij je wat toe te voegen hebt!
Bedankt.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
2
3
4
5
6
7
8
Hej allemaal,
ik wil graag jullie reactie op deze website:
http://www.viswebdesign.nl.
Ik wil jullie vooral vragen om te kijken naar de teksten (daar ben ik niet zo goed in) en ook naar de engelse teksten (dat is nog lastiger :p).
Groet,
Irian
ik wil graag jullie reactie op deze website:
http://www.viswebdesign.nl.
Ik wil jullie vooral vragen om te kijken naar de teksten (daar ben ik niet zo goed in) en ook naar de engelse teksten (dat is nog lastiger :p).
Groet,
Irian
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Irian Vis
Zeker als je met deze website klanten binnen wilt halen zal je er toch een aantrekkelijker en professionelere layout voor moeten maken.
- kleuren zijn te vel, dat stoort mensen.
- € 120,- voor zo'n design wil ik niet betalen als ik eerlijk was.
@ leendert: Ze hoeft niet perce een ander dsign. het gaat om het kleur gebruik en hoe je het indeelt. dit geeft al een heel ander beeld.
Ik vind de website
- amateuristisch
- lelijk
- marketingtechnisch erg slecht (totaal geen aantrekkingskracht)
Eigenlijk heb ik er niet echt iets goeds voor over behalve dat het leuk is dat je je met websites bezig houdt. Maar AUB AUB ga geen webdesign bedrijf beginnen (niet als je zelf de designer bent iig).
Peace & take care.
Verder is phperik een hele aardige jongen
't past allemaal niet bij elkaar...
Trouwens, ik zie heel veel taalfouten. Steeds een d in plaats van een t. In de Nederlandse tekst.
Verder zou ik schrikken van de kleuren, ik zou gelijk op kruisje klikken.
Helaas pindakaas, verder zijn het er erg amateuristisch uit (Spel ik dat goed :P).
Als ik hier mijn design zou willen laten maken zou ik het in ieder geval niet doen.
Nogal maals sorry, maar kritiek is positief ;)
Edit:
Ook de site die bij je portfolio staat vind ik nou niet echt, maar de kleuren gaan daar nog wel.
Ook de site die bij je portfolio staat vind ik nou niet echt, maar de kleuren gaan daar nog wel.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Happy2day
Kort gezegd beneden de maten van een webdesign bedrijf. Ik zou wat meer met 'design' doen in het woord webdesign.
Bas Kreleger schreef op 22.05.2007 17:30:
Kort gezegd beneden de maten van een webdesign bedrijf. Ik zou wat meer met 'design' doen in het woord webdesign.
Volledig mee eens!
Je logo plaatje staat voor een deel op je 'W'..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B
Niet mooi!
Rik schreef op 22.05.2007 19:04:
Niet mooi!
En nu nog een ondersteunend argument en we zijn tevreden :)
Ik moet zeggen dat ik er erg veel aan heb hoor.
Ik zal gelijk een opmerking naar jullie toe maken, mischien is het een goed idee om wat vriendelijker te worden!
Ik heb dit zelfde topic op wemastercity.nl geopend, en ik moet zeggen dat ik daar in tegestelling tot hier wel OPBOUWENDE kritiek krijg.
http://www.webmastercity.nl/forum/viewtopic.php?t=34954&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Dat logo ben ik totaal met je eens, dat is ook volkomen de bedoeling.
Ik ben momenteel bezig om de hele website opnieuw te layouten, met per pagina een andere foto van de zee op de achtergrond... ik post wel als het af is...
Groetjes
Irian
ik ben het met Irian eens..
iedereen is de laatste tijd kortaf, dat haalt de gezeligheid hier weg. Luister naar irian, en kijk naar hoe ze het op WM city doen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
Ik wil gelijk een vraag stellen:
Ik heb op m'n website een offerteaanvraag formulier, en ik kreeg net een email, waarin iemand verkeerde gegevens heeft ingevuld. Dit is de email die ik kreeg:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Er is een offerteaanvraag via Vis Webdesign gedaan.
Naam: test \' test\' <SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\">
Emailadres: ...xxx... weggehaald
Adres: bvbbkjjtktk 02
Postcode: 4578HJ
Telefoonnummer: 078-4578891
Soort opdracht: Anders (omschrijven bij opmerkingen aub)
Opmerkingen: <SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\">
<!-- Begin
alert(\"Welkom bij Links\")
// End -->
</script>
Naam: test \' test\' <SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\">
Emailadres: ...xxx... weggehaald
Adres: bvbbkjjtktk 02
Postcode: 4578HJ
Telefoonnummer: 078-4578891
Soort opdracht: Anders (omschrijven bij opmerkingen aub)
Opmerkingen: <SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\">
<!-- Begin
alert(\"Welkom bij Links\")
// End -->
</script>
Ik heb de velden wel beveiligd met:
Dus in principe kan er niet zo veel mis gaan, maar wie kan me vertellen wat ik hier aan kan doen?
Alvast bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Irian Vis
Ga je eens verdiepen in marketing, verkooptechnieken, presentatie, etc. etc. De css komt dan later wel, dan is nu niet het probleem.
En wat betreft 'Kies uw taal alstublieft.', met een klein beetje php kun jij vaststellen welke talen mijn browser graag ontvangt en wat hij prefereert. Beetje onzin dat ik dat moet doen.
Irian schreef op 22.05.2007 20:36:
Dankjullie voor 100 maal het zelfde verhaal!
Ik zal gelijk een opmerking naar jullie toe maken, mischien is het een goed idee om wat vriendelijker te worden!
Ik heb dit zelfde topic op wemastercity.nl geopend, en ik moet zeggen dat ik daar in tegestelling tot hier wel OPBOUWENDE kritiek krijg.
http://www.webmastercity.nl/forum/viewtopic.php?t=34954&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Ik ben momenteel bezig om de hele website opnieuw te layouten, met per pagina een andere foto van de zee op de achtergrond... ik post wel als het af is...
Groetjes
Irian
Groetjes
Irian
Nog een keer het zelfde verhaal...
Er staat hierboven trouwens ook zoiets als ik ben hard bezig...
Verder, die taal, ik heb hiervoor gekozen omdat veel mensen engels als standaard taal hebben staan en ze gewoon nederlands of belgisch zijn!
Ik wil jullie vragen om niet meer naar mijn website te kijken, dat heeft toch geen zin!
Alvast bedankt.
Dat kan iets eenvoudiger:
Wat ikzelf vaak die is alle $_POSTS ophalen, controlleren en in een array stoppen maar dat is wellicht een stapje te ver.
Ik was degene die jou die mail stuurde. Aangezien je een review plaatst is een onderzoek naar de veiligheid ook altijd gewenst. En ik was inderdaad al sneu dat je javascript blokkeerde.
Owkej... jammer he :p
@Arjan Kapteijn
ik kijk wel of alle velden die verplicht zijn zijn ingevuld, maar dat is vast niet wat je bedoeld. Waar controleer je je velden op?
Groet