www.viswebdesign.nl
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Terence schreef op 22.05.2007 22:00:
sorry dat ik het zeg PHPHULP!
ik ben het met Irian eens..
iedereen is de laatste tijd kortaf, dat haalt de gezeligheid hier weg. Luister naar irian, en kijk naar hoe ze het op WM city doen.
ik ben het met Irian eens..
iedereen is de laatste tijd kortaf, dat haalt de gezeligheid hier weg. Luister naar irian, en kijk naar hoe ze het op WM city doen.
Vind je het gek als er 1000 keer gevraagd wordt hoe ze een contact formuliertje werkend moeten maken.
en als er dan zo veel mensen zijn die daar naar vragen kun je beter een link naar een tut geven dan gaan lopen zeiken tog?
later, als zij van ons hebben geleerd, dan kunnen zij weer al die anderen met vragen over het werkend maken van een simpel script...
Groetjes
Iedereen moet een keer beginnen - waarmee laat ik in het midden. Jij bent begonnen met webdesign. Het ziet ernaar uit dat je goede bronnen raadpleegd (getuige HTML en CSS gebruik voor ronde hoekjes) en je zal zeker daarbij de komende
Ik ben niet bepaald fan van je kleuren maar somige vinden mijn kleuren ook niet alles
Keep going on.
Dat is ook alweer zon onderwerp waar we al 1000x over zijn begonnen dus stop er even mee. Ik ben ook wel is afgekat nadat ik iets gemaakt heb. Maar je moet wel tegen een stootje kunnen en ik heb er van geleerd dus....
En Terence, ik ben het wel met je eens dat het steeds ongezelliger wordt hier. Maar het wordt ook steeds groter, meer mensen, meer beginnelingen.
Lotte schreef op 23.05.2007 08:53:
En Terence, ik ben het wel met je eens dat het steeds ongezelliger wordt hier. Maar het wordt ook steeds groter, meer mensen, meer beginnelingen.
Meer beginnelingen hoeft niet slecht te zijn. Het gaat meer om de manier waarop beginnelingen met nieuw verkregen informatie omgaan.
Het is makkelijk om beginners de schuld te geven maar jij bent ook niet als php-expert geboren. Hooguit met een stukje natuurlijke aanleg.
als je om een mening vraagt moet je niet zo miepen als je het niet aanstaat
Spreek ff voor jezelf wes :P
Verder is het net zoals terence zegt phpHULP, ik post hier om hulp, dus als ik dan een antwoord als "lelijk" krijg, dan kan ik daar niets mee... een beetje advies zou handig zijn.
Als je alleen maar lelijk kunt zeggen, en niet wat advies kunt geven, dan kun je beter niks zeggen toch?
Verder: ik ben dislectiesch, en ik vroeg jullie daarom vooral naar de tekst te kijken (mede omdat de layout nog niet af was) ik kreeg toen op webmastercity wat tips over de tekst en links enz. Ik heb daar gebruik van gemaakt, dus een tijdje is de site eigelijk buiten gebruik geweest.
Het valt me wel op dat er hier op phphulp vaker sjachie wordt gereageerd, maar dat hoeft gewoon niet.
Ik hoop dat het wat gezelliger wordt hier,
Irian
Ik zelf zeg wat ik denk, als iets ronduit lelijk is dan zeg ik dat, en zo zijn er meerdere met mij.
Ik ben het met je eens.
Je moet echter wel onderbouwen
puur de reactie lelijk heb je niets aan. Dat is in mijn ogen gewoon afzeiken. Als de reactie is "Lelijk omdat ...." Beschouw ik het als constructieve kritiek
Niet mee eens, hij vroeg om een reactie, niet om suggesties of verbeteringen
Daar ben ik het helemaal mee eens, en volgens mij kunnen we er over ophouden.
Ik ga die website helemaal veranderen, en ik post wel als hij 'af' is.
over en uit :p
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Irian Vis
prima, horen we snel meer van je
wes schreef op 23.05.2007 11:46:
Niet mee eens, hij vroeg om een reactie, niet om suggesties of verbeteringen
Dus de volgende keer dat iemand vraagt "Wie kan mij helpen met dit probleem" regeer jij "Dat kan ik wel hoor" en voor de rest laat je hem stikken? Hij vraagt toch alleen maar wie het kan?
ik moet zeggen dat dit wel een 'hot' en zeer veel gebruikt toppic is geworden:p
Ikzelf kwam ook nooit verder met layouts totdat ik een beetje met dat programma ging klooien. En ik bleek het uiteindelijk nog best leuk te vinden ook. Ik ben dan niet bepaald een creatief persoon maar als ik op een gegeven moment een middagje met PhotoShop bezig ben, dan kan ik er ook niet mee stoppen. Leuke bezigheid en je zult zien dat je met sprongen vooruit gaat.
http://adobe-photoshop.startpagina.nl/
Hier zijn een heleboel links te vinden met betrekking tot PhotoShop. Ikzelf ben wat begonnen met tutorials en op een gegeven moment heb je de kennis om zelf uit je hoofd leuke dingen te gaan maken. Je leert werken met kleuren en leert hoe een website klanten kan aantrekken.
KLIK
Dit is een boek wat je heel veel verder kan helpen. Het is wel duur, maar er is misschien een kans dat je het ergens kan lenen. Het gaat niet alleen over het ontwerpen van pagina's maar ook over het schrijven van Webteksten. Iets wat jij ook belangrijk vindt. Een webtekst is namelijk belangrijk om een potentiele klant op jouw website te houden. Dus zeker de moeite waard daar aandacht aan te besteden :)
Over jouw teksten gesproken, laat een vriend of kennis naar jouw website gaan. Laat ze zeggen of zij blijven hangen op jouw website, waarom wel of waarom niet. Op het PHPforum zitten vooral mensen die kijken naar perfectie, terwijl het toch voor de normale persoon is. Meningen van mensen zonder kennis zijn dus belangrijk.
Ik hoop dat je wat hebt aan deze tips :)
Axel
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Axel de Mol
hier heb ik wat aan...
ik ben al begonnen met photoshop, en zoals hierboven ergens staat, ben ik bezig met een gave layout...
groetjes
http://www.tbforum.nl (bij layout afdeling) of http://www.sitedeals.nl (ook bij layouts) en doe daar je inspiratie op.
nog een tip. kijk op sites zoals www.monstertemplate.com is altijd goede inspiratie