www.webradioo.com
www.webradioo.net online gezet.
Zouden jullie willen kijken wat jullie er van vinden en wat ik er aan zou kunnen verbeteren?
Ik heb mn site Zouden jullie willen kijken wat jullie er van vinden en wat ik er aan zou kunnen verbeteren?
Quote:
ModEdit: Topic verplaatst.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicky van boven
Leuke site, overzichtelijk en duidelijk !
Eerlijk gezegd niks op aan te merken. :)
Btw, hoort dit niet thuis bij Site reviews?
jah klopt :p maar ik las een topic over databases & SQL en toen topicte ik.. ik kan t ook niet veranderen ofzo
btw ik heb een PR van 5, daar ben ik erg blij mee. Wil er misschien iemand hier linkpartneren ?
Ik ben al linkpartner met jouw ^^ Namelijk Voirea.nl. We zijn nogal een beginnende website, dus is wel goed om wat naam bekendheid te krijgen, niet?
jah tuurlijk =) t is gratis
Toch een opmerking, alle logo's van de stations zijn juck! Probeer ze eens wat smoother te maken. Voor de rest nette website!
Hoe kan ik dat veranderen
Zet er ff bij welke plugins je nodig hebt want ik kan ze niet beluisteren
nicky schreef op 07.04.2007 17:05:
@joris wat bedoel je met de logo's zijn juck ?
Door netter te resizen in Photoshop of dergelijk ander programma... Nu zijn de logo's nogal.... in een gedeukt en niet anti-alias achtig.
ait :p
Edit:
misschien eerst de nederlandse op alfabetische volgorde, vervolgense de belsgische op alfabetische volgorde etc.
Edit:
Edit 2
Ook vind ik de pop-up die verschijnt als je een radio wilt beluisteren aardig rommelig, oa doordat de plaatjes zoals gezecht er wat slordig uitzien
Ook vind ik de pop-up die verschijnt als je een radio wilt beluisteren aardig rommelig, oa doordat de plaatjes zoals gezecht er wat slordig uitzien
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Scrptr
MOH radio onder dance? MOH kun je niet vergelijken met dance...
Leuke site, simpel, maar ik denk niet dat je er wat mee gaat bereiken. Er bestaan er al te veel van. radiofm.nl, radio.nl....
Misschien wat nieuws verzinnen, met wat je aanbiedt? Podcast, sms, ....
Wel goed dat fresh.fm in de top 10 staat!
http://www.webradioo.com/?p=radioscript
deze scripts heb ik al is eerder gezien :S
maar voor de rest.. wel leuke site ;)
deze scripts heb ik al is eerder gezien :S
maar voor de rest.. wel leuke site ;)
Alleen zou die blokken beetje anders positioneren :P
Nu is die pop muziek super lang en steekt hij heel veer uit als het ware
Maar onder FF en IE6 krijg ik in iedergeval dezelfde oneffenheden en dat zijn de:
De bovenste drie blokken (zelf stat... t/m contact) die lopen niet evenwijdig aan de rest van je kolommen. Het is maar een detail maar die valt wel op.
Onderaan toon je een banner, en laat die banner nu direct kleven aan de linker kolom. een BR'tje of een div gebruiken als empty space maakt daar weer een eind aan.
En je logo, je weer spiegelt je logo en op zich, kan.. mag, je eigen keuze maar ik persoonlijk vind zoiets overbodig voor een website, maakt je logo
leuker maar geeft geen meer waarde om iets aan te duiden.
En de schaduw, nu is je logo zelf zeg maar scherp omrand (weinig antialias en dat kan maar het natuurlijk fenomeen van een schaduw is nooit scherp en geeft daardoor niet de illusie dat dit nu echt een schaduw is maar eerder een gestapelde logo.
Verder zie ik een "verstuur" knop in zijn basis vorm (middelste kolom van 'tell a friend'. Die zou je ook nog wel kunnen stijlen met CSS in de stijl van je website om het net wat meer af te ronden.
Dit tref ik dan ook aan op de andere pagina's van je.
Dan tref ik een ongemak, ja ach wie zoekt weet het te vinden maar je manier van om terug te gaan naar de hoofd overzicht via het klikken op je logo. Dit lijkt me niet een logische benadering als je iemand op je website krijgt die niet zo onderzoekend is.
Ik zou een "home" knop of mogelijkheid gaan aanbieden zodat in éen oog opslag dit duidelijk is voor de bezoeker.
Goed dit was wellicht wat kritiek of meer mijn mening, doe ermee wat je wilt doen natuurlijk maar ik wil ook nog benadrukken dat je website verder echt niet verkeerd is. Ziet er goed en duidelijk uit en de tot nu toe vertoonde afwerking is toch erg mooi.
Ik hou wel van doelmatige website's zonder een overdreven design waardoor de inhoud van je website beter overkomt.
Succes verder.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs
heel erg bedankt voor de tips, ik heb het meeste verbeterd, behalve het logo. Ik ben niet zo'n photoshopper namelijk =)
Hmm opzich wel leuk, maar mis tog de kleine dingetjes, zoals dat de header wel wat uitgebreider mag, de mouseover plaatjes wat té samen gekrompen zijn... enz.
Trouwens, je site is ook niet html4.0 valid.... heb het gechecked...