www.webradioo.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Nicky van boven

nicky van boven

07/04/2007 15:35:00
Quote Anchor link
Ik heb mn site www.webradioo.net online gezet.

Zouden jullie willen kijken wat jullie er van vinden en wat ik er aan zou kunnen verbeteren?

Quote:
ModEdit: Topic verplaatst.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicky van boven

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 18:19:13

Ponzi

Ponzi

07/04/2007 15:52:00
Quote Anchor link
Leuk gedaan, al zou ik de header iets anders doen. Komt een beetje 'simpel' over. Vanonder aan de pagina zou ik ook zorgen dat hij 'stopt' en niet nog wat doorloopt ;-) .

Leuke site, overzichtelijk en duidelijk !

Jesper Diovo

Jesper Diovo

07/04/2007 15:53:00
Quote Anchor link
Wow, ziet er vet gaaf uit!

Eerlijk gezegd niks op aan te merken. :)

Btw, hoort dit niet thuis bij Site reviews?

Nicky van boven

nicky van boven

07/04/2007 16:08:00
Quote Anchor link
jah klopt :p maar ik las een topic over databases & SQL en toen topicte ik.. ik kan t ook niet veranderen ofzo

Nicky van boven

nicky van boven

07/04/2007 16:12:00
Quote Anchor link
btw ik heb een PR van 5, daar ben ik erg blij mee. Wil er misschien iemand hier linkpartneren ?

GaMer B

GaMer B

07/04/2007 16:29:00
Quote Anchor link
Ik ben al linkpartner met jouw ^^ Namelijk Voirea.nl. We zijn nogal een beginnende website, dus is wel goed om wat naam bekendheid te krijgen, niet?

Nicky van boven

nicky van boven

07/04/2007 16:36:00
Quote Anchor link
jah tuurlijk =) t is gratis

Jamie A

Jamie A

07/04/2007 17:01:00
Quote Anchor link
Toch een opmerking, alle logo's van de stations zijn juck! Probeer ze eens wat smoother te maken. Voor de rest nette website!

Nicky van boven

nicky van boven

07/04/2007 17:05:00
Quote Anchor link
@joris wat bedoel je met de logo's zijn juck ?
Hoe kan ik dat veranderen

Paul du Long

Paul du Long

07/04/2007 17:15:00
Quote Anchor link
Zet er ff bij welke plugins je nodig hebt want ik kan ze niet beluisteren

GaMer B

GaMer B

07/04/2007 17:17:00
Quote Anchor link
nicky schreef op 07.04.2007 17:05:
@joris wat bedoel je met de logo's zijn juck ?
Hoe kan ik dat veranderen

Door netter te resizen in Photoshop of dergelijk ander programma... Nu zijn de logo's nogal.... in een gedeukt en niet anti-alias achtig.

Nicky van boven

nicky van boven

08/04/2007 16:32:00
Quote Anchor link
ait :p

Scrptr

Scrptr

09/04/2007 18:37:00
Quote Anchor link
ik heb nog wel een aanmerking, de lijst met radio's vooral onder het kopje POP music moet je op alfabetische volgorde zetten, is veel overzichtelijker ;-)
Edit:
misschien eerst de nederlandse op alfabetische volgorde, vervolgense de belsgische op alfabetische volgorde etc.

Edit:
Edit 2
Ook vind ik de pop-up die verschijnt als je een radio wilt beluisteren aardig rommelig, oa doordat de plaatjes zoals gezecht er wat slordig uitzien
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Scrptr

W W

W W

09/04/2007 19:06:00
Quote Anchor link
MOH radio onder dance? MOH kun je niet vergelijken met dance...

Kalle P

Kalle P

09/04/2007 19:15:00
Quote Anchor link
Het enige lichtpuntje vind ik de zoekmanier. Voor de rest is het zo het zelfde als iedereen.

Leuke site, simpel, maar ik denk niet dat je er wat mee gaat bereiken. Er bestaan er al te veel van. radiofm.nl, radio.nl....

Misschien wat nieuws verzinnen, met wat je aanbiedt? Podcast, sms, ....

Wel goed dat fresh.fm in de top 10 staat!

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

09/04/2007 19:22:00
Quote Anchor link
http://www.webradioo.com/?p=radioscript
deze scripts heb ik al is eerder gezien :S

maar voor de rest.. wel leuke site ;)

Paul K

Paul K

09/04/2007 19:39:00
Quote Anchor link
Mooie site
Alleen zou die blokken beetje anders positioneren :P
Nu is die pop muziek super lang en steekt hij heel veer uit als het ware

Danny Roelofs

Danny Roelofs

09/04/2007 20:22:00
Quote Anchor link
Kan niet echt veel bijzonders aanmerken, ach hier en daar wat kleine dingentjes die je denk ik zelf mischien ook wel ziet, of niet.. ligt eraan met welke browser je werkt (ik check altijd alles met FF, IE6 en IE7)

Maar onder FF en IE6 krijg ik in iedergeval dezelfde oneffenheden en dat zijn de:

De bovenste drie blokken (zelf stat... t/m contact) die lopen niet evenwijdig aan de rest van je kolommen. Het is maar een detail maar die valt wel op.

Onderaan toon je een banner, en laat die banner nu direct kleven aan de linker kolom. een BR'tje of een div gebruiken als empty space maakt daar weer een eind aan.

En je logo, je weer spiegelt je logo en op zich, kan.. mag, je eigen keuze maar ik persoonlijk vind zoiets overbodig voor een website, maakt je logo
leuker maar geeft geen meer waarde om iets aan te duiden.

En de schaduw, nu is je logo zelf zeg maar scherp omrand (weinig antialias en dat kan maar het natuurlijk fenomeen van een schaduw is nooit scherp en geeft daardoor niet de illusie dat dit nu echt een schaduw is maar eerder een gestapelde logo.

Verder zie ik een "verstuur" knop in zijn basis vorm (middelste kolom van 'tell a friend'. Die zou je ook nog wel kunnen stijlen met CSS in de stijl van je website om het net wat meer af te ronden.

Dit tref ik dan ook aan op de andere pagina's van je.

Dan tref ik een ongemak, ja ach wie zoekt weet het te vinden maar je manier van om terug te gaan naar de hoofd overzicht via het klikken op je logo. Dit lijkt me niet een logische benadering als je iemand op je website krijgt die niet zo onderzoekend is.

Ik zou een "home" knop of mogelijkheid gaan aanbieden zodat in éen oog opslag dit duidelijk is voor de bezoeker.

Goed dit was wellicht wat kritiek of meer mijn mening, doe ermee wat je wilt doen natuurlijk maar ik wil ook nog benadrukken dat je website verder echt niet verkeerd is. Ziet er goed en duidelijk uit en de tot nu toe vertoonde afwerking is toch erg mooi.

Ik hou wel van doelmatige website's zonder een overdreven design waardoor de inhoud van je website beter overkomt.

Succes verder.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs

Nicky van boven

nicky van boven

14/04/2007 17:36:00
Quote Anchor link
heel erg bedankt voor de tips, ik heb het meeste verbeterd, behalve het logo. Ik ben niet zo'n photoshopper namelijk =)

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

14/04/2007 17:55:00
Quote Anchor link
Hmm opzich wel leuk, maar mis tog de kleine dingetjes, zoals dat de header wel wat uitgebreider mag, de mouseover plaatjes wat té samen gekrompen zijn... enz.

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

14/04/2007 17:57:00
Quote Anchor link
Trouwens, je site is ook niet html4.0 valid.... heb het gechecked...

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.