Xampp Magento
Jop B
06/12/2014 22:09:09Beste Leden,
Op mijn mac heb ik Xampp met magenta geïnstalleerd. zodra dat ik naar de Magento site wil gaan vind hij de server niet.
Het admin panel wil hij ook niet laten zien. Is nu de tweede keer dat ik het opnieuw heb geïnstalleerd.
Na de installatie werkt het allemaal maar zodra ik hem afsluit en opnieuw open functioneert het niet meer.
Hebben meerdere mensen dit probleem wel een gehad, en wat doe ik eraan?
Groetjes Jop
Op mijn mac heb ik Xampp met magenta geïnstalleerd. zodra dat ik naar de Magento site wil gaan vind hij de server niet.
Het admin panel wil hij ook niet laten zien. Is nu de tweede keer dat ik het opnieuw heb geïnstalleerd.
Na de installatie werkt het allemaal maar zodra ik hem afsluit en opnieuw open functioneert het niet meer.
Hebben meerdere mensen dit probleem wel een gehad, en wat doe ik eraan?
Groetjes Jop
PHP hulp
01/12/2024 04:55:01Jop B
06/12/2014 22:26:55Kan je vertellen wat je precies doet? Want enkele punten uit je verhaal vind ik een beetje wazig. Zoals het afsluiten en opnieuw openen.
Jop B
09/12/2014 11:13:30Beste Aar,
Zojuist opgelost, de php versie van Xampp werkte niet met de versie van Magento.
(na Google stond dit op meerdere forums)
Ik heb een oudere versie van Xampp geïnstalleerd en het is weg.
Wat ik bedoelde was als ik de server (local) stop zette ;-).
Zojuist opgelost, de php versie van Xampp werkte niet met de versie van Magento.
(na Google stond dit op meerdere forums)
Ik heb een oudere versie van Xampp geïnstalleerd en het is weg.
Wat ik bedoelde was als ik de server (local) stop zette ;-).
Joakim Broden
09/12/2014 11:47:35Anders kun je ook eens kijken naar MAMP ipv Xampp. In het verleden had ik ook problemen met Xampp die ik niet met MAMP had.