xml sitemap opslaan en omzetten naar urllist

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rico

Rico

05/03/2008 16:45:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Waarschijnlijk een rare en simpel probleem waar ik mee zit.

Mijn site maakt realtime sitemaps aan. Nu wil ik het realtime aangemaakt bestand op laten slaan in de root dir als sitemap.xml. Daarnaast wil ik ook vanuit dit bestand een urllist.txt bestand in de root laten opslaan.

Nu is de vraag hoe krijg ik het voor elkaar om een online xml bestand in zekere zin als gewoon tekst bestand aan te roepen in php, zodat ik deze kan opslaan en tevens kan strippen voor de urllist.txt en deze ook opslaan.

Alvast bedankt voor jullie tijd.

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 16:21:43

Rico

Rico

05/03/2008 23:46:00
Quote Anchor link
Is het nu zo'n moeilijk probleem of veel te makkelijk omdat er niemand op reageerd?

Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rico

06/03/2008 00:14:00
Quote Anchor link
Zie dom voor het parseren van XML bestanden.
Klik op mijn naam > Scripts daar vind je een voorbeeldje van RSS feeds die ik uitlees (naar een database)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.