XML/PHP programmeur gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jeronimo

jeronimo

02/06/2009 12:59:00
Quote Anchor link
Vanuit verschillende websites krijgen wij XML feeds aangeleverd welke wij willen omzetten naar een standaard opbouw waarmee wij deze makkelijk in onze database kunnen laden. Geïnteresseerden kunnen middels PM contact opnemen.

Soort werkzaamheden:
xml, php (eventueel mysql)

Omschrijving van de werkzaamheden:
Wij krijgen van 5 aanbieders xml feeds aangeleverd die ieder een eigen opbouw hebben. Graag willen wij deze xml feeds op onze server opslaan (/feeds/feed1.xml enz enz) als een standaard formaat welke wij middels één script kunnen inladen in onze database.

Standaard formaat:
<product>
<productnaam>Hier thuisteam</productnaam>
<supermarkt>Hier supermarktnaam</supermarkt>
<locatie>Hier locatie</locatie>
<datumtijd>Hier datumtijd</datumtijd>
<prijs1>Hier prijs1</prijs1>
<prijs2>Hier prijs2</prijs2>
<prijs3>Hier prijs3</prijs3>
</product>

Budget voor dit project:
Maximaal 150 euro.

Deadline:
Geen harde deadline, graag voor 1 september.

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 11:26:16

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

02/06/2009 13:20:00
Quote Anchor link
van xml is het toch juist de bedoeling dat je van af anders mans server zijn xml in jou db plaats?
waarom wil je dan eerst je xml op jou server opslaan en niet direct in je db opslaan?
en waarom zorg je der niet voor xml goed aangeleverd woord?

Pieter Jansen

Pieter Jansen

02/06/2009 13:24:00
Quote Anchor link
Dat nog niet eens? Waarom zou je die xml uiteindelijk nog weer willen opslaan? XML is daar toch een goed alternatief voor?

Jacco Engel

Jacco Engel

02/06/2009 13:38:00
Quote Anchor link
Het zuo bijv om een verzamelwebshop kunnen gaan die , met toestemming, alle 5 de andere webshops op zn site toont? En dan snachts de updates per XML krijgt opgestuurd?

TJVB tvb

TJVB tvb

03/06/2009 20:31:00
Quote Anchor link
Kun je voorbeelden van de bron xml geven? (Had dit ook via de im gevraagd)
Dan wordt het duidelijk waar je op reageert.

Hipska BE

Hipska BE

03/06/2009 20:34:00
Quote Anchor link
Zou er aub ook eens kunnen gereageerd worden op de mensen die aanbieden om dit script voor je te willen maken?

Zo weten wij of je nog iemand zoekt of niet. Zou wel zo handig zijn.

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

03/06/2009 22:32:00
Quote Anchor link
@Hipska

Als hij niet reagerend lijkt het met me en vrij duidelijke zaak of niet?

03/06/2009 22:37:00
Quote Anchor link
rvw schreef op 03.06.2009 22:32:
@Hipska

Als hij niet reagerend lijkt het met me en vrij duidelijke zaak of niet?

Dat hij nog steeds aan het zoeken is?
Iig, dat maak ik er uit op. Maar ik denk dat jij het tegenovergestelde bedoelt.

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

03/06/2009 22:41:00
Quote Anchor link
Nou ja als iemand 1 post heeft en na anderhalve dag nog niks van zich heeft laten horen op meerdere reacties.
Dan denk ik inderdaad dat niet meer gaat reageren.

Maar misschien ben ik te voorbarig.

Hipska BE

Hipska BE

03/06/2009 22:45:00
Quote Anchor link
Spijtig, had graag mijn gedachten erop gezet.. :-(

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.