youmoo review
ik ben afgelopen tijd bezig geweest met een nieuwe website youmoo, het is een website waar mensen foto's en youtube video's op kunnen plaatsen.
Onoverzichtelijk!
- Bij mijn eerste bezoek kan ik niet opmaken wat voor site het is?
- Onderaan staat een linkje naar home, maar daar ben ik toch al?
- Ik zie een linkje upload, die geeft vervolgens aan dat ik moet inloggen, dus ik sta me blind te staren naar een linkje 'register', en die blijkt verborgen achter de loginpagina te zitten?
- Ik registreer me en ik vraag me af, is de registratie nou gelukt? Ik heb nog geen mail overigens...
Maar goed, tot zover de functionaliteit, op naar de layout:
- Layout is te donker
- De tekst zweeft een beetje in het rond, wat blokken hier en daar in een goede logische indeling mogen wel...
- Waarom standaard 'Times new Roman'?
En dan nog even naar de HTML-code kijken... Eén en al spaghetti van onvolkomenheden.
Ik geef dit een 2/10, doe eens wat inspiratie op door naar andere sites te kijken, kijk in ieder geval naar een goede en logische indeling met waar je het menu gaat plaatsen, de video's, de uitleg van de site etc.... Als ik eerlijk mag zeggen:
Toevoeging op 04/10/2013 00:22:26:
ik heb er even aan gewerkt en de lay-out is aardig veranderd, ook de registratie is veranderd en u krijgt nu wel een email binnen bedankt voor uw feedback, ik ga er gelijk aan werken
Ik raad je aan lekker door te gaan en veel te leren, en blijf deze site ook vooral aanpassen. Het is leuk en je leert er veel van. Ik zie hierin een eerstejaars student, of een beginnende programmeur - Waarom? Omdat het lijkt op de eerste site die ik gemaakt heb. Het gaat hierbij vooral om het uitproberen van code die je net geleerd heb, en niet zozeer over hoe het er verder uit ziet.
Onoverzichtelijk!
- Bij mijn eerste bezoek kan ik niet opmaken wat voor site het is?
- Onderaan staat een linkje naar home, maar daar ben ik toch al?
- Ik zie een linkje upload, die geeft vervolgens aan dat ik moet inloggen, dus ik sta me blind te staren naar een linkje 'register', en die blijkt verborgen achter de loginpagina te zitten?
- Ik registreer me en ik vraag me af, is de registratie nou gelukt? Ik heb nog geen mail overigens...
Maar goed, tot zover de functionaliteit, op naar de layout:
- Layout is te donker
- De tekst zweeft een beetje in het rond, wat blokken hier en daar in een goede logische indeling mogen wel...
- Waarom standaard 'Times new Roman'?
En dan nog even naar de HTML-code kijken... Eén en al spaghetti van onvolkomenheden.
Ik geef dit een 2/10, doe eens wat inspiratie op door naar andere sites te kijken, kijk in ieder geval naar een goede en logische indeling met waar je het menu gaat plaatsen, de video's, de uitleg van de site etc....
Gewijzigd op 03/10/2013 23:13:23 door - Ariën -
Toevoeging op 04/10/2013 00:22:26:
ik heb er even aan gewerkt en de lay-out is aardig veranderd, ook de registratie is veranderd en u krijgt nu wel een email binnen
Is dit een hobbywebsite of wil je hier daadwerkelijk iets mee bereiken? In het geval van het laatste zou ik overwegen om een professioneel hostingpakket te nemen i.c.m. een (.nl) domeinnaam, dan ben je ook gelijk van de reclame af (tenminste, ik neem aan dat de Chrome-banner linksonder reclame van .tk is).
Ik zie geen reclame?
het was geen reclame maar het zat samen met me inlog systeem, maar nu is het weg.
Ik raad je aan lekker door te gaan en veel te leren, en blijf deze site ook vooral aanpassen. Het is leuk en je leert er veel van.