Youtube video insluiten met advertentie
Ik ben bezig met het maken van een website, voor een youtube kanaal.
De eigenaar wil straks zijn filmpjes ook via zijn website laten zien.
Bij Youtube zelf wanneer ik een filmpje bekijk, komt eerst de reclame mee.
De eigenaar genereerd zo dus nog wat inkomsten.
Via de website wil hij dit wat omhoog gaan krikken.
Tevens wil hij op een andere manier zijn videos laten zien.
Maar wanneer ik de youtube videos insluit, zijn de reclameblokken voorafgaand aan de video verdwenen.
Is het mogelijk deze mee in te sluiten?
Bij voorbaat dank,
met vriendelijke groet,
wouter
Gebruik je al een AdSense-account dat is gekoppeld aan het YouTube-partnerprogramma?
Moeilijk te oordelen zonder de bijbehorende code lijkt me.
maar voor het gemak:
<iframe width="780" height="439" src="http://www.youtube.com/embed/ptiX_SZKOck" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
En ik kopieer het van een kanaal dat dat gebruikt, het zijn niet mijn videos.
Gewijzigd op 09/10/2012 19:24:41 door wouter H
Een oplossing is om JWplayer te installeren met een advertentie-plugin, om een alternatieve advertentie te tonen.
Maar dankjewel.
Wouter H op 10/10/2012 09:40:30:
Hmm, dat is vervelend, dan valt het hele doel van de website weg.
Maar dankjewel.
Maar dankjewel.
En heb je er al eens aan gedacht om de pagina waar de video's komen gewoon de youtube channel van het bedrijf/persoon te laden met iframe?
Het is niet de netste optie, maar nu imbed je de video niet, en krijg je wel de advertenties mee omdat je in principe gewoon op de youtube site zit!
nog niet over nagedacht, ik zal het eens gaan proberen.
't Eerste wat ik weg wil hebben, is reclame. En zeker vooraf (doe het lekker achteraf of zo?).
maar de eigenaar heeft een kanaal waarmee hij per keer dat de film bekeken wordt, een klein bedrag krijgt.
Via de website wil hij het verkeer vergroten.
Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan, dat dan de reclame ook mee moet, omdat het anders (denk ik) niet meegerekend wordt.