Youtube zonder zichtbare link

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Tobias Tobias

Tobias Tobias

26/04/2011 06:24:03
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een paar (eigen) youtube video's die ik op mijn site wil laten zien. Als ik een gewone embed gebruik, kun je uit the sourcecode de link naar de video krijgen. Hoe kan ik dit voorkomen? Ik wil dat de video alleen via mijn website zichtbaar.

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 11:27:24

Pim -

Pim -

26/04/2011 08:19:56
Quote Anchor link
Doe het dan niet via youtube maar via je eigen site.

Tobias Tobias

Tobias Tobias

26/04/2011 09:35:51
Quote Anchor link
het zijn video's van ongeveer 2 uur. Ik ben bang dat dat veel dataverkeer gaat kosten, vandaar dat ik liever via YouTube werk

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/04/2011 09:38:28
Quote Anchor link
Tja, dat wordt dan maar extra dataverkeer inkopen, of de link naar Youtube voor lief nemen :-).

Waarom zou je eigenlijk niet willen dat men een link naar Youtube ziet?

Maikel  B

Maikel B

26/04/2011 09:46:11
Quote Anchor link
hoe krijg je videos van 2 uur op youtube als youtube maximaal (volgens mij tegenwoordig) 20 minuten ondersteunt?

Ozzie PHP

Ozzie PHP

26/04/2011 09:52:49
Quote Anchor link
Maikel B op 26/04/2011 09:46:11:
hoe krijg je videos van 2 uur op youtube als youtube maximaal (volgens mij tegenwoordig) 20 minuten ondersteunt?

* pling * opsplitsen in 6 delen?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/04/2011 10:09:39
Quote Anchor link
Mensen die braaf zijn of een bepaalde status hebben kunnen in ieder geval 1 uur uploaden.

Tobias Tobias

Tobias Tobias

26/04/2011 10:44:16
Quote Anchor link
Maikel B op 26/04/2011 09:46:11:

Mijn HDD-camera splits ze automatisch in stukken van 1 uur, en mijn limiet is ook 1 uur. Mijn films komen dus in 2 delen op youtube te staan.

Reden dat ik niet wil dat mensen de link zien, omdat het kerkdiensten zijn waarop mensen te zien zijn die alleen toestemming hebben gegeven voor vertoning op mijn site. Als mensen de link kunnen zien, kunnen ze hem ook via youtube openen en evt rippen.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/04/2011 10:55:05
Quote Anchor link
Helaas is het verwijderen van de link niet mogelijk.

Dus dat wordt dan maar zelf hosten, volgens de disclaimer van Youtube is alles wat geupload wordt openbaar (behalve als het Privé is enzo, maar dan is het ookniet embeddable).

Je zult het dan toch helaas zelf moeten hosten in dat geval, of een andere upload-dienst zoeken, maar ik betwijfel of die er zijn welke aan jouw eisen voldoen.

Desnoods kan je het streamen vanaf een streaming-server.
Gewijzigd op 26/04/2011 10:57:50 door - Ariën -

Ozzie PHP

Ozzie PHP

26/04/2011 11:02:06
Quote Anchor link
Tobias Witmer op 26/04/2011 10:44:16:
Reden dat ik niet wil dat mensen de link zien, omdat het kerkdiensten zijn waarop mensen te zien zijn die alleen toestemming hebben gegeven voor vertoning op mijn site. Als mensen de link kunnen zien, kunnen ze hem ook via youtube openen en evt rippen.

Als het privé is wil je het sowieso nooit op youtube hebben staan natuurlijk! Misschien is het een idee om de bestanden als download aan te bieden? Je kunt dan een screenshot(je) van de film er bij plaatsen zodat mensen weten dat het de juiste film is. Mensen kunnen de film dan niet op jouw site bekijken, maar wel gewoon op hun eigen computer.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/04/2011 11:04:20
Quote Anchor link
Maar dat kost wel alsnog een hoop dataverkeer ;-)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

26/04/2011 11:06:13
Quote Anchor link
Niet meer dan wanneer ze de film op de server bekijken...

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/04/2011 11:14:21
Quote Anchor link
Alles wat wordt gedownload op JOUW webruimte/server kost JOUW dataverkeer.
Ook als ze een los bestand downloaden....

26/04/2011 11:17:06
Quote Anchor link
Video's mogen de volgende eigenschappen hebben...
High Definition
Allerlei verschillende indelingen
Er staat geen tijd bij dus ik denk onbeperkt bij mij

Maikel  B

Maikel B

26/04/2011 11:17:25
Quote Anchor link
je zou het dan als download ergens extern kunnen hosten en er een wachtwoord op zetten zodat alleen mensen die dan het wachtwoord hebben hem kunnen downloaden (en eventueel ook uitpakken met wachtwoord).

Ozzie PHP

Ozzie PHP

26/04/2011 11:17:37
Quote Anchor link
- Aar - op 26/04/2011 11:14:21:
Alles wat wordt gedownload op JOUW webruimte/server kost JOUW dataverkeer.
Ook als ze een los bestand downloaden....

Ja dat snap ik??? Logisch toch.

Het was gewoon een optie... dan hoeft ie geen streaming voorziening te bouwen.

Als het privé bestanden zijn, zul je ze altijd zelf moeten hosten of in een of andere beschermde omgeving. Hoe dan ook, dit zal altijd geld gaan kosten.

Toevoeging op 26/04/2011 11:18:36:

Maikel B op 26/04/2011 11:17:25:
je zou het dan als download ergens extern kunnen hosten en er een wachtwoord op zetten zodat alleen mensen die dan het wachtwoord hebben hem kunnen downloaden (en eventueel ook uitpakken met wachtwoord).

Da's ook nog een optie idd.
Gewijzigd op 26/04/2011 11:18:04 door Ozzie PHP

Tobias Tobias

Tobias Tobias

26/04/2011 13:42:58
Quote Anchor link
Bedankt voor alle tips

Ik ga kijken of er een videoservice ala youtube is die wel 'anoniem' kan imbedden, en anders zoek ik een site waar ik de videobestanden kan parkeren en link daarnaartoe.

Jelmer -

Jelmer -

26/04/2011 13:58:49
Quote Anchor link
Tobias Witmer op 26/04/2011 13:42:58:
anders zoek ik een site waar ik de videobestanden kan parkeren en link daarnaartoe.

Dropbox misschien?

Jordi Kroon

Jordi Kroon

26/04/2011 14:40:41
Quote Anchor link
Dropbox heeft een public folder

Ken DC

Ken DC

15/12/2011 09:16:39
Quote Anchor link
Doe zoals vele websites?

$string = preg_replace("#\[youtubeclip=(.+?)]#is","<iframe width='420' height='315' src='http://www.youtube.com/embed/\\1' frameborder='0' allowfullscreen></iframe>",$string);

Als je dan bv [youtubeclip=RaBVgwD2AKI] zet. Krijg je een Youtube venstertje op je site, zonder ze naar YouTube moeten gaan xD

Ik gebruik dit in m'n profielen, PM's en forum. Zodat mensen via deze weg youtubeclips zomaar kunnen delen ipv links :p

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/12/2011 09:20:19
Quote Anchor link
En wat krijg je dan, juist.... de embed-code.

Wel een slechte UBB-code, je dwingt mensen namelijk om zelf het ID eruit te pluizen, terwijl je het ook makkelijk uit de complete URL kan halen.
Gewijzigd op 15/12/2011 09:20:45 door - Ariën -

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.