Zeer ervaren webdeveloper
Mijn naam is Koen Hollander en ik ben 17 jaar, ik houd me al enkele jaren zeer fanatiek bezig met het bouwen van websites. Graag wil ik meer met mijn kennis doen, vandaar bied ik me aan als webdeveloper. (Ik doe back-/ en front-end)
Ik houd me al ruim 5 jaar bezig met PP, MySQL en soortgelijke webtalen, ik heb ook een eigen webserver die ik opdeel in kleine stukjes en verhuur als "webhosting"
Ik heb zelf al meerdere PHP programma's gemaakt. Hieronder een kleine snippet
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php
Class phphulp{
function __construct($host,$username,$password,$database) {
$dsn = "mysql:dbname={$database};host={$host}";
$user = "{$username}";
$pass = "{$password}";
try {
$con = new PDO($dsn, $user, $pass);
} catch (PDOException $e) {
return 'Er is iets mis gegaan: ' . $e->getMessage();
}
}
function datum() {
return date("d-m-o");
}
}
$phphulp= new phphulp("localhost","root","W8Wo0rD!@","database_phphulp");
echo $phphulp->datum();
?>
Class phphulp{
function __construct($host,$username,$password,$database) {
$dsn = "mysql:dbname={$database};host={$host}";
$user = "{$username}";
$pass = "{$password}";
try {
$con = new PDO($dsn, $user, $pass);
} catch (PDOException $e) {
return 'Er is iets mis gegaan: ' . $e->getMessage();
}
}
function datum() {
return date("d-m-o");
}
}
$phphulp= new phphulp("localhost","root","W8Wo0rD!@","database_phphulp");
echo $phphulp->datum();
?>
Heeft u vragen? Dan hoor ik dat graag!
Met vriendelijke groet,
Koen Hollander
Gewijzigd op 14/01/2015 09:14:58 door Koen Hollander
Als je je echt goed wilt ontwikkelen als developer zou ik je aanraden de scripts die je maakt te UnitTesten (phpunit)
Dit geeft aan bij bedrijven en anderen dat jij verstand hebt van php en ook aantoont er geen of amper fouten hebt in je scripts.
Kijk ook eens naar Symfony2, dit framework wordt vaak gebruikt en bevat naar mijn weten alles wat php in zich heeft;
- Design patterns
- Dependency Injection
- ORM (database)
- Composer
Hier kan je je een voordeel aan doen om je kennis nog hoger te brengen.
Verder wens ik je succes met je projecten die je naar je toe krijgt via dit topic.
Rickert Bombaklats op 14/01/2015 09:43:23:
Hoi Koen,
Als je je echt goed wilt ontwikkelen als developer zou ik je aanraden de scripts die je maakt te UnitTesten (phpunit)
Dit geeft aan bij bedrijven en anderen dat jij verstand hebt van php en ook aantoont er geen of amper fouten hebt in je scripts.
Kijk ook eens naar Symfony2, dit framework wordt vaak gebruikt en bevat naar mijn weten alles wat php in zich heeft;
- Design patterns
- Dependency Injection
- ORM (database)
- Composer
Verder wens ik je succes met je projecten die je naar je toe krijgt via dit topic.
- Design patterns
- Dependency Injection
- ORM (database)
- Composer
Bedankt voor je tijd die je stak in deze reactie, ik zal zeker eens kijken naar symfony en PHP unit! Heel erg bedankt!