Zeik-community
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 16 volgende »
Noob mooi woordje zolang je maar weet dat jij ook ooit zo eens begonnen bent en dat jij voor anderen ook nog noob bent op gebied van kennis van allerlei zaken. Dus sst iedereen is noob.
@ Bas Kreleger: Tjah, ik wacht nog steeds op jouw reactie. Reageer ten minste iets, zodat ik en de rest van de posters in dit topic ons niet genegeerd voelen. (Ik voel me in ieder geval behoorlijk genegeerd)
Tsja shit happens!
@Gast die iedereen noob noemt: iedereen probeert iets aan de sfeer te doen, en dan kom jij hier de boel een beetje opjutten door iedereen uit te gaan zitten maken voor noob. Wat heeft dat voor zin? Vind je dat leuk? Hou je daar van? Zouden we eens bij jou moeten doen, noob...
Noem ze dan newbie
dus om geen verwarring te krijgen, noemen we ze allemaal PHP Newbie
Veel moderators kunnen zich er (misschien ligt dat wel aan de leeftijd!?) wel iets bij voorstellen dat er andere dingen zijn die nu even belangrijker zijn voor Bas. Iedereen zit almaar te zeuren dat hij zus niet goed doet en dingen zo anders had moeten doen. Een deel van die dingen ben ik het wel mee eens, en als je het topic goed had gelezen had je ook e.e.a. gezien hoe het zat.
Als iedereen zo negatief over je doet, kan ik me best voorstellen dat je liever niet reageert, ik denk ook dat dat in dit topic zeker zou zorgen voor nog meer boze reacties. Nogmaals deels kan ik de frustraties voorstellen, maar probeer je ook eens in een ander te verplaatsen. Daarnaast: Was het hier nog altijd heel gezellig, dan is het ook gemakkelijker om je ergens voor te motiveren!
Zo'n slechte community is dit nou ook weer niet, oké er zitten wat zeikers tussen, maar die kun je ook gewoon negeren toch? En als je dat of niet kan of niet wilt, dan ga je toch ergens anders heen?(Heel vaak gezegd, I know)
@ToySoldier:
Ik zou voorlopig niks verwachten, want eerst moet ie nog al die spam doorlezen, vervolgens tot de conclusie komen of hij dit otpic sluit of niet, en net daarvoor nog even een berichtje schrijven als reactie op jouw ergenissen(En die van velen met jouw...)
En je wordt(Waarschijnlijk) niet genegeerd, er is alleen geen tijd voor deze community omdat hij meer te doen heeft(denk ik), maar dat komt op hetzelfde neer...
Ik vind het nu ook inderdaad geen topic meer waar je je mening kan uiten.. Mensen gaan elkaar daar nu in tegen belachelijk zitten maken.. Ik vind een slotje daarom dan ook wel terecht als dit zo door gaat. En ben het nog altijd 100% eens met de TS hoor..
We moeten geen uitleg eisen, maar vragen.
ja de discussie loopt teneinde, jammer, de discussie verliep naar mijn mening prima!
Case closed. Anyone in for a pizza?
Misschien dat je dan ook nog een beetje de discussie weer krijgt, want k denk dat de helft niet weet wat er op pagina 3 t/m 9 staat
@gamer,
Waar en wanneer,, k heb best zin in een pizza, is toch zeker vorrig jaar dat k voor t laatst een pizza had
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicoow Unknown
nico schreef op 05.01.2009 21:22:
@gamer,
Waar en wanneer,, k heb best zin in een pizza, is toch zeker vorrig jaar dat k voor t laatst een pizza had
Moet je toch echt wel effe naar Limburg komen (Venlo) :). Kijk uit want het is spekglad hier zo + er ligt 15 centimeter sneeuw :D.
PHP Newbie schreef op 05.01.2009 18:58:
Voel je je aangesproken? :P ;)Noem ze dan newbie
Dennis Mertens schreef op 06.01.2009 09:25:
PHP Newbie schreef op 05.01.2009 18:58:
Voel je je aangesproken? :P ;)Noem ze dan newbie
En offtopic te gaan.. Zo verziek je ook het forum.. Een beetje is natuurlijk niet erg maar dit is al de zoveelste reatie die offtopic is.. Ga dan naar de koffiehoek en open daar een topic over deze zeik community..
En discussiëren is er al helemaal niet bij, helaas.
Maar ik ben het ook eens met de TS.
Gisteren was Bas er even, en nu weer zie ik, maar zie geen reactie.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dennis Mertens
En een persoonlijke aanval is ook niet goed voor de sfeer, zoals mebus al zei.
En ik denk dat Bas ook wel gelijk heeft dat hij niet reageert hier, want het is een behoorlijk chaotische topic.
Ook snap ik de reacties van de mensen die zeggen dat ze het dom vinden dat Bas niks van zich laat horen, aangezien de nieuwe site al een jaar te laat is...
Agja, hij zal vast wel wat beters te doen hebben, maar geef het stokje dan over, genoeg vrijwilligers hier.
But i cant stand the sight of crying toysoldiers...