Zeik-community
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 14 15 16
Jullie krijgen nog eventjes om de discussie af te ronden, straks gaat dit topic dicht :)
Idd, 16 pagina's gezeur is meer dan genoeg :P
Dit bedoel ik dus al, hè. Zeik-community. Je kunt nu aan mij het zeik-label hangen, maar ik vond de woorden van Jan Volker erg ongepast en erg arrogant/egoïstisch. En dat is nog zacht uitgedrukt. Het slaat toch nergens op dat je zoiets gaat roepen? Denk de volgende keer eerst nog een keer na vóórdat je het plaatst, in plaats van het daarna te editten.
@Leon: tsja, als iemand zoiets gaat roepen kan ik daar heel fel om worden. Heb dan nog het lef zoiets te laten staan als je dan het lef had het te plaatsen. EN men moet daarna zeker niet gaan roepen dat het nooit gezegd is.
Edit: @Erik: ik vind juist dat dit topic open moet blijven. We willen toch een betere community? Geef iedereen dan de kans zijn aanmerkingen aan de huidige community te uiten. Kunnen we samen tot een oplossing komen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo
Mijn tekst was nog niet kompleet en ik drukte per ongeluk op plaats bericht.
Ik snap niet waarom jij een quote maakt van mijn tekst en mij probeert af te kraken. Wat wil je bereiken beste vriend?
Nu we het er toch over hebben en Jezpur mijn tekst toch al gequoteerd heeft wil ik daar even verder op in gaan.
Als de leden willen dat ze op een normale wijze worden geholpen dienen zei ook netjes over te komen. Wat vaak gebeurd is van "nu moeten jullie naar mij luisteren, mij helpen en de rest interesseert mij niet". Zo werkt het helaas niet.
Als je wilt dat mensen je hier op vriendelijke wijze te woord staan, moet je ook netjes blijven. Ik ben zelf een beginnende PHP`er, ik probeer met mijn kennis mensen te helpen. En ja, ik heb ook wel hulp nodig, als ik dat heb probeer ik zo netjes mogelijk om ondersteuning te vragen.
Niemand is verplicht om iemand te helpen, daarom vind ik het altijd netjes om die persoon te bedanken. Als jij met een vaag verhaal komt, brutaal vragen stelt, en vervolgens zonder te bedanken weg gaat, heb ik ook geen zin om je de volgende keer te woord te staan.
Quote:
Ik begrijp dat je dit topic open wilt houden met deze achterliggende gedachte. Maar aan de andere kant, wat verwacht je dat er gebeurt? ik loop hier lang genoeg rond om te kunnen zeggen dat er weinig zal veranderen...Edit: @Erik: ik vind juist dat dit topic open moet blijven. We willen toch een betere community? Geef iedereen dan de kans zijn aanmerkingen aan de huidige community te uiten. Kunnen we samen tot een oplossing komen.
Jan Volker schreef op 28.04.2009 10:13:
...
Ik ben zelf een beginnende PHP`er, ik probeer met mijn kennis mensen te helpen.
...
Ik ben zelf een beginnende PHP`er, ik probeer met mijn kennis mensen te helpen.
...
Zoals hier dus ongeveer? http://phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=63679&lasttopic=1
Edit: voor hij zijn bericht gaat gaan lopen editten, hij kopieerde gewoon de google ads die bij het bericht stonden en plaatste dit als reacte. Dit vind ik niet kunnen en zeker niet "met mijn kennis mensen helpen".
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Hipska BE
Ik wilde dat even kenbaar maken, omdat we het toch over mensen hadden die de community verpesten. Als iemand zoiets gaat doen vind ik dat verpesten van de community. Maar goed, ik heb het dus blijkbaar fout opgevat, en jij had beter iets anders kunnen doen in plaats van het te verwijderen.
Edit: @Hipska: ik had dus toch gelijk. Dankje :-). Onze Jan Volker hier heeft niet altijd goede bedoelingen....
@Erik: Daar heb je wel gelijk in. Toch lijkt het me iets vredelievender als het topic openblijft zodat - stel dat iemand dat nog nodig vind - iemand zijn zegje kan doen. Mensen die later, terwijl ze nooit deel hebben genomen aan dit topic, dit topic lezen en dan zien dat het topic gesloten is, kúnnen het opvatten alszijnde dat PHPHulp het onderwerp probeert neer te sneren - als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar goed, het is jullie keuze..
EDIT: Klopt, ik had het later kunnen editten, maar dat heb ik niet gedaan. En gezien mensen er zelf voor kiezen om iets te editten of niet, of om een artikel te plaatsen of niet, heb ik dat niet gedaan. Waarom maken jullie er zo een groot probleem van?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Volker
Edit:
1. http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=63512&lasttopic=1
2. http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=63551&lasttopic=1
3. http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=63679&lasttopic=1
4. http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=10&id=63583&lasttopic=1
5. http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=63585&lasttopic=1
Wat een hulp! :-)
Ik denk nu dat jij een beetje begint te zeiken. Als het een "zeik community" is komt het door gasten zoals jullie.
Wat je probeert te bereiken
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Volker
Ik denk dat jij ook niet vrolijk zal worden als er op jouw probleem alleen een stel links worden gepost waar je niks aan hebt?
Overigens zaten er 1 of 2 topics tussen waar je wel probeert te helpen. Veel verder dan "post wat meer code" kwam 't dan ook niet.
Ik heb ook wel eens mensen een beetje afgezeken, maar mijn intentie is toch echt wel het helpen van zoveel mogelijk mensen.
Jezpur schreef op 28.04.2009 10:49:
Als ik al 5 topics vind waarin jouw hulp nergens op slaat, heb ik al geen zin meer om verder te zoeken. 't Is misschien overdreven, maar ik denk dat je dan niet veel verder komt dan gekopieerde links die noch relevant noch nuttig zijn.
Ik denk dat jij ook niet vrolijk zal worden als er op jouw probleem alleen een stel links worden gepost waar je niks aan hebt?
Overigens zaten er 1 of 2 topics tussen waar je wel probeert te helpen. Veel verder dan "post wat meer code" kwam 't dan ook niet.
Je hebt alles al doorgezocht, dus dat "geen zin" verhaal van jou slaat ook nergens op.
Ik heb ook links gekregen, ga maar kijken bij mijn topic`s. Ik had geen andere bedoelingen dan als de gebruiker die mij die links gaf.
Nu moet ik toch echt even inspringen!
Jan!
Dat zijn toch geen reacties! Ads kopieren, wat niet eens te MAKEn heeft met het gevraagde!
Neem deze:
De vraag:
Jou antwoord
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2
3
4
5
6
7
8
9
10
De volgende links passen bij dit bericht (gesponserde koppelingen):
ICT-ers:
Een mens is mr dan competenties! Zoek jij een baan die bij jou past?
www.soulutionrecruiting.nl
Vacatures ict
Brunel ICT heeft altijd de juiste baan voor jou.
www.brunel.nl/ict
ICT-ers:
Een mens is mr dan competenties! Zoek jij een baan die bij jou past?
www.soulutionrecruiting.nl
Vacatures ict
Brunel ICT heeft altijd de juiste baan voor jou.
www.brunel.nl/ict
Wtf man, als je je eigen post had door gelezen had je kunnen weten dat het om werk-advertenties gaat...
Dat heeft toch 0.0 % met het gevraagde te maken!
echt serieus.... en vul je geboorte datum in op je profiel, ik ben wel benieuwd hoe oud je bent...
Ik ben hier al 3,5 jaar lid, en kom hier wel al 4 jaar, maar jij slaat werkelijk alles....
Jan Volker schreef op 28.04.2009 10:53:
Je hebt alles al doorgezocht, dus dat "geen zin" verhaal van jou slaat ook nergens op.
Ik heb ook links gekregen, ga maar kijken bij mijn topic`s. Ik had geen andere bedoelingen dan als de gebruiker die mij die links gaf.
Jezpur schreef op 28.04.2009 10:49:
(...)
Als geen zin nergens op slaat, dan heb je dus maar in 7 topics gereageerd waarvan 5 met onnodige links en 2 met 'hulp' die niet verder kwam dan "post wat meer code"? Beetje dom om dit nu te zeggen...
Waarschijnlijk hielden die links dan ook wat meer in dan iets over ICT wat niks met het topic te maken had.
---
@Robert: Tsja. Met Jans reactie - die hij weghaalde - luidde hij wel een goed voorbeeld in wat velen hier doen. Dus zo offtopic is het nu ook weer niet. Overigens zeik ik Jan Volker niet af, ik wijs hem z'n plaats. Zulke opmerkingen plaatsen hoort niet, dan spoor je ergens niet.
ok, dit was dus het einde :)