Zeik-community
Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 14 15 16 volgende »
Idd die meldingen in het admin forum zouden beter 1 topic per script/tutorial geweest zijn, dan ging het nog wel interessant geworden zijn.
Wat mij ook handig lijkt is dat er bij het forum een categorie komt waarin mensen scripts kunnen laten testen. Wat vinden jullie?
GaMer13 schreef op 03.01.2009 15:34:
Klopt...
* knip *
Naamsverandering dan maar? Nee, ik vind dit een beetje te drastisch om dit te zeggen.
Quote:
Dit gaat waarschijnlijk zeer binnenkort verwijderd worden, maar toch;
Klopt...
* knip *
Naamsverandering dan maar? Nee, ik vind dit een beetje te drastisch om dit te zeggen.
Dan zijn er altijd weer van die leuke mensen die meteen one-liners terug geven! Dat maakt de 'community' ook weer goed, t is geen ruzie. En die laatste is totaal niet grappig. (als ie zo is bedoelt)
Eddy Erkelens schreef op 03.01.2009 15:40:
we zijn allemaal volwassen (18+) toch? Op een enkeling na dan.
klopt
GaMer13 schreef op 03.01.2009 15:40:
PHPHulp zit een beetje zak-in-as, want er is niks vernieuwds doorgevoerd sinds de laatste paar jaren. Daarom is het een beetje 'saai'.
Nog één die er met mij achter komt, ik kom al een maand ofzo niet mee zo veel op PHP Hulp als ik vroeger deed, het is idd alleen maar (af)gezeik, afkraken, bumpen, irriteren, ruzie, beginners vragen, etc..
GaMer13 schreef op 03.01.2009 15:46:
En daar kan ik mee inkomen met de senior leden, als het gaat om de zelfredzaamheid van bepaalde beginnende leden. Ze beginnen aan project X en stuiten op een probleem. Het eerste wat in ze op komt is 'FORUM, FORUM' in plaats van 'GOOGLE, GOOGLE' en dan krijg je het 'justfuckinggoogleit.com' gezeur.
Als ik denk FORUM FORUM, dan heb ik al gedacht GOOGLE GOOGLE, maar dan kan het zijn dat ik niet weet waar ik op moet googlen, dan vraag ik daar specefiek naar, dus dan vraag ik de naam of waar ik op moet googlen.
Blanche schreef op 03.01.2009 16:20:
ToySoldier schreef op 03.01.2009 16:02:
Nee klopt, zie vooral de reacties bij bijvoorbeeld dit script.En zelfs bij goede scripts doen ze niet eens positief in de vorm van "Hey, goed gedaan".
Oneliner...
Blanche schreef op 03.01.2009 16:20:
ToySoldier schreef op 03.01.2009 16:02:
Als je zo ontevreden bent met de gang van zaken hier op phphulp, wat doe je hier dan nog? Wordt actief binnen een andere community of begin je eigen. Dat was mijn eerste reactie bij het lezen van dit topic.
E
PHP Hulp is de meest bezochte/gebruikte PHP community in het nederlands.. '-.-
Als er een design review geplaatst word, dan zeg ik als ik het slecht vind, maar als het echt mooi is, dan zeg ik dat ook echt, ga maar kijken!
En Blanche, een community, een gemeenschap, is een gemeenschap omdat de mensen elkaar iets interesseren, niet geen hol kan schelen zoals hier. Lol..
Tot zo ver mijn reactie, ik denk dat het toch niet veranderd :)
Edit: kerst is al lang voor bij dus waarom nog die kut lelijke kerst logo?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
Of maak een forum genaamd "zandbak" of zoiets, voor degene die nog niet zo goed zijn in php en vervolgens dus niet de grond in worden geboord.
Tommy schreef op 03.01.2009 17:29:
En dan zal er neem ik aan een normaal antwoord op gegeven worden. Het zijn dan ook niet de gevallen waarin eerst duidelijk zelf initiatief genomen is, nee het zijn juist de gevallen waarin duidelijk blijkt dat dat niet het geval is. Dus de personen die niet de moeite genomen hebben om zelf eerst e.e.a. uit te zoeken.Als ik denk FORUM FORUM, dan heb ik al gedacht GOOGLE GOOGLE, maar dan kan het zijn dat ik niet weet waar ik op moet googlen, dan vraag ik daar specefiek naar, dus dan vraag ik de naam of waar ik op moet googlen.
Ik ben het niet altijd eens met hoe er soms op zo'n vraag gereageerd wordt, dat zou in sommige gevallen een stuk vriendelijker kunnen.
Quote:
En wat bedoel je daarmee? Het ontkracht lijkt mij duidelijk de stelling die daaraan vooraf ging. Oneliner of niet, het is in elk geval op zijn plaats...Oneliner...
Ligt het aan mij of lopen dit soort topic meestal bijna uit tot ruzie?
Als het goed is zitten hier trouwens allemaal mensen die zich interesseren in PHP en k denk dat er maar heel weinig zijn die PHP geen hol kan schelen, zoals jij suggereert, (no offence)
EDIT:
@loran
Het is maar net wat je onder ruzie verstaat,
Ik zie het meer als een discussie waarin sommige deelnemers nooit echt hebben leren discussiëren, waardoor er zo af en toe dus hele onzinnige en stomme antwoorden naar boven komen drijven, en je hebt natuurlijk altijd nog de mensen die gaan zondigen (of iets in die richting) om toch hun gelijk te krijgen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicoow Unknown
Loran schreef op 03.01.2009 17:42:
Discussie != ruzie. Ligt het aan mij of lopen dit soort topic meestal bijna uit tot ruzie?
Je kunt het niet met elkaar eens zijn en toch op een normale manier met elkaar omgaan. Ik zie hier geen gescheld of aanvallen op een persoon, dus van ruzie is hier imo geen sprake...
Gezellig, lijkt mijn 1e kerst dag wel... Ook zo gezellig.
EDIT
Nee nu nog niet nee...
EDIT 2
Voor alle leden die het hier niet meer aan vinden ga dan weg.
Stuur een mail via het contact formulier of een Admin je uit de database wilt verwijderen.
(weet niet of mods dit ook kunnen?)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
Nu wil ik ook nog wel een discussie beginnen over je zo begint 2009 gebeuren, maar dat zal ik maar niet doen om het nog on-topic te houden
no offence!!!
Loran schreef op 03.01.2009 17:48:
Loran, als je niets nuttigs toe te voegen hebt, reageer dan alsjeblieft niet.En zo begint 2009 op PHPHULP.
Juist dit soort reacties vormen voor veel mensen een ergernis en dat komt de sfeer in een topic (en daardoor community) niet ten goede...
nico schreef op 03.01.2009 17:51:
En dat zijn dan net de reacties waar niemand iets aan heeft.
Nu wil ik ook nog wel een discussie beginnen over je zo begint 2009 gebeuren, maar dat zal ik maar niet doen om het nog on-topic te houden
no offence!!!
no offence!!!
Klopt, die dingen van Loran van zo begint 2009 voegen niets toe. Er was weer eens een pionier die het probeerde op PHP Hulp te verbeteren, tevergeefd, dat had ik op voorhand kunnen zeggen. Loran dan moet je dus niet dit soort totaal-onnuttige-bijzaken gaan melden..
Je hebt helemaal gelijk, er worden veel te veel reacties geplaatst waar niemand wat aan heeft. Naar mijn gevoel doen sommige gebruikers dit alleen om hun berichten (posts) op te krikken.
En zoals Blanche al zei: Discussie != ruzie. Iedereen heeft goede punten aangegeven op verschillende gebieden.
De gebruikers van PHPhulp zijn al verschillende keren nieuwe features en een nieuw ontwerp beloofd waardoor deze (denk ik) afhaken. Door deze afhakers daalt het niveau en worden er steeds meer zinloze/respectloze reacties geplaatst. Mede hierdoor heeft Arjan (denk ik) geen motivatie meer om deze site verder te runnen.
Jeroen
Jeroen schreef op 03.01.2009 18:02:
Arjan is niet degene die deze site runt. Dat is Bas Kreleger.De gebruikers van PHPhulp zijn al verschillende keren nieuwe features en een nieuw ontwerp beloofd waardoor deze (denk ik) afhaken. Door deze afhakers daalt het niveau en worden er steeds meer zinloze/respectloze reacties geplaatst. Mede hierdoor heeft Arjan (denk ik) geen motivatie meer om deze site verder te runnen.
Jeroen
Jeroen
Overigens zie ik Bas ook weinig tot nooit meer op PHPhulp.
Jeroen
Ik snap het wel dat Bas het druk heeft met zijn school en ik geef hem ook 100% gelijk dat hij school laat voorgaan. Maar dan snap ik dus weer niet waarom hij het design niet uitbesteed. Gebruik FreelanceHulp.nl ervoor of iets dergelijks?
Er zijn best nog wel Senior PHP'ers hier die PHPHulp.nl kunnen vernieuwen.
Nog over de opruiming: Hij is geweest, dus dat is al goed. Dan snap ik ook dat het topic is gesloten door Bas ^^.
Is er een opruimactie geweest? Hoe weet je dat?
Midas schreef op 03.01.2009 18:19:
Is er een opruimactie geweest? Hoe weet je dat?
Dat zei Robert in zijn laatste post..
Probeer dit topic nou voor deze ene keer a.u.b. on topic te houden,
(het ging net zo goed (tot een half uur geleden))
Ontopic: In de FAQ staat dit (letterlijk):
Quote:
Wat voor regels gelden hier?
Er zijn op het moment nog geen regels gemaakt omdat wij dit tot nu toe niet nodig vinden. Iedereen die deze website bezoekt gedraagd zich goed. Ga zo door.
Er zijn op het moment nog geen regels gemaakt omdat wij dit tot nu toe niet nodig vinden. Iedereen die deze website bezoekt gedraagd zich goed. Ga zo door.
Is het dan niet een idee om nu wél regels op te stellen?