Zeik-community
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 ... 14 15 16 volgende »
SanThe schreef op 03.01.2009 20:02:
Mooi stukje Robert.
Verder zou, wat mij betreft, de koffiehoek weer in de lijst mogen. Daar kunnen/willen sommigen nog wel eens even afkoelen onder het genot van een vaag gesprek. Volgens mij gaf dat voorheen best wel gezelligheid (sfeer).
Inderdaad een mooi stukje. Wat je hier zegt, SanThe, ben ik het ook wel mee eens. Irc komen veel mensen niet aan toe en dan kan je dmv de koffiehoek toch even lekker kletsen. Nu zie je vaak dat er 2 of 3 reacties komen bij een topic dat best leuk kan zijn.Robert_Deiman schreef op 03.01.2009 19:55:
..........
"Een betere community begint bij jezelf!!"
"Een betere community begint bij jezelf!!"
Mooi stukje Robert.
Verder zou, wat mij betreft, de koffiehoek weer in de lijst mogen. Daar kunnen/willen sommigen nog wel eens even afkoelen onder het genot van een vaag gesprek. Volgens mij gaf dat voorheen best wel gezelligheid (sfeer).
Het probleem dat de tracker vol staat met koffiehoek topics kan voorkomen worden door het maximum aantal koffietopics op 3 ofzo te zetten.
Edit: Wel jammer dat verklaringen van Robert moeten komen in plaats van degene die toch deze site onderhoudt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Midas
( Ik weet niet of deze reactie nut heeft, zoals vele van mij, geef ik ook toe :P )
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
Robert_Deiman schreef op 03.01.2009 19:55:
Jullie kunnen prima meehelpen om het alvast in elk geval weer gezellig te maken. Het begint met een goede sfeer, die nodigt ook meer uit om hier een probleem te posten, maar net zo goed om iemand te helpen.
Maar er zijn mensen die dat nou eenmaal niet kunnen. Hun mening/manier van werken is heilig voor hun en zij zijn niet in staat zich te veranderen. Dat heb ik nu al vaker gemerkt, hoe vaak ik daar ook opmerkingen over maak.
Nja, ik zit zelf ook nog op school en heb twee jaar geleden in 3 tot 6 maanden een gloednieuwe website (inhoudelijk: voor én achter de schermen) gebouwd. Ook na school, ook in de weekenden, ook in de avonden; en die werden dan niet eens zo laat. Inmiddels zijn wij, met PHPHulp, alweer 1 tot 2 jaar verder, dat toont niet van veel inzet. Zonde, want PHPHulp kan zo mooi zijn als het er een beetje moderner uit zou zien dan dat het nu doet...
Je hebt gelijk, maar de communicatie van Bas naar de gebruikers toe verbetert niet door het feit dat hij 's avonds wel eens online is.
Of post jij wel altijd als je online bent? :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Midas
Robert Deimann is tot nu toe altijd degene geweest die voor Bas in het vuur is gesprongen. Ook bij voorgaande discussies kwamen de eerste reacties van Robert. Deze nam dan contact op met Bas om vervolgens weer een antwoord van Robert te lezen in het topic. Vreemde situatie ook, Bas was druk met zijn internet bankieren denk ik.
Verder is dit forum van en voor jullie. Dus maak het interessant en waardevol voor elkaar. Zeiken doe je op de plee zeg ik altijd. Hou het hier gezellig en heb respect, ook voor de nieuwelingen die in het begin misschien onzinnige dingen vragen omdat ze nog moeten wennen. Hou elkaar heel en hou het forum heel. Het is tenslotte voor jullie.
Wanneer je zorgt dat je deze berichten tracker zelf kan samenstellen heb je precies de inhoud die je als gebruiker wil. Het hoeft natuurlijk niet altijd over php of aanverwanten te gaan. Ideeën voor 't weekend, plannen of andere dingen moeten best eens kunnen.
Verder gewoon de nieuwe updates los laten, de plannen en keuzes van Bas accepteren en lekker gezellig door phphulpen!
edit:
Komt Klaasjan net met een idee voor een nieuwe community... Mooi is dat :D
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Crispijn -
Ik ben blij dat je het zelf zegt want je hebt het wel over dat WIJ de sfeer goed moeten houden maar kijk zelf eens in de spiegel, zelf kun je ook nog wel eens iemand behoorlijk bod afkraken. Admins/mods zijn echt niet heilig hoor..
Eigenlijk heb ik super veel respect voor Bas.
@Crispijn
Er zijn leden die al een tijdje bezig zijn met een soort gelijk site als deze.
@Loran: Nou, waarom is die site nog niet klaar dan ;-)
Loran schreef op 03.01.2009 20:23:
@Crispijn
Oh, verklaar je nader?
En een ding vertel ik wel tot nu toe weet ik het van 4.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
Jezpur schreef op 03.01.2009 20:25:
Oh, verklaar je nader?
Loran schreef op 03.01.2009 20:23:
@Crispijn
Oh, verklaar je nader?
Ik kan het precies begrijpen, als er niets gebeurd gaan mensen zelf wat doet dus zelf een site maken, ik vind dit echter niet zielig ofzo voor Bas want dat heeft hij aan zichzelf te danken!!
Yorick: je wil dat iedereen zo veel respect naar elkaar uitdraagt maar veel respect voor keuzes van Bas toon je zo niet. Ik kan me voorstellen dat je geen tijd hebt voor grote applicaties wanneer je aan het afstuderen bent... En geloof me, ik weet waar ik het over heb.
Ik ken ook een aantal (ex-)leden die bezig zijn met een alternatieve phphulp. Maar ook hier gaat alles zeer geheim.
1. Voeg ik iets toe?
2. Op welke toon voeg ik dit toe?
3. Zijn er misschien meerdere wegen naar Rome, waardoor niet alleen mijn werkwijze de juiste is?
4. Al ben ik ervan overtuigd dat mijn werkwijze de enige juist is, is het misschien voor het kennisniveau / de ervaring van de TS een compleet nieuwe werkwijze?
En na het posten je post gewoon eens na te lezen?
Internet is heel leuk, maar heeft als nadeel dat veel communicatie verkeerd begrepen wordt of hard overkomt. Hou dat gewoon in je achterhoofd, en probeer met begrip voor elkaar (en voor Bas :p ) hier op het forum rond te hangen... Dan zijn bugjes misschien irritant, maar dat overleef je ook wel weer...
Inderdaad, er kunnen wel mensen bezig zijn met een nieuwe site, maar aan een 2e phphulp heeft niemand iets. Wil je dus bezoekers, zorg er dan voor dat het verdomd goed opgezet is. Anders is er geen meerwaarde tov PHPhulp.
Crispijn schreef op 03.01.2009 20:33:
Yorick: je wil dat iedereen zo veel respect naar elkaar uitdraagt maar veel respect voor keuzes van Bas toon je zo niet. Ik kan me voorstellen dat je geen tijd hebt voor grote applicaties wanneer je aan het afstuderen bent... En geloof me, ik weet waar ik het over heb.
Daar ben ik het mee eens maar uit deze topic moet wel blijken dat bas zich niet echt heel sociaal opstelt tegenover het forum, dan ga ik ook niet heiliger dan de paus doen en ook niet voor hem in het vuur springen. Voor de rest ben ik best wel positief tegen de rest maar ja de goeden moeten onder de kwaden leiden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door yorick17
yorick17 schreef op 03.01.2009 20:37:
Daar ben ik het mee eens maar uit deze topic moet wel blijken dat bas zich niet echt heel sociaal opstelt tegenover het forum, dan ga ik ook niet heiliger dan de paus doen en ook niet voor hem in het vuur springen. Voor de rest ben ik best wel positief tegen de rest maar ja de goeden moeten onder de kwaden leiden.
Crispijn schreef op 03.01.2009 20:33:
Je loopt hier anders wel heilige Antonius uit te hangen. Tegen modjes loop je te verkondigen dat je achter Bas staat, maar als er over een alternatieve versie van PHPHulp gesproken wordt verklaar je Bas voor gek.
Wat wil je nou?
@Geheimhouders van het Alternatief:
Het klinkt goed, maar kan het PHPHulps niveau ooit halen? Zoveel bezoekers, zoveel googlehits, zoveel topics, zoveel ervaring...