Zend Framework programmeur die pdf bestanden kan maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Crispijn -

Crispijn -

25/09/2011 14:01:01
Quote Anchor link
Hallo allemaal!

Ik ben bezig met een opdracht waar ik boekingen moet kunnen bevestigen per email. Hierin wordt dan een contract in pdf formaat opgestuurd naar de persoon die de boeking heeft geplaatst. Omwille van de tijd zoek ik iemand die met het Zend Framework pdfjes kan genereren met diverse lopende (standaard teksten), variabelen, afbeeldingen etc.

Het gaat om 1/2 pagina's die netjes opgemaakt moeten worden met een header/footer waar een afbeelding in gezet wordt. Je krijgt van mij een voorbeeld pdf dat nagemaakt moet worden en een voorbeeld van het array dat ik gebruik om de pdf te vullen.

Heb je hier interesse in? Stuur me een email met daarbij het bedrag waar je het voor wil doen. Als je nog extra vragen hebt dan kan je die hier stellen, of ook per email.

Groeten Crispijn

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 22:02:59

Crispijn -

Crispijn -

27/09/2011 18:47:47
Quote Anchor link
Niemand die hier interesse in heeft of meer informatie wil?

Groeten Crispijn

Crispijn -

Crispijn -

07/10/2011 14:47:38
Quote Anchor link
Opgelost...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.