Zend website
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »
Gewijzigd op 03/02/2015 11:40:21 door - Ariën -
*beheerder
Dan blijf ik eerst nog wel even benieuwd wat een nieuwe en verse zegt. Deze kan niet zomaar leeg zijn, of er is iets heel vreemds aan de hand.
Gewijzigd op 03/02/2015 11:43:08 door - Ariën -
Ik controleer het even.
Prima. Anders maak je een nieuw bestand aan wat je info.php noemt bijv.
- Aar - op 03/02/2015 11:27:00:
Nogmaals, wat zie je precies? Vreemde tekens? Daar hoorde ik wat over.
En kan je een bestand aanmaken, en vertellen wat er in het 3e en grijze blokje staat vermeld, en welke versie je hebt?
En kan je een bestand aanmaken, en vertellen wat er in het 3e en grijze blokje staat vermeld, en welke versie je hebt?
Didier Van Canneyt op 03/02/2015 11:31:23:
Ik wil gerust mijn directadmin geven in PB, ik weet echt niet hoe dat moet.
Of als iemand mij dat kan uitleggen in gewone taal? :-)
Of als iemand mij dat kan uitleggen in gewone taal? :-)
- Aar - op 03/02/2015 11:32:43:
Maar kan je eerst vertellen wat een verse phpinfo(); nou precies zegt in je browser?
Didier Van Canneyt op 03/02/2015 11:34:12:
die code phpinfo.php staat er...
De site is nog volledig (via ftp te zien, zoals afbeelding)
De site is nog volledig (via ftp te zien, zoals afbeelding)
- Aar - op 03/02/2015 11:35:39:
Kan je een bestand aanmaken op je webhosting die je info.php noemt. Daarin zet je vervolgens:
Didier Van Canneyt op 03/02/2015 11:38:44:
http://www.dvcgraphics.com/print/phpinfo.php is niets te zien.
Niettegenstaande staat die wel in de map /public_html/print/
Niettegenstaande staat die wel in de map /public_html/print/
- Aar - op 03/02/2015 11:42:38:
Dan blijf ik eerst nog wel even benieuwd wat een nieuwe en verse zegt. Deze kan niet zomaar leeg zijn, of er is iets heel vreemds aan de hand.
Didier Van Canneyt op 03/02/2015 11:43:04:
Wacht hé... want die stond daar al denk ik.
Ik controleer het even.
Ik controleer het even.
- Aar - op 03/02/2015 11:44:00:
Prima. Anders maak je een nieuw bestand aan wat je info.php noemt bijv.
ik kan de host niet bereiken...
't is toch ook altijd iets.
http://www.dvcgraphics.com/site/ gewoon door.
Wél een 404 pagina, maar dat wisten we al.
Wat heb je precies gedaan? Verder komt de request naar Wél een 404 pagina, maar dat wisten we al.
Mijn eerste opmerking, goedkoop = duurkoop.
Nu klopt dat niet helemaal omdat meneer 3500 euro heeft betaald. Maar software laten maken in het buitenland vindt ik persoonlijk een no-go.
Het mogelijke probleem is dat de extensie niet ingeladen is en zal dus moeten worden geinstalleerd op de server.
Daarna is het de vraag of deze werkt.
Beste meneer,
Ik kan je helpen om de website wellicht draaiend te krijgen op een virtuele server met de PHP versie die benodigd is voor uw website waar de Zend encoder op kan draaien.
Nu is alleen de vraag, hoe krijgen we het draaiend op uw server.
PM me voor wat meer info over mij zodat we wellicht uw zaak kunnen redden.
Hoelang het duurt? Geen idee? Wat de kosten zijn? I duno? Ik denk meer aan wat u nog kwijt kan en of het uiteindelijk gered is.
In ieder geval een mooi aanbod, Rickert.
Let er wel op dat Zend Guard Guard loader, zoals dat heet, niet goed overweg kan met de nieuwste PHP-versies. Altijd een waar drama te noemen.
Zo hoop ik sneller op de juiste versie te komen waardoor de website goed moet werken. Mocht meneer dan een VPS hebben zonder enige config zou ik de Ansible ook op die bepaalde server kunnen draaien zodat hij dezelfde config heeft en dus de website weer werkt.
Het is en blijft een theorie, maarja.. hij heeft nu ook helemaal niets.
In feite kan dat ook in enkele minuten nagekeken worden, en eventueel geinstalleerd worden.
De vraag is, wat is de snelste oplossing?
Mits hij goedkeuring geeft en akkoord gaat dat ik hem kan helpen
staat er in hoor.
Begrijp het niet.
Begrijp het niet.
http://www.JOUWDOMEIN.nl/phpinfo.php
Je zou dan een lap met informatie over PHP moeten zien.
En wat zie je dan als je het opent via je browser, zoals: Je zou dan een lap met informatie over PHP moeten zien.
Rickert Bombaklats op 03/02/2015 12:32:13:
Oke, stop hold up, meneer weet niet meer hoe of wat heb ik het idee.
Het is ok, ik heb het weer opgelost, ik dacht dat het aan de doorverwijzingen lag.
Nu klopt dat niet helemaal omdat meneer 3500 euro heeft betaald. Maar software laten maken in het buitenland vindt ik persoonlijk een no-go.
Ik heb nooit gezegd laten maken, ik zei dat ik zoveel heb betaald...
Het is een speciale site waar mensen een winkel kunnen openhouden, speciaal voor drukkerijen
Het mogelijke probleem is dat de extensie niet ingeladen is en zal dus moeten worden geinstalleerd op de server.
Daarna is het de vraag of deze werkt. Als phpinfo.php niet werkt, dan weet ik het ook niet meer.
Beste meneer,
Ik kan je helpen om de website wellicht draaiend te krijgen op een virtuele server met de PHP versie die benodigd is voor uw website waar de Zend encoder op kan draaien. De naam is Didier
Ik kan ergens anders webruimte nemen... als ik kan weten hoe ik zend kan installeren via root is dat ook goed voor mij.
Maar ik moet het stap voor stap weten...
Hoelang het duurt? Geen idee? Wat de kosten zijn? I duno? Ik denk meer aan wat u nog kwijt kan en of het uiteindelijk gered is.
Het is ok, ik heb het weer opgelost, ik dacht dat het aan de doorverwijzingen lag.
Het is een speciale site waar mensen een winkel kunnen openhouden, speciaal voor drukkerijen
Daarna is het de vraag of deze werkt. Als phpinfo.php niet werkt, dan weet ik het ook niet meer.
Beste meneer,
Ik kan je helpen om de website wellicht draaiend te krijgen op een virtuele server met de PHP versie die benodigd is voor uw website waar de Zend encoder op kan draaien. De naam is Didier
Ik kan ergens anders webruimte nemen... als ik kan weten hoe ik zend kan installeren via root is dat ook goed voor mij.
Maar ik moet het stap voor stap weten...
Ik zou het liefst stap voor stap zelf willen doen.
Zo leer ikook iets bij. (als dit mogelijk is natuurlijk)
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
2
3
4
5
6
7
<?php
ini_set('display_errors',1);
error_reporting(E_ALL);
echo "Test!";
phpinfo();
echo "Test2";
?>
ini_set('display_errors',1);
error_reporting(E_ALL);
echo "Test!";
phpinfo();
echo "Test2";
?>
Wat zie je dan? Misschien dat phpinfo(); een geblokkeerde functie is?
Gewijzigd op 03/02/2015 15:11:28 door - Ariën -
Het zijn best wat stappen om te ondernemen om dit boven water te krijgen.
Ik persoonlijk houdt er niet van om via een forum berichten uit te wisselen en elke keer te moeten kijken of het is gelukt.
Vandaar mijn benadering. Misschien ben ik het probleem hierin, maar help u graag met uw probleem.
1. Zet voor de gehele server de error_reporting aan
- Dit kan in de php.ini, het ligt eraan welke OS u draait de map in dan ook verschillend
2. Nadat dit is gedaan hebben wij meer info waarom we geen phpinfo() zien en kunnen we vaststellen wat er gedaan moet worden.
3. Als we weten dat de Zend Guard niet geinstalleerd is op uw machine dan kunt u deze installeren
- http://grainier.net/installing-zend-guard-on-linux-distributions-centos-6-debian-ubuntu/
4. Nadat dit is gedaan moet de extensie in php.ini worden gezet zodat php weet dat hij deze library tot zijn beschikking heeft
5. Dan is het de vraag of uw systeem kan werken met de geinstalleerde versie van Zend Guard en PHP versie
Zelf doen is lastig en ik persoonlijk raadt het u af aangezien u niet de kennis heeft die u graag zou willen hebben.
Ik raadt u wel aan Virtueel met VirtualBox te oefenen en servers op te zetten zodat u bekend wordt met het systeem e.d.
Toevoeging op 03/02/2015 16:19:57:
Klein detail;
Quote:
Dit is uw topic post:
Quote:
Hallo, ik heb een paar jaar geleden een website laten maken die Zend protected was.
Sorry als ik u verkeerd begreep, maar ik haal hier uit dat u de website heeft laten maken in Oostenrijk voor 3500 euro
@Dider, weet je hoe je je server kan herstarten?
Doe anders een op de commandline:
En dan uiteraard op enter drukken.
Gewijzigd op 03/02/2015 16:29:17 door Bart V B