Zend website
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »
Ieder bedrijf kan brand krijgen, failliet raken, onderwater komen te staan, een bom op het dak gegooid krijgen en ga zo maar door. Belangrijk is dan ook dat je als koper goed in de gaten houdt dat je naast een werkend product ook een 'blauwdruk' krijgt van hetgeen er gekocht is. Ofwel de originele broncode waarmee je vervolgens mag doen wat je wilt en welke niet 'op slot' zit. Een harde les, hopen dat een andere koper dit leest en dit kan voorkomen.
Nu staat er:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
2
3
4
5
6
7
<?php
ini_set('display_errors',1);
error_reporting(E_ALL);
echo "Test!";
phpinfo();
echo "Test2";
?>
ini_set('display_errors',1);
error_reporting(E_ALL);
echo "Test!";
phpinfo();
echo "Test2";
?>
Ik zal de server eens herstarten.
Test! Warning: phpinfo() has been disabled for security reasons in /home/dvcgraphic/domains/dvcgraphics.com/public_html/phpinfo.php on line 5 Test2
Nou word het even wat lastig, maar weet je welk OS je draait?
Is het linux of Windows?
In het geval van Linux weet je ook welke distro?
Hij draait Apache dus ik neem aan een Linux Distro
Kon niet zien welke distro hij draait, dus dan word het wat lastig om duidelijk aan te geven waar hij wat moet veranderen..
EDIT is linux dus...
Gewijzigd op 03/02/2015 16:39:04 door Bart V B
Frank Nietbelangrijk op 03/02/2015 16:26:46:
Ieder bedrijf kan brand krijgen, failliet raken, onderwater komen te staan, een bom op het dak gegooid krijgen en ga zo maar door. Belangrijk is dan ook dat je als koper goed in de gaten houdt dat je naast een werkend product ook een 'blauwdruk' krijgt van hetgeen er gekocht is. Ofwel de originele broncode waarmee je vervolgens mag doen wat je wilt en welke niet 'op slot' zit. Een harde les, hopen dat een andere koper dit leest en dit kan voorkomen.
Ze vroegen nog eens 1000€ erbij, ik zei dat ik al genoeg betaalde.
Eerst 1000, dan nog eens 1000, dan nog eens 1000, dan nog eens 500 omdat ik 1000€ teveel vond en ze wilde de broncode geven maar moest nog eens 1000€ betalen.
Ze antwoorden niet meer op mijn mails.
Het zijn bandieten, maar dit terzijde.
Er zijn genoeg fora waar ze over die firma praten, hopelijk zijn er niet meer zoals mij.
Maar ik denk van wel.
Maar dat kan ik mis hebben. Zag eigenlijk pas na het tikken de mappen structuur, dus vandaar we naast elkaar aan het praten zijn. :)
Maar wat nu? Er moet behoorlijk wat gedaan worden wil de website weer draaien.
Ik weet niet of het een idee is, maar als de hoster backups maakt kan je vragen of ze een backup terug kunnen zetten van jou (VPS?) image. Als dat niet het geval is, dan zal het manueel moeten.
Je kan dan alles doen en proberen.
Mocht je de ideale config gevonden hebben kan je die zo instellen en aanpassen op je live server
Didier Van Canneyt op 03/02/2015 16:44:56:
Ze vroegen nog eens 1000€ erbij, ik zei dat ik al genoeg betaalde.
Eerst 1000, dan nog eens 1000, dan nog eens 1000, dan nog eens 500 omdat ik 1000€ teveel vond en ze wilde de broncode geven maar moest nog eens 1000€ betalen.
Er zijn genoeg fora waar ze over die firma praten, hopelijk zijn er niet meer zoals mij.
Maar ik denk van wel.
Maar ik denk van wel.
Heftig zeg. Hier wordt ik echt triest van. Vooral dat ze dan de broncode niet eens willen geven. Ruikt dan inderdaad echt naar tegenwerken/oplichting.
Wat heb je nodig, ftp en een database?
Didier Van Canneyt op 03/02/2015 17:13:27:
Rickert, stuur ik je alles door via pb?
Mijn benadering is een kopie maken van jou website en het werkend te krijgen op de virtuele server bij mij thuis.
Mocht dit werken kan ik kijken omhet op jou server werkend te krijgen.
Je kan me toevoegen op Skype om zo gemakkelijker contact te houden.
PM me maar
Wat is je Skype?
Rickert Bombaklats op 03/02/2015 16:33:41:
Test! Warning: phpinfo() has been disabled for security reasons in /home/dvcgraphic/domains/dvcgraphics.com/public_html/phpinfo.php on line 5 Test2
Hier wordt ik ook zo triest van....
Hoe kan je anders een site ontwikkelen terwijl je niet eens weet aan welke eisen je server voldoet. je kan de $_SERVER-array uitlezen, maar daar staat lang niet alles in.
Gewijzigd op 03/02/2015 18:37:53 door - Ariën -
maar.... dit is niet altijd het geval.
Zelf doe ik het wel op deze manier en heb ik via Git altijd een werkende Master branch die ik uitcheck in de public_html.
Dev en andere branches worden gemerged naar master om zo weer een werkende omgeving te hebben met de nieuwe feature.
Maar ik ben het wel met je eens Aar. Het is triest dat hij er nieteens bij kan.
Dan kan je toch phpinfo uit de disabled-functions halen? Een kwestie van php.ini aanpassen op admin-level in DirectAdmin.