Zend website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »

03/02/2015 19:17:20
Quote Anchor link
Ja klopt is idd eigen beheer. Mij werd altijd geleerd, live server dicht timmeren.. alles wat je niet nodig hebt moet je niet aan of open zetten.
Maar ik geef je gelijk hoor Aar, triest triest.

Ben op het moment bezig de website te rippen van de FTP en op de virtuele server klaar te stomen.

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 05:30:33

Didier Van Canneyt

Didier Van Canneyt

04/02/2015 09:41:11
Quote Anchor link
Lukt het? :-)

04/02/2015 10:55:44
Quote Anchor link
Het is gelukt, als het goed is. Er is in totaal 1,6gb aan bestanden overgebracht.
Ik ga nu de website op de virtuele server zetten en kijken wat eruit komt.

Wat ik wel voorbij zag komen zijn heeel veel .tmp bestanden

De virtuele server draait met PHP Version 5.5.21
Ik ga nu de bestanden overzetten naar de virtuele server. Ik zal een link posten als deze klaar is met transferren.

Toevoeging op 04/02/2015 13:19:40:

Bestanden staan op de server.
Server heeft wat problemen met Mysql en ik moet updaten naar versie 5.5

--

Problemen met MySQL versie zijn opgelost. Phpmyadmin draait nu op de virtuele server.
Ik loop hem met Ansible na om hem up to date te hebben en hem vanaf buitenaf benaderbaar te maken.

Work-in-progress... update volgt
Gewijzigd op 04/02/2015 13:46:27 door

Didier Van Canneyt

Didier Van Canneyt

04/02/2015 23:10:37
Quote Anchor link
okey

ben benieuwd. :-)

05/02/2015 01:22:17
Quote Anchor link
Loop tegen wat problemen aan met de database.
Ook is de virtuele server een beetje een bitch. Ik wil er php5.5 op hebben maar begint te zeuren over conflicten.
Ik ga morgen weer verder, we komen er uiteindelijk wel.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/02/2015 01:25:29
Quote Anchor link
Ik wil geen roet in het eten gooien, maar de de topicstarter had zelf toch ook toegang tot de server?
Wat houdt dan tegen om phpinfo weer beschikbaar te maken en te kijken of ZendGuard -loader correct geinstalleerd is?

Ik neem aan dat er nu een groot aantal statische HTML-pagina's worden opgehaald, gezien de originele source encrypted is?
Gewijzigd op 05/02/2015 01:25:53 door - Ariën -

05/02/2015 08:50:44
Quote Anchor link
Ik wil zelf (nog) geen wijzigingen op de server toepassen. Ik wil eerst weten of ik het opgelost krijg in de zandbak

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/02/2015 09:12:32
Quote Anchor link
Euh.... okee.
Denk alleen dat mijn idee sneller resultaat zou geven, terwijl je daarna op een rewrite van de code kan richten, bijv.

05/02/2015 10:04:35
Quote Anchor link
Ik snap je helemaal hoor Aar, alleen wil ik de server niet om zeep helpen. Dus ik kan de phpinfo wel aanzetten maar dan ben ik op een live server aan het werk en zo wrk ik liever niet.

Daarintegen snap ik je punt wel hoor.

Didier Van Canneyt

Didier Van Canneyt

06/02/2015 09:01:48
Quote Anchor link
Lukt zo een beetje Rickert?

Ik wil gerust voor deze site een andere webruimte nemen hoor.

Ivo P

Ivo P

06/02/2015 10:28:11
Quote Anchor link
maar terug naar het oorspronkelijke probleem:

meerdere mensen hadden de indruk dat dit veroorzaakt kon worden doordat zend optimizer niet geinstalleerd was en dat daarom de gecodeerde files niet uitgevoerd konden worden.

Ik meen me te herinneren dat in zo'n geval de gecodeerde files dat zelf in een zinnige foutmelding weergaven. Maar mogelijk gaat dat mis als slechts een deel van de site gecodeerd is?

Met phpinfo(); is de aanwezigheid van Zend Optimizer te controleren, maar het kan ook met

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo function_exists('zend_optimizer_version')?'Yes':'No';
?>

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

06/02/2015 11:02:30
Quote Anchor link
Je kunt toch ook even in php.ini kijken?

Code (php)
1
zend_extension=<full_path_to_ZendOptimizer.so>

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/02/2015 11:06:14
Quote Anchor link
Of kijk hiermee welke zend-extenties geladen zijn.
Code (php)
1
2
3

Didier Van Canneyt

Didier Van Canneyt

06/02/2015 11:18:50
Quote Anchor link
- Aar - op 06/02/2015 11:06:14:
Of kijk hiermee welke zend-extenties geladen zijn.
Code (php)
1
2
3

Dan staat er : Array ( [0] => the ionCube PHP Loader [1] => Zend Guard Loader )

Toevoeging op 06/02/2015 11:22:58:

Ward van der Put op 06/02/2015 11:02:30:
Je kunt toch ook even in php.ini kijken?

Code (php)
1
zend_extension=<full_path_to_ZendOptimizer.so>

in php.ini staat
Local Variables:
; tab-width: 4
; End:
zend_extension=/usr/local/lib/ioncube_loader_lin_5.3.so
zend_extension=/usr/local/lib/ZendGuardLoader.so
extension=imagick.so

06/02/2015 12:30:04
Quote Anchor link
Ik krijg de server maar niet aan de praat. Op 1 of andere manier wil het niet lukken en geeft hij elke keer meldingen dat hij een conflict heeft met een ander pakket die geinstalleerd is.

Ik kan ook via SSH op de server kijken of ik het aan de praat krijg, maar dat is dan op de live server.
En dat is waar iedereen ook op doelt hier.

Ivo P

Ivo P

06/02/2015 12:48:58
Quote Anchor link
draait er meer op de live server dan deze ene website. Want als die ene website toch al niet draait, kun je ook niet zo heel veel slopen in het probeer-proces.

06/02/2015 13:09:01
Quote Anchor link
Ja idd, daar ben ik dus bang voor of dat er mail draait of weet ik het wat.
In mijn Vagrant + Ansible server kan ik doen en slopen wat ik wil, ik provision de rotzooi en hij draait weer zoals hij was.
Maar met PHP5.5 en MySQL 5.5 gaat hij lopen zeiken dat er bepaalde dingen conflicteren en ik ben al 2 dagen bezig om het eruit te krijgen maar het lukt verdomme niet.

Ben er nu weer mee bezig

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/02/2015 13:12:30
Quote Anchor link
Rickert, wel tof dat je meehelpt en je op de nieuwe server wilt richten, maar is het niet een oplossing om te kijken naar de bestaande server? Misschien dat de site van de TS weer zo snel mogelijk in de lucht kan? Als je na enkele dagen erachter komt dat de installatie van de nieuwe server door onvoorziene omstandigheden niet lukt, komt het wel uit verspilde tijd.

Maar ik vroeg me af of er nou sprake is van vreemde tekens bij het openen van een PHP-file? Dat duidt op een foute ZendGuardLoader installatie. Zet ook de display_errors via htaccess aan. Misschien zijn er wel meldingen van de server omdat ZendGaurd Loader niet meer compatible is na een update van PHP.
Gewijzigd op 06/02/2015 13:15:49 door - Ariën -

06/02/2015 16:32:33
Quote Anchor link
Aar, het is niet een nieuwe server voor hem ofzo maar puur een zandbak om in te rommelen.
Maar krijg hem niet correct online.

Als ik de ssh inlog kan krijgen van hem dan kan ik wat dingen proberen.
Dan zal het misschien wat vlotten ipv wachten op de server die loopt te zeiken over mysqllib versies

Didier Van Canneyt

Didier Van Canneyt

07/02/2015 08:36:36
Quote Anchor link
De bedoeling was om die zend niet meer nodig te hebben.
Ik ken er niet zoveel van, maar ik hoor dat het hier teveel tijd in beslag neemt.
Wel leuk dat er mensen zijn die mij willen helpen natuurlijk.

Eens de site draait wil ik toch dat die Zend niet meer nodig is.
Want ik hou er niet van dat ze mij in bedwang houden.

P.S. mag die /cache map geleegd worden via ftp?
Wat zouden die template_c bestanden zijn?
Gewijzigd op 07/02/2015 09:43:48 door Didier Van Canneyt

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.