Zie door de bomen het bos niet meer.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

30/05/2005 17:18:00
Quote Anchor link
Ik wil graag een php site maken, alleen weet niet waar ik moet beginnen. kan iemand me tips etc geven? Hoe ik een goede start kan maken etc etc, en hoe ik het snelst kan leren. Wat de scripts doen, waar ze voor dienen etc etc.

ik zoek dus iemand die mij kan helpen met dit allemaal :)

mvg,

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 21:07:14

Willem Jan Z

Willem Jan Z

30/05/2005 18:00:00
Quote Anchor link
Koop een boek, volg tutorials... (Misschien andersom)

Jelmer -

Jelmer -

30/05/2005 19:13:00
Quote Anchor link
neem een simpel gastenboek, en ga er mee spelen, uitbreiden, aanpassen, al het andere waardoor je er mee leert omgaan.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

30/05/2005 19:50:00
Quote Anchor link
Is voor het aller eerste begin beetje lastig denk ik Jelmer...

30/05/2005 19:54:00
Quote Anchor link
Je kan gwoon ook sommige tutorials op deze site lezen, en is een makkelijk script erbij pakken. Dan snap je het vanzelf. Zo ben ik ook begonnen.

Jelmer -

Jelmer -

30/05/2005 20:44:00
Quote Anchor link
Ik ben begonnen met het verbouwen van een tipiwiki2, een maand of 9 geleden, denk ik. En kijk nu, heb twee weken geleden mijn eerste boek gekocht (superboek php5) maar ik vind zelf dat ik al aardig de basiskennis heb. Laat ik het zo zeggen: ik kan alles maken wat ik wil.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

30/05/2005 23:01:00
Quote Anchor link
Dat gevoel begin ik ook te krijgen, heb erg veel zin in volgend jaar studie Informatica, Java, misschien wat combineren volgend jaar :D

Maar ontopic:
Ik begon niet eens met echo "Hello World!";
Maar begon met PHP omdat ik nogal comentaar kreeg op mijn framesite.. Dus include gaan gebruiken... En steeds uitbreiden... Datum en tijd gebruiken, contactformulieren aanpassen en gebruiken, later pas met gastenboeken begonnen... Maar ging wel goed...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.