zoek dringend een Php-programmeur

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wildone

wildone

12/02/2005 10:44:00
Quote Anchor link
zoek ik dringend een Php-programmeur.
Wensenpakket: open-mind en creatief denker, bedreven in Php\Mysql, bekend met Paypal betalingen, Unix, domeinbeheer, etc.
Gewijzigd op 14/02/2005 09:52:00 door Wildone

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 01:52:05

B a s
Beheerder

B a s

12/02/2005 10:55:00
Quote Anchor link
wat tips voor je website, ik vind het er een beetje sober uitzien allemaal :/ ik denk dat je met een beter lettertype moet komen en met een leukere en uitdagendere vormgeving.. :)

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

12/02/2005 11:04:00
Quote Anchor link
wildone:
Je kunt aandeelhouder v.d. site worden als je voldoende spirit toont.
Ik vind de beloning een beetje vaag omschreven... Als iemand het doet, bouwt je site uit tot hoe je het wilt.. en dan? Zeg je dan: "Je hebt niet genoeg spirit getoond. Tot ziens!"

Elwin

Wildone

wildone

12/02/2005 11:37:00
Quote Anchor link
Bas, kritiek is altijd welkom. Wees alleen ook kritisch op jezelf en geef kritiek MET aanwijzingen hoe het wel te doen. Zeggen dat iets niet goed is is erg kort door de bocht. Kom met ideeen. Btw de webdesigner heeft een en ander in ontwikkeling, maar je mag altijd met ideeen komen. Wat je nl. op dit moment ziet is de testversie.

Alfred -

Alfred -

12/02/2005 12:15:00
Quote Anchor link
Ff een reactie; Bas GAF aanwijzingen, lees eerst z'n post ipv direct uit je kram te schieten... Misschien niet zo positief, maar als samenwerken met jou ook zo leuk is...

Ow en btw, 'k ben niet geinteresseerd..

Arend a

Arend a

12/02/2005 15:06:00
Quote Anchor link
Dat je een gratis programmeur wilt betekend niet dat je ook gratis uberbassieconsultancy kan krijgen?

Bas geeft kritiek, en kritiek betekend niet dat je gelijk een masterplan hebt voor hoe het wel moet. Daar zijn namelijk verschillende oplossingen voor - en daar mag jij over nadenken. Als je de kritiek niet terecht vind is het immers jouw site en kan je het naast je neerleggen.

Als ik nog even wat kritiek in het potje mag doen:
Hollandze zuinigheid. Dr is geen flikker op je website te vinden, er is en onduidelijke tekst over wat je eigenlijk doet. Als je een gratis programmeur wilt krijg je veelal goedkope prut. (Je vraag mensen om een dag werk, bij goedkope gasten Eur 10 per uur = 80 euro!). Tijd staat immers gelijk aan geld.

Je website is dusdanig dat ik een slappe krijg bij het idee aandeelhouder in zo'n onderneming wordt. Als dat iets moet voorstellen zul je toch eerst met iets moeten komen.

Quote:
open-mind en creatief denker, bedreven in Php\Mysql, bekend met Paypal betalingen, Unix, domeinbeheer, etc.

Kortom: mensen met een paar jaar ervaring.. komop, werkelijke creatieve denkers kunnen toch wel hun ei ergens anders dan bij jou kwijt?!

12/02/2005 16:19:00
Quote Anchor link
Ik sluit me geheel aan bij Arend.

Quote:
Ik geef je 1 tip:
Leer zelf open-mind en creatief te denken, leer zelf Php en Mysql, zoek zelf wat meer uit over Paypal betalingen én Unix én domeinbeheer...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.