Zoek een webdeveloper voor een kort interview
Mikey Van den Berghe
16/10/2013 22:50:54Hallo iedereen,
Voor een opdracht voor school heb ik iemand nodig die met mij een kort interview kan houden via persoonlijk bericht. Ik zal hier wat basis vragen stellen over jouw baan in de ICT en enkele vragen over jouw visie van responsive webdesign in de toekomst. Deze vragen zullen niet lang duren en het zou mij enorm erg helpen. De deadline voor dit interview is donderdag 17 oktober 2013 23:00. Deze vragen zullen +-25 minuten duren. Alles is schriftelijk via het forum in persoonlijke berichten.
Verreisten:
* Afgestudeerd met een HBO-diploma
* Werkzaam in de ICT als webdeveloper/designer/algemeen programmeur
Ik hoop van iemand te horen, want dit zal mij enorm helpen.
Bij voorbaat dank.
Voor een opdracht voor school heb ik iemand nodig die met mij een kort interview kan houden via persoonlijk bericht. Ik zal hier wat basis vragen stellen over jouw baan in de ICT en enkele vragen over jouw visie van responsive webdesign in de toekomst. Deze vragen zullen niet lang duren en het zou mij enorm erg helpen. De deadline voor dit interview is donderdag 17 oktober 2013 23:00. Deze vragen zullen +-25 minuten duren. Alles is schriftelijk via het forum in persoonlijke berichten.
Verreisten:
* Afgestudeerd met een HBO-diploma
* Werkzaam in de ICT als webdeveloper/designer/algemeen programmeur
Ik hoop van iemand te horen, want dit zal mij enorm helpen.
Bij voorbaat dank.
Gewijzigd op 16/10/2013 22:52:27 door Mikey Van den Berghe
PHP hulp
01/12/2024 06:36:45Bas IJzelendoorn
16/10/2013 23:06:15Is het een interview of een enquete? Ga je de vragen in een keer per PM sturen? Deadline is nogal kort.
Mikey Van den Berghe
16/10/2013 23:15:32De deadline is inderdaad kort. Het is een interview in essentie, maar gezien de korte deadline stuur ik alle vragen in één keer door. Na afloop zal ik waarschijnlijk nog enkele nieuwe vragen stellen ivm de antwoorden. Het was oorspronkelijk de bedoeling dit face-to-face te doen, maar ik heb na weken zoeken niemand in mijn omgeving kunnen vinden om een interview mee te houden, dus probeer ik op deze manier met een alternatief te komen.
Frank Nietbelangrijk
17/10/2013 01:30:30Mikey Van den Berghe
17/10/2013 01:37:27Ik kom uit Breda, Noord-Brabant. Ik kan eventueel langskomen voor een interview mocht het in de buurt zijn, maar ik prefereer het via persoonlijk bericht gezien de strikte deadline. Het hoeft niets bijzonders te zijn; het is een toevoeging op een opdracht.