Zoek een webdeveloper voor een kort interview

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mikey Van den Berghe

Mikey Van den Berghe

16/10/2013 22:50:54
Quote Anchor link
Hallo iedereen,
Voor een opdracht voor school heb ik iemand nodig die met mij een kort interview kan houden via persoonlijk bericht. Ik zal hier wat basis vragen stellen over jouw baan in de ICT en enkele vragen over jouw visie van responsive webdesign in de toekomst. Deze vragen zullen niet lang duren en het zou mij enorm erg helpen. De deadline voor dit interview is donderdag 17 oktober 2013 23:00. Deze vragen zullen +-25 minuten duren. Alles is schriftelijk via het forum in persoonlijke berichten.

Verreisten:
* Afgestudeerd met een HBO-diploma
* Werkzaam in de ICT als webdeveloper/designer/algemeen programmeur

Ik hoop van iemand te horen, want dit zal mij enorm helpen.

Bij voorbaat dank.
Gewijzigd op 16/10/2013 22:52:27 door Mikey Van den Berghe

PHP hulp

PHP hulp

01/12/2024 06:36:45

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

16/10/2013 23:06:15
Quote Anchor link
Is het een interview of een enquete? Ga je de vragen in een keer per PM sturen? Deadline is nogal kort.

Mikey Van den Berghe

Mikey Van den Berghe

16/10/2013 23:15:32
Quote Anchor link
De deadline is inderdaad kort. Het is een interview in essentie, maar gezien de korte deadline stuur ik alle vragen in één keer door. Na afloop zal ik waarschijnlijk nog enkele nieuwe vragen stellen ivm de antwoorden. Het was oorspronkelijk de bedoeling dit face-to-face te doen, maar ik heb na weken zoeken niemand in mijn omgeving kunnen vinden om een interview mee te houden, dus probeer ik op deze manier met een alternatief te komen.

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

17/10/2013 01:30:30
Quote Anchor link
in dat geval: welke regio van het land?

Mikey Van den Berghe

Mikey Van den Berghe

17/10/2013 01:37:27
Quote Anchor link
Ik kom uit Breda, Noord-Brabant. Ik kan eventueel langskomen voor een interview mocht het in de buurt zijn, maar ik prefereer het via persoonlijk bericht gezien de strikte deadline. Het hoeft niets bijzonders te zijn; het is een toevoeging op een opdracht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.