zoek ervaren linux expert DIREKT

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Wildone

wildone

26/11/2007 14:48:00
Quote Anchor link
Ik zoek een ervaren linux expert voor onze server.
Niet eenmalig, maar met regelmaat jobs.
Graag mailtje met je telf.nr erin.

* Werkzaamheden
linux op de server beveiligen - ongewenste users disablen - etc
* Functie eisen
linux ervaring
* Wat jij biedt (contract / freelance)
freelance
* In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!
40.00
* Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)
rs&ts24.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wildone

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 01:30:46

Jacco Engel

Jacco Engel

26/11/2007 14:52:00
Quote Anchor link
Werkzaamheden? Locatie? Richtprijs?

o ja, email adres is handig want staat niet in je profiel.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

26/11/2007 15:08:00
Quote Anchor link
Hoe ervaren? Ik kan er een beetje mee werken en mee klote, niet meer.

Wildone

wildone

26/11/2007 15:13:00
Quote Anchor link
Ga de definitie van ervaren niet uitleggen. Ervaren, dus wetend hoe linux werkt en weten wat je ermee kunt doen. Het is geen opleidingsjob.

Jacco Engel

Jacco Engel

26/11/2007 15:15:00
Quote Anchor link
...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel

- SanThe -

- SanThe -

26/11/2007 15:35:00
Quote Anchor link
Welke Linux?
Ik heb behoorlijk wat ervaring met OpenBSD.

Wildone

wildone

26/11/2007 15:41:00
Quote Anchor link
suse v10

PHP erik

PHP erik

26/11/2007 15:59:00
Quote Anchor link
40 euro per uur altijd leuk denk ik. Best een leuke vacature voor een aantal mensen.

- SanThe -

- SanThe -

26/11/2007 16:04:00
Quote Anchor link
Het domein is ondergebracht bij firstfind.nl, jammer, anders had ik er misschien wel zin in.

Wildone

wildone

26/11/2007 16:07:00
Quote Anchor link
Euh.. het domein wordt via firstfind doorgelinkt naar onze server.
Maw je hebt niets van doen (veronderstel ik) met yourhosting.nl

Dit is al een tweede maal dat iemand zo'n reactie schrijft over firstfind.
wat is daarmee aan de hand?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door wildone

Winston Smith

Winston Smith

26/11/2007 16:11:00
Quote Anchor link
Ik heb redelijk veel ervaring met SuSE 10 (en 9) en met Debian, ook qua serveronderhoud via commandline. Heb dus wel interesse. Om wat voor sites gaat het?

- SanThe -

- SanThe -

26/11/2007 16:14:00
Quote Anchor link
De DNS van firstfind is niet correct. Als ik op een site wil komen die bij hun is gehost dan moet ik eerst een paar truukjes uithalen, anders is die site onbereikbaar.

Wildone

wildone

26/11/2007 16:22:00
Quote Anchor link
De ins en outs communiceren via 053-4283600 of mij mailen.
Niet via het forum svp, waarvoor begrip.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.