Zoek hulp met targetpay betaal voordat je op ''verder'' kan klikken.
Ik wil dat nadat alle velden is ingevuld , incl heb bellen voor de pincode. Dat er dan pas geklikt kan worden op 'verder'
Bron tot nu toe:
(Targetpay gegevens heb ik even weggelaten)
** knip **
- Ariën -:
Gelieve relevante gegevens (max. 30 regels) te tonen.
Gewijzigd op 18/02/2016 13:51:48 door - Ariën -
Graag alleen relevante code.
nah ja
Toevoeging op 18/02/2016 14:20:46:
volgensmij heet de website phphulp niet?
Waarschijnlijk had je, maar dat kan ik niet meer zien, een hele lap met code geplaatst.
Daarna helpen de mensen hier je graag.
Ricky simons op 18/02/2016 14:19:53:
volgensmij heet de website phphulp niet?
Dat klopt, maar er worden wel enkele eisen verwacht bij het starten van een topic. Er zijn weinig mensen die +/- 300 regels aan code zullen doorlezen. Dus daarom vragen we relevante code.
Om on de fly te valideren moet je gebruik maken van javascript. Het formulier wordt namelijk in de browser ingevuld. Javascript validatie is gebruiksvriendelijk (als het goed in elkaar steekt) maar de veiligheid is nul. Daarom zul je het formulier ALTIJD moeten valideren in PHP. In dat opzicht is javascript dus een extratje. Een disabled button is voor een beetje handige computeraar zo te omzeilen. In PHP controleer je vervolgens ook of er gebeld is en de pincode juist is. Je zult indien iets niet juist is het formulier wederom aan de gebruiker moeten tonen maar nu met een foutmelding erbij en de gegevens die de gebruiker ingevuld had dienen natuurlijk te blijven staan.
Ik zou je erg dankbaar zijn. Zou je me kunnen mailen?
menohar12 gmail
Frank Nietbelangrijk op 18/02/2016 18:07:59:
Om on de fly te valideren moet je gebruik maken van javascript. Het formulier wordt namelijk in de browser ingevuld. Javascript validatie is gebruiksvriendelijk (als het goed in elkaar steekt) maar de veiligheid is nul. Daarom zul je het formulier ALTIJD moeten valideren in PHP. In dat opzicht is javascript dus een extratje. Een disabled button is voor een beetje handige computeraar zo te omzeilen. In PHP controleer je vervolgens ook of er gebeld is en de pincode juist is. Je zult indien iets niet juist is het formulier wederom aan de gebruiker moeten tonen maar nu met een foutmelding erbij en de gegevens die de gebruiker ingevuld had dienen natuurlijk te blijven staan.
Gewijzigd op 18/02/2016 19:06:38 door ricky simons
Dus als je relevatne code kan tonen, en laat zien wat je al geprobeerd en gevonden hebt. Dan horen we het graag.
Gewijzigd op 18/02/2016 18:43:33 door - Ariën -
Ricky simons op 18/02/2016 18:18:43:
Frank kan je me daarmee helpen?
Ik zou je erg dankbaar zijn.
Ik zou je erg dankbaar zijn.
Er zijn veel mensen die geholpen willen worden :-)
p.s. ik zou je mailadres maar verwijderen voor die bots langskomen.
nah ja!
Op deze manier kunnen anderen ook meehelpen, en daar is een forum namelijk ook voor bedoeld.
Als je echt het project wilt uitbesteden, dan kan je daarvoor een vacaturetopic aanmaken in het vacatureforum.
Gewijzigd op 18/02/2016 19:16:50 door - Ariën -