Zoek php-er

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Winston Smith

Winston Smith

11/02/2005 15:00:00
Quote Anchor link
Rafael:
Ach het eeuwige gezeur weer... Welkom in de 21ste eeuw, in deze tijd wordt er niets meer 'gratis' gemaakt. Alles kost geld, niet alleen hier, maar overal. Dit is gewoon realiteit.

Kweet niet veel van astronomie hoor, maar ik dacht dat de zon niet in de 21e eeuw gemaakt was ;)
En daarnaast heeft niemand de zon geprogrammeerd voorzover ik weet. Maar toch een goed idee om er patent om aan te vragen hoor!

En 13? Dat is juist een prima leeftijd om met programmeren te beginnen. Wilde dat ik er op mijn 2e al mee was begonnen. Dan had ik nu misschien de mooiste programma's gemaakt...

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 03:19:39

11/02/2005 15:09:00
Quote Anchor link
@Pieter:
Misschien moet je even vertellen wat je graag wilt hebben. Als het niet teveel tijd kost, dan zijn er denk ik best mensen die het eventjes voor je willen maken...

Johan

Johan

11/02/2005 15:42:00
Quote Anchor link
Pieter:
en konden jullie dat soms al op je 13e

ja eigelijk wel, geen expert natuurlijk, maar ik ben nu 14, over 3 maanden word ik 15 en ik ben al zown anderhalf jaar bezig met php :)

13/02/2005 20:16:00
Quote Anchor link
Met nerd zijn kan je niet vroeg genoeg beginnen.

DaeDaluz

DaeDaluz

13/02/2005 20:17:00
Quote Anchor link
helemaal mee eens! want nerds zijn cool B-)

Alfred -

Alfred -

13/02/2005 20:24:00
Quote Anchor link
Quote:
nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
Bron: Vandale.nl

Bon, het graag leren, oké, computeren, oké, maar achterblijven? Nahhh ^^

Baken

Baken

13/02/2005 22:47:00
Quote Anchor link
Zo vreemd is betalen voor zonlicht overigens niet, we betalen namelijk ookal voor lucht: luctige toetjes, brood is voor 1/3 lucht etc... ;-)

PHP erik

PHP erik

13/02/2005 23:15:00
Quote Anchor link
Ik vind eigenlijk dat jullie heel flauw doen. Als iemand om een gratis script vraagt, vraag eerst dan even om wat voor script het gaat.

Als je niet geinteresseerd bent, dan reageer je toch niet? Dit forum is toch niet om gezellig met zn allen de newbie onderuit te halen?

Zien jullie het doel niet meer van dit forum? Elkaar helpen en eventueel nieuwe contacten ontmoeten.
Het doel is toch niet om bij een post die je niet bevalt meteen de persoon de grond in te boren?

Jullie lijken wel een stelletje kleuters.

@Pieter
Vertel even waar het om gaat, zodat de mensen die wel serieus zijn jouw verzoek in overweging kunnen brengen.

13/02/2005 23:39:00
Quote Anchor link
en nog maar eens deleten, mooie eerste indruk krijg ik hier

Willem Jan Z

Willem Jan Z

13/02/2005 23:40:00
Quote Anchor link
Kasper:

En daarnaast heeft niemand de zon geprogrammeerd voorzover ik weet.

Niet om je meteen te bekeren hoor, maar God heeft de zon gemaakt... Maar hij zal het niet met een computer geprogrameerd hebben denk ik :P
Gewijzigd op 13/02/2005 23:41:00 door Willem Jan Z

Olaf Lederer

Olaf Lederer

13/02/2005 23:42:00
Quote Anchor link
@PHPerik,

ga jij dan voor Pieter het script schrijven?

Pieter,
Op het net zijn super veel OS projecten, bijna voor elke doelstelling. Met zero budget heb je dan ook niet veel keuze. Ik zou daar beginnen te zoeken, hier vragen is dan ook een beetje te makkelijk. Ik zelf publiceer ook gratis scripts maar dan wel scripts waar ik zin in heb (of scripts die ik al eerder nodig had).

13/02/2005 23:43:00
Quote Anchor link
Pieter, vertel maar gewoon wat ik moet maken en dan zal ik je wel PERSOONLIJK helpen, want hier via zo'n kutforum zal het nooit lukken

ik vertelde dat ik volledige websites maak voor 50 euro, daaruit kan je afleiden dat ik een klein scriptje gratis doe natuurlijk

maar die post is meteen verwijdert door 1 of andere kutnaab

vertel maar

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.