Zoekies.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Wesley

Wesley

13/06/2009 16:28:00
Quote Anchor link
Hallo,

Graag wou ik vragen of jullie misschien eens eventjes een kijkje willen nemen op mijn nieuwe website: www.zoekies.com

Wat vinden jullie ervan?
Alvast bedankt voor de tijd.

PHP hulp

PHP hulp

19/11/2024 03:28:28

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/06/2009 16:34:00
Quote Anchor link
Zeer slechte kleurstelling. Lijkt wel een circus zeg....
Veels te druk...

houdt je gewoon vast een een of twee kleuren die bij elkaar passen.
En hoezo gebruik je geen lists voor je menu links? Dat is veel netter.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -

Roeltje M

Roeltje M

13/06/2009 16:36:00
Quote Anchor link
Sorry dat ik het moet zeggen, maar het deed serieus pijn aan mijn ogen. Veel te velle kleuren.

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

13/06/2009 16:37:00
Quote Anchor link
Ben het met Aar eens.

vind het ook nog is heel onduidelijk en slecht voor mijn ogen haha.

En aan het logo te zien lijkt het of je dingen voor peuters verkoopt.

Wesley

Wesley

13/06/2009 16:38:00
Quote Anchor link
Dit lijk me alvast duidelijk, de kleuren moeten dus anders.
Ik wou een frisse indruk geven, maar dat lukte blijkbaar niet.

Geen probleem, bedankt voor deze tip alvast.
Is er buiten de kleuren nog iets anders dat wringt?

Alvast bedankt voor tips

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/06/2009 16:39:00
Quote Anchor link
Nog even iets. Waarom moet een mailadres niet bevestigd worden, en ben je direct lid?
Zo kan ik dus even op ev0l wijze mijn victims teisteren met een gratis lidmaatschap.

En gebruik dus ook lists voor je menu links.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -

Wesley

Wesley

13/06/2009 16:40:00
Quote Anchor link
@ Aar

Dan ga ik daar eens werk van maken, je hebt gelijk.
Dat is mijn volgende aanpassing dan.

Alvast bedankt

EDIT:

Is het eigenlijk wel de gewoonte dat men op een soort van activatielink moet klikken in een email wanneer met zich inschrijft voor de nieuwsbrief?

Ik schrijf me wel niet dikwijls in daarvoor, maar meestal is dat toch niet zo.
Of vergis ik me?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wesley

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

13/06/2009 17:21:00
Quote Anchor link
Als ik jou was zou ik kleuren zoals blauw wit gebruiken voor je site.

Wesley

Wesley

13/06/2009 17:59:00
Quote Anchor link
@ Tim Kampherbeek

Heb wat meer met blauw gewerkt, vind je dit beter?
Wat vinden de andere ervan?

( moet nog wel afwerken met knopkleuren etc )

PHP erik

PHP erik

13/06/2009 18:03:00
Quote Anchor link
Beetje 1996

Wesley

Wesley

13/06/2009 18:16:00
Quote Anchor link
@ PHPerik

Old fashion dus? Dit is toch bijna kapaza.be?
Als ik hier en daar wat geel door oranje vervang ...

Michael -

Michael -

13/06/2009 18:26:00
Quote Anchor link
Wesley schreef op 13.06.2009 18:16:
@ PHPerik

Old fashion dus? Dit is toch bijna kapaza.be?
Als ik hier en daar wat geel door oranje vervang ...

Verschil tussen Kapaza.be en jouwe is sowieso al dat kapaza 3 kleuren gebruikt en jij 5/6 kleuren ofzo. Als je 't logo ook nog wat minder vel maakt, of minder verschillende kleuren, dan wordt 't best leuk. Je menu nog wel in een list zetten zoals al 10x gezegt is.

Wesley

Wesley

13/06/2009 18:41:00
Quote Anchor link
Wat is eigenlijk het voordeel van een list te gebruiken?
Iedereen zegt wel om dat te gebruiken ...
Dan staat alles toch ook ondereen, ik snap het verschil niet.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/06/2009 18:47:00
Quote Anchor link
Omdat die nou eenmaal bestaan, en het is toch een lijst?
Doe aan semantiek, en benut alle HTML-elementen waarvoor ze nou werkelijk bedoeld zijn.

Mitchell

Mitchell

13/06/2009 19:20:00
Quote Anchor link
Ga eens kijken bij andere soortgelijke site's en zie daar wat je fout aan het doen bent. Zoals amazon, bol, ebay etc.

Css valideert niet, waarom je overflow-x wilt gebruiken snap ik ook niet helemaal.

Meer dan 70 errors in je html.

Stel je trouwens voor dat een gebruiker zijn css uit zet? Dan gaat je list over naar standaard waarde en blijft het nog steeds netjes een lijst. ;)

Ik zie overigens geen sitemap op je site, altijd wel handig. Als je het trouwens web 2.0 wilt doen kun je ook gewoon een footer sitemap maken. Kijk maar eens bij veoh of netlog.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell

Wesley

Wesley

13/06/2009 19:29:00
Quote Anchor link
@ Mitchell

De foutmeldingen in de html (70) kwamen allemaal door een </a> te vergeten.
Alle foutmeldingen volgde opeen daardoor.
Ik ben volop aan de site bezig, vergeef me dit dus aub

Sitemaps etc volgen nog allemaal.

EDIT:

CSS is foutloos nu.
Site is meer afgewerkt met de nieuwe kleurencombinaties.

Begint het volgens jullie meer ok te zijn?

Wesley

Wesley

14/06/2009 20:14:00
Quote Anchor link
Wat vinden jullie van de nieuwe look?
Ik heb wel schrik dat het nogal kapaza achtig is, of niet?

Alvast bedankt

GaMer B

GaMer B

14/06/2009 20:27:00
Quote Anchor link
Ziet er al beter uit inderdaad, maar zoals je zelf al zegt lijkt dit een goedkopere vorm van Kapaza... Probeer er eens een eigen twist aan te geven.

Afra ca

Afra ca

14/06/2009 20:54:00
Quote Anchor link
Voor mooie kleurcombinaties: http://kuler.adobe.com/# , een waarlijk wonderbaarlijke site.

Wesley

Wesley

18/06/2009 13:00:00
Quote Anchor link
Ik heb een kleine aanpassing gedaan.
De bovenkant van de vakken is nu afgerond met een oranje lijn.
Wat denken jullie hiervan?

Vdleije .

vdleije .

18/06/2009 14:09:00
Quote Anchor link
Waarom blauw oranje wit? Dat lijkt dus erg op die andere. Neem is totaal andere kleuren, maar hou je layout zoals die is.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.